Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Jeg har fået en hest i julegave!!!
Forfatter: 
Dato:  22-12-2014 22:42

.... Af mig selv. Og sikke en herlig gave.

Efter at have kigget en del annoncer igennem på nettet uden at finde noget der fangede min interesse, fandt jeg onsdag den 10. annoncen på en hest, som i dén grad både gav mig sug i maven, svedeture og en panisk følelse af, at den måtte jeg eje før nogen anden kom mig i forkøbet!

Før jeg vidste af det havde jeg ringet på hesten, en uge efter var jeg nede og se på ham, og i dag var han i handelstjek.

Jeg har været igennem den vildeste følelsesmæssige rutchetur af forelskelse, nervøsitet over om han nu gik igennem tjek osv., og jeg har knap nok sovet om natten siden jeg så ham. OG NU ER HAN MIN!!! Han bestod handelstjek på Ansager i dag og i morgen bliver han kastreret. Derefter kommer han hjem til avleren i nogen uger inden jeg henter ham hjem i de nye omgivelser. Så kære HN - her er julegaven til mig selv i år: Gredstedgaards Locksley e. Tailormade Lancelot og Don Frederico, 3 år til marts.

Han er en lille lækker blærerøv med charme og selvtillid og et helt fantastisk sind:

 

http://youtu.be/Kh0NHO-sK_8

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 


*** Hilsen her fra ***

 

* korrekturlæsning tilbydes på opgaver, hjemmesider osv. Skriv for mere info. *

 



41
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  22-12-2014 22:58

Han er da bare for lækker. Tillykke med ham.


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

1
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-12-2014 23:22

Stort tillykke med den lækre sag! Det er da en julegave der er til at forstå

Bliver han kastreret liggende-lukket på Ansager? Så er du godt stillet fremadrettet ihvertfald

 

Ser frem til opdateringer med den smukke fyr!


 

 

*Mit nye smukke stjerneskud, Lotus på FB: Her *

Big og Bobber, for evigt elsket og aldrig glemt.. *R.I.P*

*Man skal aldrig gå ned på udstyr!*

3
5
Svar på denne tråd
 
 Takker....
Forfatter: 
Dato:  22-12-2014 23:40

Tusind tak begge to. Ja, det er ski da en gave man kan forholde sig til og få glæde af i maaaange år :-)

 

Ja, Jeanette, han bliver kastreret liggende på Ansager. Det har jeg det helt sikkert bedst med. Faktisk udfører Ansager slet ikke stående kastreringer længere ....

 

Jeg kan love jer for at I får opdateringer, men der går jo nok lige nogen uger før jeg får ham hjem. Glæder mig så meget til at lære ham bedre at kende og bruge det næste halve år på at hygge, lege og gå ture inden tilridningen stille og roligt påbegyndes :-)


*** Hilsen her fra ***

 

* korrekturlæsning tilbydes på opgaver, hjemmesider osv. Skriv for mere info. *

 



1
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  23-12-2014 00:00

Tillykke med ham. Han er godt nok fin. Han er da også godt skruet sammen. Ser rigtig harmonisk ud selv om han er så ung.

 

 

Jeg gav mig selv en hest i fødselsagsgave i år. Det er helt sikkert en brugbar gave, der giver rigtig meget glæde hverdag. Forstår fuldt ud dit valg af gave til dig selv.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Smukt udtryk
Forfatter: 
Dato:  23-12-2014 07:13

Sikke et dejligt udtryk. Han udstråler både ro og imødekommenhed :) Tillykke med ham.

1
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke
Forfatter: 
Dato:  23-12-2014 21:09

Stort tillykke med den lækre hest. Håber du får rigtig meget glæde af ham de næste mange år.

Jeg har en på 4½ med samme far.


Hilsen

Lonni


The past is a ghost, the future is a dream and all we ever have is now


Med hestene

Claire e. Churchill

Landianos-ø e. Tailormade Lancelot


www.EnggaardenMorum.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-12-2014 21:24

 

Wauw en lækker julegave - han er godt nok mums. Han blir rigtig spændende at følge fremover Stort tillykke med ham


Mvh. Pernille

Majjar APN OX & Aastrupgaards Shadow

 

<3 Himmelhesten Raashan APN <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Takker....
Forfatter: 
Dato:  23-12-2014 21:34

Tusind tak skal I have. Jeg er også bare så glad for ham :-)

 

Lonnie: Hvordan oplever du temperamentet på dit Lancelot afkom? Og hvem har den til MF?


*** Hilsen her fra ***

 

* korrekturlæsning tilbydes på opgaver, hjemmesider osv. Skriv for mere info. *

 



0
0
Svar på denne tråd
 
 min lancelot
Forfatter: 
Dato:  25-12-2014 22:51

Min lancelot dreng har et super temperament, er lige så god som dagen er lang og samtidig rigtig nysgerrig og har nerver af stål. Han har Blue Hors Romanov til MF

 


Hilsen

Lonni


The past is a ghost, the future is a dream and all we ever have is now


Med hestene

Claire e. Churchill

Landianos-ø e. Tailormade Lancelot


www.EnggaardenMorum.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Namnam
Forfatter: 
Dato:  30-12-2014 15:39

Lækker lækker :) Ligner 100% en DV jeg havde en gang for 100 år siden :)




rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  30-12-2014 19:38

Tillykke, han ser skøn ud, virkelig et dejligt udtryk

 

Jeg har også været så heldig at få en hest i julegave af mig selv, det er nu nok den bedste julegave jeg har prøvet at få


Nu med hafferlaffen Hoya

 

I er savnet mine piger - Escape & Artesia

0
0
Svar på denne tråd
 
 takker.....
Forfatter: 
Dato:  31-12-2014 11:01

Tusind tak for jeres søde kommentarer. Der er bare ikke noget så skønt som at være hesteforelsket - jeg får helt et sug i maven hver gang jeg tænker på ham. Jeg glæder mig så meget til at få ham hjem.

 

Tinne: Stort tillykke med din nye hest også. At give sig selv en hest i julegave kan man vist godt kalde selvforkælelse på højt plan :-)


*** Hilsen her fra ***

 

* korrekturlæsning tilbydes på opgaver, hjemmesider osv. Skriv for mere info. *

 



0
0
Svar på denne tråd
 
 Salg af hest
Forfatter: 
Dato:  01-01-2015 12:56

Tillykke med ham. Sjovt at se ham her, da vi også har kigget på ham. Vi købte dog i første omgang en pony af dem men har planer om vi skal op og kigge på hvad de ellers har til salg. Men han ser røv lækker ud.?

1
0
Svar på denne tråd
 
 The gift
Forfatter: 
Dato:  01-01-2015 13:46

That keeps on giving :-)

 

Han ser meget dejlig ud. Tillykke med ham


Jeg køber aldrig en travhest igen men jeg elskede hende jeg havde over alt på jorden.

 

RIP Seven - 01.04.1990-26.05.2013

 

"Nothing tastes as good as skinny feels" - Kate Moss

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ggkdlfbfn
Forfatter: 
Dato:  01-01-2015 16:12

Tusind tak skal I have :-)

 

Fieogbayli: Hvor sjovt at I også har kigget på ham. Han er simpelthen så møg-charmerende. Jeg kan også rigtig godt lide den de har til salg der hedder Gredstedgaards Surprise efter Sieger Hit. Jeg så dog ikke alle deres heste da jeg var dernede, for jeg vidste med det samme jeg så Locksley, at han var min drømmehest.

Hvad er det for en pony I købte hos dem? Hold mig gerne opdateret hvis I finder endnu en hest hos dem. Det er da lidt sjovt. I øvrigt nogen super søde mennesker, Peder og Else :-)


*** Hilsen her fra ***

 

* korrekturlæsning tilbydes på opgaver, hjemmesider osv. Skriv for mere info. *

 



0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg har
Forfatter: 
Dato:  06-01-2015 13:42

jeg har en Lancelot hoppeplag :)

Hun er 1½ år gammel og er efter Tailormade Lancelot/stravinsky Xx/Urprinz. Glæder mig til hun er gammel nok til at blive ridehest.

Billede

 

Billede

 

Billede

 


Venter spændt på følåergang 2015 :)
Dream Boy/Flyinfact XX/Rosenkavalier og Escapology T/Ilmeo/Doliart.
2
0
Svar på denne tråd
 
 Dejligt....
Forfatter: 
Dato:  07-01-2015 15:12

Dejligt at se flere Lancelot afkom. Hun ser skøn ud. Det bliver da bare rigtig spændende at se hvordan hun udvikler sig :-)


*** Hilsen her fra ***

 

* korrekturlæsning tilbydes på opgaver, hjemmesider osv. Skriv for mere info. *

 



1
0
Svar på denne tråd
 
 glad for
Forfatter: 
Dato:  07-01-2015 19:19
Jeg er rigtig glad for min Lancelot. Hun har et super godt temperament. Du må endelig opdatere, når du har været på ryggen af din Lancelot. Er spændt på at høre, hvordan den er at arbejde med.

Venter spændt på følårgang 2015 :)
Dream Boy/Flyinfact XX/Rosenkavalier og Escapology T/Ilmeo/Doliart.
0
0
Svar på denne tråd
 
 billede
Forfatter: 
Dato:  07-01-2015 20:59

Lige et billede af min Lancelot/Romanov på 4½ år

 

Billede

 


Hilsen

Lonni


The past is a ghost, the future is a dream and all we ever have is now


Med hestene

Claire e. Churchill

Landianos-ø e. Tailormade Lancelot


www.EnggaardenMorum.dk

1
0
Svar på denne tråd
 
 Lancelot.....
Forfatter: 
Dato:  07-01-2015 22:32

Åh, hvor ser din også skøn ud Lonni :-)

 

Ser jeres ud til at blive skimlede? Min ser grå ud om mulen, men ved ikke om det betyder at han bliver gråhåret med tiden.... måske det også havde været mere tydeligtså, tror I ikke? Ikke at det gør noge. Jeg elsker skimler, men har aldrig haft en der gik fra mørk til skimmel, så aner ikke hvornår sådan noget viser sig :-)

 

I kan tro jeg opdaterer om han gennem hans forløb. Jeg tror dog først jeg tilrider ham til sommer. Indtil da har jeg en masse andet på programmet.

I må endelig også opdatere om jeres Lancelot'er :-)


*** Hilsen her fra ***

 

* korrekturlæsning tilbydes på opgaver, hjemmesider osv. Skriv for mere info. *

 



1
0
Svar på denne tråd
 
 min skimler
Forfatter: 
Dato:  08-01-2015 15:01
Min skimler af, men det går langsomt. Glæder mig til at se, når hun har smidt vinterpelsen.

Venter spændt på følårgang 2015 :)
Dream Boy/Flyinfact XX/Rosenkavalier og Escapology T/Ilmeo/Doliart.
0
0
Svar på denne tråd
 
 lancelot
Forfatter: 
Dato:  08-01-2015 20:39

Min skimler også. Det går langsomt. Billedet er fra i sommers efter han har smidt sommerpelsen er han blevet mere skimmel i hovede. Især rundt om øjnene og fra mundvigene og op.


Hilsen

Lonni


The past is a ghost, the future is a dream and all we ever have is now


Med hestene

Claire e. Churchill

Landianos-ø e. Tailormade Lancelot


www.EnggaardenMorum.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-01-2015 18:15

Stort tillykke med ham, han er da bare lækker!

 

Jeg gav også Fame til mig selv i julegave i 2013 (og i 2014 købte jeg en bil, hvornår skal det stoppe? )


- Sascha & Fame <3

Pegasus Rideudstyr - når kun det bedste er godt nok!

1
0
Svar på denne tråd
 
 takker.....
Forfatter: 
Dato:  12-01-2015 22:53

Tusind tak Sascha - og tillykke med din sidste år. De hestegaver kan skisme ikke måles med andet her i livet (sådan da). Du må da have enny hestetrailer på ønskelisten til dig selv til næste år så. Hihi :-)


*** Hilsen her fra ***

 

* korrekturlæsning tilbydes på opgaver, hjemmesider osv. Skriv for mere info. *

 



0
0
Svar på denne tråd
 
 Har lige hilst på din hest...
Forfatter: 
Dato:  14-01-2015 22:37

og han trives og virker til at være helt ovenpå efter sin kastration Jeg har lige købt og hentet Surprise....også en lidt forsinket julegave til mig selv - glæder mig til at gå igang med ham....


Lester
3
0
Svar på denne tråd
 
 Lester....
Forfatter: 
Dato:  15-01-2015 00:49

Ej, hvor FEDT at du skriver herinde, Lester. Og dejligt med en update om min lille hest. Jeg er ved at blive SINDSSYG over at vente på at få ham hjem. 16 dage mere, så sker det.

Jeg talte med Peder i går og han fortalte at der havde været en og kigge på Surprise og at du var faldet for ham med det samme på samme måde som jeg bare faldt pladask for Locksley med det samme. Surprise er virkelig også en lækker sag - han har det mest fantastiske udtryk! Var det i dag han var i handelstjek? Hvad er planen med ham - er det dressur eller spring han skal bruges til?

 

Jeg vil rigtig gerne følge med i hans udvikling også - det er da lidt sjovt at vi har købt de to naboer næsten på samme tid. Så håber du vil poste lidt billeder herinde. Han er en skøn hest, så det bliver også rigtig spændende at følge hans udvikling. Stort tillykke med ham og pøj pøj til jer.


*** Hilsen her fra ***

 

* korrekturlæsning tilbydes på opgaver, hjemmesider osv. Skriv for mere info. *

 



0
0
Svar på denne tråd
 
 ja....
Forfatter: 
Dato:  16-01-2015 13:45

det var den 15. han var i handelstjek, er så heldig, at min veninde er dyrlæge, så hun tog med derop, incl. udstyr.

Der var intet at komme efter, så vi tog Surprise med hjem.

Han skal primært bruges til dressur, så må vi se hvor langt evnerne rækker.

Skal nok opdatere - lige nu er vi bare ved at lære hinanden og kende, men kors for en tillidsfuld drengerøv, til trods for den store, nye farlige verden han er blevet indtroduceret til, jeg har fået med hjem

Du har noget at glæde dig til


Lester
1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider