Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Smukke gamle Chanell
Forfatter: 
Dato:  16-12-2014 19:27

Jeg har lige været i stalden og hygge med mine ponyer og det blev jeg helt glad i låget af og så synes jeg at I skulle se dem

 

Fik taget et billed af Chanell uden dækken. Det er ikke vildt god kvalitet, da det er taget med det skodkamera, der er på min telefon.

 

Billede

Chanell er 26 år gammel og jeg har haft hende siden hun var knap 4.

Jeg synes jo selv, at hun holder sig helt fantastisk og bare er super smuk

 

Normalt rider vi mange lange skovture, men hun stod på 3 ben sidste mandag, da jeg kom hjem fra arbejde og dyrlægen mener, at hun har pådraget sig en skade på den dybe bøjesene på venstre forben. Hun skal scannes på mandag, så vi kan se skadens omfang og så må tiden vise, om hun bliver helt frisk igen.

 

I får også lige et billed af min smukke, frække og total skønne shetlænderhoppe Nova på 4 år.

 

Billede

 

God jul til alle


Med Venlig Hilsen
Karina Both Andersen


De bedste kys kommer fra en varm mule

24
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  17-12-2014 22:09

hun er da også rigtig smuk og man kan ikke se på hende at hun er godt oppe i årene. Jeg håber virkelig at scanningen giver gode nyheder og at der ikke er noget alvorligt galt med hende.

Opdater endelig når du ved noget.

 

Og hvor er det bare skønt at du har haft hende i så mange år, det må da give et helt specielt forhold


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

0
0
Svar på denne tråd
 
 Chanell
Forfatter: 
Dato:  18-12-2014 09:02

Hvor holder hun sig altså flot, hende Chanell

Kan huske hende fra Obstrup, hvor hun jo allerede var en ældre dame, men hun ser da virkelig ud til at være en af dem, der ældes med ynde.

 

Pøj pøj med skaden. Jeg har selv været der, og det tager tid, men hvis man er tålmodig bliver det som regel ok igen.

 


Mvh

Mette

 

 

Skøn hestevenlig opstaldning i Kolding

 www.lille-hovgaard.dk

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 dejlige chanell
Forfatter: 
Dato:  18-12-2014 20:33

Hej,

 

dejligt at hun stadigvæk er i live og holder sig så flot - hun er altså en sej dame ! :-)

 

Vh Line

0
0
Svar på denne tråd
 
 Smukke gamle Chanell
Forfatter: 
Dato:  21-12-2014 10:50

Anja: Ja vi kender hinanden godt mig og Chanell

Jeg er spændt på hvad scanningen viser i morgen og også ret nervøs.

 

Mette: Chanell får al den tid hun har brug for

Var det ikke dig, der også havde en Chanell, der lignede min Chanell så meget, at det var svært at se forskel på dem på afstand?

 

Line: Ja hun er en sej lille dame og på trods af hendes alder, så er jeg lidt optimistisk alligevel med hensyn til hendes skade. Hun havde jo en skade på et støtteligament til gaffelbåndet for 4 år siden, hvor Flemming Reinholt ikke mente, at hun ville blive god igen. 4 måneder på sygefold og så var hun 100% rengående til hans store forbavselse

Hvordan går det med dig? Har du stadig Mango?


Med Venlig Hilsen
Karina Both Andersen


De bedste kys kommer fra en varm mule

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ikke mig
Forfatter: 
Dato:  22-12-2014 12:25

Karina, nej jeg havde ikke en Chanell :-)

 

På Obstrup red jeg først Birthes skimmel (daylight måske) og derefter Castello, som var ejet af en jeg ikke kan huske navnet på lige nu.

 


Mvh

Mette

 

 

Skøn hestevenlig opstaldning i Kolding

 www.lille-hovgaard.dk

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Smukke gamle Chanell
Forfatter: 
Dato:  22-12-2014 23:26

Mette: Ok, så er det en anden jeg har i tankerne, der også havde en Chanell Chanell og Daylight(kaldet Didde til dagligt) var bedste venner de sidste mange år, Chanell stod på Obstrup. Birthe solgte Didde til Sanne Madsen. Hed hun ikke Nanna, hende der havde Castello? Eller er det også en anden jeg tænker på? Puh det er ved at være nogle år side, så det er ski svært at huske alle

 

Nå men i dag skulle Chanell scannes og det så ud, som dyrlægen forventede at det ville. Scanningen viste, at det er støttesenen, det er galt med og at det er værst, lige der hvor den hæfter på den dybe bøjesene. Jeg viste hende frem på hård bund i skridt og hun var en smule halt og snublede lidt på det dårlige ben, også helt som dyrlægen forventede, at hun ville. Jeg skal selv holde øje med om hævelsen i senen falder og om hun er øm. Hvis det går fremad, så må jeg begynde at skridte hende for hånd om 3-4 uger, bare et kvarters tid til at starte med. Hun skal så scannes igen om 2-3 måneder alt efter om det går fremad.

Dyrlægen så hendes lille sygefold, som hun efterhånden har fået pløjet en del op. Den ligger på det højeste, det mest plane og det tørreste sted på folden, så jeg kan ikke rigtig gøre mere, for at undgå mudder. Dyrlægen sagde, at jeg kunne håbe på frost, så kunne jeg nemlig godt flytte folden, eller tromle der hvor hun står nu og så lave den lidt større. Så nu håber jeg egentlig bare på, at der snart kommer noget frost - gerne sne til jul, tak


Med Venlig Hilsen
Karina Both Andersen


De bedste kys kommer fra en varm mule

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider