Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Julestævnebilleder - LA4
Forfatter: 
Dato:  06-12-2014 21:31

Så har vi sørme været afsted til stævne igen i dag - 2 weekender i træk, hooold da op ;-) Vi er ikke så tit afsted, det var hhv. 4. og 5. stævne i år, såååh Det er svært at nå når man bor i kbh og hesten står i nordsjælland og man forøvrigt er i fuld gang med at blive dyrlæge. Men det er jo bare skønt at det kan lade sig gøre indimellem Hvis i kigger lidt ned ligger der en tråd med billeder fra vores tur i sidste weekend, men her er så lidt fra i dag.

Vi skulle ride et lille klubstævne i vores egen klub, og det var selvfølgelig med juletema og udklædning for dem der havde lyst - og det havde vi selvfølgelig :D (Nissehuen mangler, den kunne ikke sidde fast på den glatte overflade på hjelmen, og ville ikke risikere at den fløj af).

 

Nørde var rigtig fin i dag Der var selvfølgelig en masse der kunne bliver bedre - sådan er det jo altid. Men vi red 68,971% hvilket inkasserede en 1. plads, dyyygtig pruh

 

Undskyld kvaliteten af billederne. Vi red først kl. 18, så det var blevet godt mørkt udenfor = super dårligt lys i hallen.

 

Billede

1. Der rides lidt rundt inden start.

 

Billede

2. Vi er vist stadig ikke startet ;-) Meget opmærksom herre.

 

Billede

3. Nu er vi vist i gang med programmet, her i en 10m volte

 

Billede

4. Og derfra ind i en versade.

 

Billede

5. Og ligeud igen.

 

Billede

6. Parade og tbt til et 8-tal, dygtig dreng (og så mangler han endda et bagben )

 

Billede

7. Galopbillederne er blevet møg slørede og i lidt sjove momenter Her er vi vist på vej over i kontra.

 

Billede

8. På vej op af midten inden overgang til trav

 

Billede

9. Afslutningsparade til 7,5 (der var hun vist lidt fedtet )

 

Billede

10. og ros til Nørdemanden for en god indsats

 

Billede

11. Præmieoverrækkelse og hvor er det dog bare noget flot tøj Den grønne sløjfe er for bedste udklædning - ja vi var de eneste udklædte i klassen For bedste udklædning vandt vi også en Rosendahl julepynte-ting, og så fik vi et bælte for vores placering

 

Billede

12. Lige kommet hjem igen med bassen, og for en gangs skyld fik vi lige taget et præmie-billede af dyret

 

 

Det var alt fra os for denne gang, og nu går der nok noget tid inden vi skal ud igen med eksamener i januar (og det bliver grumt ) og så er jeg så heldig at jeg skal på vinterferie til varmen et par uger, sååå det bliver nok ikke lige foreløbig, men det er også okay Smid meget gerne en kommentar, det er nu ret hyggeligt Og ja, undskyld tøjet, det gør ikke noget godt for noget Men sjovt og hyggeligt er det nu med udklædning


 

... Sofie Støjko

- stud.med.vet og rytter til den dejligste parthest <3

 

25
0
Svar på denne tråd
 
 lækker hest
Forfatter: 
Dato:  07-12-2014 00:34

Det ser ud til at være en dejlig hest :)
Super flot ridt, og sød kjole. Tillykke med præmierne :)


Ll. Kragelund Shetlandsponyer

 

Følg os på facebook - klik her
www.lillekragelund.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Flot...
Forfatter: 
Dato:  07-12-2014 20:34

Hvor ser det bare godt ud (både her og i sidste weekend). Jeg kan rigtig godt lide din hest og din måde at ride ham på. Tillykke med jeres fine resultater!


 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  08-12-2014 19:16

Tusind tak til jer to fordi i har brugt tid på at smide en lille kommentar, det er nu hyggeligt når nu man har brugt tid på at lave indlægget Og tak, han er en rigtig dejlig dreng, og jeg er rigtig glad for at have mulighed for at ride ham - han er nemlig "kun" min parthest

 

Kjolen gør ikke rigtig noget godt for udtrykket ifht. stævnejakken og billederne er heller ikke de bedste - mit kamera var noget udfordret af lyset derinde.


 

... Sofie Støjko

- stud.med.vet og rytter til den dejligste parthest <3

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 hephey
Forfatter: 
Dato:  08-12-2014 19:58

kæmpe stort tillykke :-)

 

i ser jo bare super skønne ud, dejlig ekvipage der passer fint sammen :-)


Carina Overgaard... Militaryrytter

 

Change the voices, in your head
Make them like you, instead

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-12-2014 22:33

Dejlig hest, tillykke med det fine resultat, incl udklædningspræmien synes det er synd at nissehuen ikke ville sidde fast, så havde det da været helt perfekt:-)

 


Mvh Naja

 

 

Smart velgående 1'er pony

5 år, cool og nem sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  11-12-2014 12:25

Tak tak Ja super ærgeligt med huen - for det var bare så meget finere! Men vill nu altså ikke risikere at ødelægge programmet for det For tror vist nok lige min lille hest var død af skræk hvis den pludselig var fløjet af og havde ligget på jorden


 

... Sofie Støjko

- stud.med.vet og rytter til den dejligste parthest <3

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke!
Forfatter: 
Dato:  11-12-2014 14:26

Stort tillykke med resultatet, både for dressurprogrammet, og for udklædningen... Selvfølgelig fik du en rød og hvid roset, for det står da helt i stil med din påklædning...! :-) Og grøn roset er jo også lidt "julete"... :-)

 

Godt gået! :-)

 


Marit :-)

 

 

- hestemassage tilbydes på Sjælland -

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-12-2014 10:07

Skønne billeder!

og dejligt du klædte dig ud! Sååå flot!

 

Syns det er sååå hygsomt når man gør det hihi


 Golden Fabia - Min stjerne

Skovlys Alanta - Min smukke

Fernando - Min bette mand

Golden Destiny 3.3.95-17.11.08 - Elsket og savnet <3

Undervisning tilbydes i Vendsyssel.

Evt på Sindal Rideklub

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  17-12-2014 20:13

Haha Marit - ja de passer lige i farverne

Tak Karina, ja det er nemlig SÅ hyggeligt! Der havde heldigvis også været udklædninger i de andre klasser


 

... Sofie Støjko

- stud.med.vet og rytter til den dejligste parthest <3

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider