Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Jeg har solgt min Corvette
Forfatter: 
Dato:  10-06-2013 15:52

En overskrift jeg aldrig havde troet jeg skulle skrive, men måske nogen allerede har opdaget det ? Corvettes nye ejer Fuzz / Anders en nemlig allerede på HN.

 

Jeg må hellere starte fra starten.

 

2007: Katja - 16år - netop stoppet på rideskolen og startet i 1.g - snot forvirret hesteelskende teenager der endelig har fået stablet økonomi på benene til indkøb og hold af den aller første hest.

 

Billede

Oktober: Første og eneste hest jeg prøvede: Holstener hoppe Corvette Imperial - 13år - havde fået 8 føl - gået to fejlfrie CNC100. Hende måtte jeg eje :)

 

3 uger efter var jeg stortudende næsten villig til at sende min nye bedste ven hjem igen. Tanken om hvordan det ville være at få egen hest havde været så rosenrødt i mit hovede, at jeg tror det er ligemeget hvad hun havde gjort - så havde det ikke været godt nok. Men jeg kom mig heldigvis over det. Årets højdepunkt blev sejret til årets klubmesterskab i springning i den svimlende højde af 90cm. Jeg var lykkelig

 

Billede

Billede

 

 

 

2008: Corvette 14 år, mit første år som juniorrytter. I januar rider vi vores første talentsamling, og får god råd og vejledning med på vejen. I løbet af foråret bliver vi klubmestre igen, denne gang i dressur.

 

Endelig får vi mulighed for at prøve terrænspringning sammen. Hun er monster sej !!! Første stævne bliver CNC90 i Haslev hvor vi bliver nr 2:

 

Billede
Billede
Billede

 

 

Vi rykker med det samme op i CNC100 og får en masse gode oplevelser og rutine sammen. Præmier vinder vi dog ikke så mange af.

 

Billede

Billede

 

 

Vi bliver modige og beslutter os for at prøve at kvalificere os til DM, hvilket krævede to CNC1* med kvalificerende resultat. Første forsøg i Tyskland gik super, hvor vi sluttede som 1. uplaceret. Her fanget over "hånden" som stadigvæk til dags dato er en af de sejeste spring jeg har sprunget.

 

Billede

Andet forsøg gik knap så godt, men set i bakspejlet.. Vi har også begge været monster urutinerede:

 

Billede

 

 

 

2009: Corvette 15år, mit sidste år som juniorrytter. Der var stadigvæk mesterskabs ambitioner. Vi havde nu fordelen af af kende hinanden meget bedre :)

I foråret bliver vi kåret til årets talent i vores klub.

 

Billede

CNC100 i Haslev - mener vi blev nr 3.

 

Billede

Billede

Årets første CNC1* til landsstævne på Søborggård - vi var monster langsomme i terrænet, men fejlfrie på alle forhindringerne og fik vores sidste kvalifikation til DM og NM

 

Vores første medalje blev vundet ved hold DM hvor vi red CNC100 for at få holdet til at gå op. Vi var kun 0,2straf fra guld. Ihh hvor var vi glade

 

 

 

Billede
Billede
Billede

 

Og før jeg fik set mig om, var vi udtaget til at være på holdet til nordisk mesterskab - vores begge første internationale stævne Det blev vores begge første lange rejse. Vi skulle over 800km op i Sverige. Vi fik besøgt mange restepladser på vejen :P

 

Billede

Billede

Billede

 

Selve stævnet var en kæmpe oplevelse. Jeg var nok ikke helt upåvirket af nerver og kom lidt (meget) i ublanace efter et nedspring hvilket kostede en "uden-ommer" på det efterfølgende spring. Individuelt endte vi derfor ikke så godt, men holdet vandt sølv. stadigvæk en kæmpe oplevelse med verdens bedste ven !!!

 

Billede

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

 

 

Nerverne kunne jeg bedre holde i ro til årets individuelle DM, hvor vi holdt sølv kursen og tog en individuel sølvmedalje med hjem

 

Billede

Billede

Billede

Billede
Billede

 

 

I efteråret red vi "militaryopvisninge" for prinsesse Anne af England sammen med Vicky og Dejo - endnu en sjov oplevelse vi har haft sammen :)

 

Billede

Billede

 

 

 

 

 

2010: Corvette 16år - mit første år som ungrytter. Alle 3 dicipliner rykkede langsomt fremad, især vores dressur fik vi bedre og bedre styr på - de gode point på banen var ikke længere bare dagens tilfældige udfald. I løbet af de første par måneder fik vi også redet en enkelt landsstævne i spring på Holte Rideklub:

 

Billede

 

Dette år fik vi startet en god tradition op med at starte sæsonen med træning i Sahrendorf, Tyskland:

 

Billede

 

Vi fik redet et par 1* med fint resultat, blandt andet til landsstævnet på SØG hvor vi vandt dressuren med over 71%, men have en "uden-ommer" i terrænet. Ja, wake up call får vi jo alle sammen en gang i mellem.

 

Billede
Billede
Billede

Billede

 

Endnu en lang rejse, vi ville prøve at debutere CNC2* - vi gjorde forsøget i Strømsholm. Igen... I bakspejlet var vi nok lige urutinerede nok, vi kom næsten hele vejen rundt indtil jeg smuttede af på en af de sidste forhindringer i terrænet. Fantastiske billeder fik vi dog taget til det stævne med verdens bedste Corvette

Billede

Billede

Billede
Billede

Billede

Billede

Billede

 

Revance tog vi få uger efter da vi vandt hold DM, denne gang red vi 1* !!!

 

Billede
Billede
Billede

Billede

 

Et enkelt billede fra landsholdssamling i Sverige på Flyinge i løbet af sommeren:

 

Billede

 

Som forberedelse på årets senere store opgaver tog vi til årets første internationale stævne i Sahrendorf og red CIC1*. Her lykkedes dressuren ikke helt som den plejede, det gjorde ridebanespringningen og terrænet tilgengæld og vi sluttede med en 9. plads - vores første internationale placering

 

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Billede

 

 

Så blev det tid til årets nordiske mesterskab, denne gang i Finland (Kerava). Et stævne jeg ALDRIG vil glemme... Kom med stort set ingen tidligere præmier i 1*, men alligevel meget mere erfaring end til NM året før. Vi tog førringen i dressuren, holdt den efter terrænet og trods et par bomme på springbanen var vi så langt foran at vi vandt. VANDT... Ja, INDIVIDUEL NORDISK MESTER 2010. Seje seje yndlings Corvette !!! (Billeder i blandet rækkefølge)

 

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

 

Velkomst komite da vi kom hjem

Billede
Billede

 

Fortsættelse følger :) :) :)

 


Katja & Corvetten

 

SIGER TAK FOR STØTTEN TIL

BESLAGSMED LASSE TANGRID

HØRSHOLM HESTEPRAKSIS

TRAILERKØRESKOLEN

HERI RIDEUDSTY ...

 

8
0
Svar på denne tråd
 
 del 2....
Forfatter: 
Dato:  10-06-2013 16:55


Videre fortsættelse på år 2010 - et år der nok bliver svært at "slå" :)

 

Individuelt DM var næste opgave. Og det blev en opgave, blæst og en dressurhat der nok kunne passe bedre lavede vores planlagte nydelige dressurfremvisning om til noget der kunne minde om et Cowboy Show. Hmm... Men vi holdt hovedet koldt begge to, selv da hatten landede med et klask på Corvettes mås under galopprogrammet vippede hun ikke med et øre. Hvor sejt er det ikke lige Ridbanespringningen gav også lidt fejl, så inden terrænet lå vi nr 2. Men efter en super tur, kun 1 sekund fra idealtiden, rykkede vi op og sluttede trods vores uheldige start samlet som nr. 1. INDIVIDUEL DANMARKSMESTER 2010 - ja, det var ikke til at få hænderne ned igen

 

 

Billede

 

Billede

 

Billede




Billede




Billede


Billede




Billede




Billede

Billede


Billede


Året blev sluttet af med en helt fantastisk oplevelse. Italien, Cameri, CIC2* (international 2*) - det der gerne skulle være første skridt på vejen mod at blive kvalificeret mod Ungrytter EM.

Et crazy stævne der kun kunne lade sig gøre efter hjælp fra mange rigtig skønne og fantastiske venner og bekendte + den støtte jeg modtog fra Corvettes avler og de læsere der fulgt med herinde på HN. Tak alle, i ved selv hvem i er

Vi fik vores kvalifikation, og det er den dag i dag stadigvæk det bedste resultat jeg har opnået i 2*. Jeg var så heldig at have Rene og hans kamera med, så det blev en veldokumenteret tur. Sikke nogen minder de billeder bringer frem (vilkårlig rækkefølge)

 

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Dræberhækken - den var seriøst stor xD

 

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

 

 

Slutteligt vandt vi DRF's rangliste for JR/UR - sikke et år

 

Billede

 

 

 

2011: Corvette 17år, jeg 20år og på det miderste ungrytter år. Et år der ikke gik helt efter planen, Corvette fik pådraget sig en skade til en landsholdssamling tidligt på året og jeg valgt at hun hellere skulle stå lidt for lang tid, end for kort. Vi fik derfor ikke vist os på militarystævnepladserne det år. Vi holdt sommer ved søen i stedet:

 

Billede

 

Efteråret var fantastisk, og 1. søndag i advent sneg vi os en tur ud på terrænbanen. Corvette var forsat frisk på bukspring

 

Billede

Billede
Billede

Billede

Billede

Billede

 

 

2012: Corvette 18år, Katja 21år og på sidste ungrytter år. Målet blev sat, det var sidste mulighed hvis Ungrytter EM skulle nåes og en stram stævnekalender blev lagt. Vinteren varede længe og vi fik taget nogen smukke vinterbilleder:

 


Billede




Billede




Billede




Billede




Billede



Vi fik også debuteret i MB dressur, hvor vi blev 1. uplaceret med ca 63% - vi var nu "back in buisness" :-) :-) :-)

 

Vi tog den traditionsfulde tur til Sahrendorf i Tyskland, hvor vi kombineret med landsholdssamling kom igang igen:

 

Billede

 

Stævnerner herefter forløb således:

Tågarp 1* - bedste dressurresultat til dato og en 5. plads, min sidste placering på Corvette :')

Humlamaden 2* - EM kval

Hermanstorp 2* - EM kval

 

Blandede billeder


Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede








Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede



Så manglede vi kun en enkelt EM kvalifikation - vi tog til Renswoude i Holland for at ride CCI2*. Men ak.. Det havde været for hård en stævneplan for min gamle dame, og det gik ikke. Der blev nok fældet mere end en tåre eller to - jeg vidste nemlig at det var Corvettes måde at sige fra på, og det betød slutningen på vores fantastiske eventyr sammen

 


Billede




Billede




Billede

 

 

Det passer selvfølgelig ikke helt. Corvette kom med hjem og kom på sommergræs, en luksus hun har måtte undvære de sidste mange år. Jeg planlagde ifoling, og så frem til en mini Corvette i 2013 <3

Men igen havde Corvette set længere frem end mig, klemte ballerne sammen og kom ikke ifol.

 

Selvom fysikken ikke kunne følge med til de helt store stævner mere, savnede hun at lave noget. Se blot hvad der skete første gang jeg prøvede at løsspringe hende xD

 

Billede

 

 

Her kom Fuzz / Anders ind i billedet. Jeg har kendt ham igennem flere år som vores trofaste military fotograf ude på pladserne. Han red selv på rideskole og begyndt at skridte lange ture på Corvette i sensommeren 2012. Langsomt blev det til mere og mere fast ridning, og i efteråret fik Corvette officielt set sin første part.

 

 

 

2013: Corvette 19år.

Billede

Men endnu ikke for gammel til at være tosset

Billede

 

 

I slut vinter / start forår red de deres første små stævner sammen. Startede ved U50cm, her to billeder fra Ishøj i Maj hvor de fik en 3. plads i LD spring:

 

Billede


Billede


Fuzz synes også heldigvis også at military er sjovt, og Corvette har allerede givet ham de første fantastiske oplevelser på en terrænbane.
Billede

 

 

Alt passede så godt sammen, at jeg for snart halvanden måned siden solgte Corvette til Fuzz. Det gav bare den helt rigtige mavefornemmelse. Hun kan stadigvæk lave bukspring og synes bestemt ikke hun er færdig med at være ridehest - hun nyder at komme med ud igen !!! Samtidig har Anders fået verdens bedste lærehest - jeg taler af erfaring

Hun står forsat i stalden, jeg kan kysse hende på mulen og har forkøbsret hvis Anders en dag skulle have lyst til noget andet.

 

 

Jeg havde tænkt at redigere en video sammen fra vores fantastiske år sammen, men erkendte til sidst at den nok ville blive uendelig lang - ligesom dette indlæg :-P

 

Derfor, her link til videoer fra 2 af vores største oplevelser:

NM 2010: www.hestegalleri.dk/video/ staevner_og_loeb/247107- corvette___16_aarig_av...i_military_

2* Italien 2010: www.hestegalleri.dk/video/ staevner_og_loeb/247113- corvette___em_kvalifik...en__cameri

 

Til slut, tak til min fantastiske Corvette for mange fantastiske år. Selvom vi aldrig nåede til EM, er jeg helt fantastisk stolt af hvor langt vi nåede sammen. "Rideskolepigen og alvshoppen". Hvem skulle have troet det... Jeg kan nogen gange spekulere hvor jeg ville være henne i mit liv hvis ikke jeg havde fundet hende. Tænk at en hest kan påvirke ens liv så meget

 

Også tak til alle der har fulgt med på vores eventyr - over and out :-)


Katja & Corvetten

 

SIGER TAK FOR STØTTEN TIL

BESLAGSMED LASSE TANGRID

HØRSHOLM HESTEPRAKSIS

TRAILERKØRESKOLEN

HERI RIDEUDSTY ...

 

64
0
Svar på denne tråd
 
 I er fantastiske
Forfatter: 
Dato:  10-06-2013 17:33

Sikke en hjertevarm historie. Selvom jeg kun kender dine bedrifter herinde fra, er det jo lige foer, man faar lyst til at faelde en taare.

I har naaet beundringsvaerdigt meget sammen uden at du paa noget tidspunkt er gaaet paa kompromis med din hests ve og vel. Det er aegte horsemanship

 

I er fantastiske sammen, og hvor er jeg glad paa dine vegne, at du har fundet en ny kaerlig ejer til Corvetten. Saadan skal det bare vaere.

 

Jeg glaeder mig til at foelge din videre faerd, og jeg er sikker paa og haaber, at du naar rigtig rigtig langt. Vi har for faa af din slags paa eliteplan.


Hilsen Line

R.I.P. Deseado

DMJ D'YQUEM

2
0
Svar på denne tråd
 
 Spændende
Forfatter: 
Dato:  10-06-2013 18:03

Sikke spændende læsning. Jeg har ikke fulgt med som sådan, tror bare jeg har set en enkelt tråd eller to, men nu fik jeg det hele med - og hvor er det fantastisk alt det, I har oplevet. Jeg tænker ikke, det er mange, som har så mange oplevelser med deres heste.

 

Det ser vildt ud med nogle af militaryforhindringerne på billederne. Jeg så også en masse military på TV under OL. Jeg var selv ponyspringrytter engang og drømte om at prøve sådan en bane. Nu tør jeg vidst ikke :-)

 

Jeg bliver nysgerrig efter at høre, hvad du skal nu. Har du købt ny hest?


mvh Stine

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 smiler
Forfatter: 
Dato:  10-06-2013 18:26

tak for en dejlig læsning med skønne billeder af min ynglings hest her inde (bortset fra mine egen selvfølgelig )

 

Fantastisk historie i har haft sammen og hvor er det skønt for Fuzz at få sådan en fantastisk muligehed for udvikle sig som terræn rytter, jeg er mere end mega misundelig.

Den smukke corvette fortjener at blive brugt til det hun er bedst til, men i forhold til hvad hendes alder tillader, så hatten af for dit valg, selv om hun nok er dit hjerteblod, så tilgode ser du hendes behov foran dit eget...dejligt

 

Held og lykke med din videre karriere som milltary rytter, og tak fordi du tager dig tid til at dele alle dine mange spændende eventyr med os andre (semi terræn egvipager) bag skærmene.


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.


"Buger" forever Blå Brava

1
0
Svar på denne tråd
 
 I er så seje
Forfatter: 
Dato:  10-06-2013 19:11

I er så seje Katja og det i har opnået sammen er fantastisk flot.

1
0
Svar på denne tråd
 
 blev så..
Forfatter: 
Dato:  10-06-2013 19:51

blev så berørt af at det var slut for den her fantastiske ekvipage, at min ikke heste mutti måtte få den laaange fortælling om jer, og hvor sørgeligt det her var!

 

 

I var bare såå gode og er helt forkert i mine øjne, af så smuk en historie er slut!!


Sagde Maya

Med Vito, ponyen med charme og selvtillid

 

 

Some people think it's holding on that makes

one stronger - sometimes it's letting go

Hvil i fred Nobi, 1999-2008

 

www.facebook.com/VitoSaelberck

3
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-06-2013 20:12

Sikke en smuk historie

Jeg har fulgt jer i mange år og hvor har i opnået mange ting sammen

 

Dejlige billeder - især fra æresrunden til Nordisk Mesterskab - hold da fast hvor ser i bare glade ud begge to!

 


Talle med sine to tøser, Sisse og Safir


R.I.P. Fønix 25. november 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 corvette..
Forfatter: 
Dato:  10-06-2013 20:15

 

Sikke et dejligt og trist indlæg. Det er godt at du stadig ser corvette hverdag, og at hun kan blive en ny lærehest for fuzz.

 

De gør det jo allerede godt.

 

Men det er også flot gjort at i er noget så langt på så godt tid.

 

Men så er det godt du har proxie, som kan videre fører dine drømme.

 


www.rhinestonedesign.dk

 

 

Med Rhinestone Design skiller du dig ud fra mængden.

 

Udsmykning af udstyr til hest,hund og dig.

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  10-06-2013 21:01

Jeg har fulgt med fra sidelinjen i dine tråde herinde de sidste halvandet år eller sådan, og syntes det var SÅ sejt alt det i oplevede! Var godt nok misundelig, på en god måde! ;)

 

Helt uvirkeligt, at det er slut. Men hvor er det dejligt at hun er kommet videre og satdig får lov at have det sjovt, og godt at du har Prox, som også bare er fantastisk :)

 

Du har lidt levet den der drøm som alle hestepiger har haft. Den samme hest gennem alle årene, hvor man bare tager DM, NM og kommer til internationale stævner :) Lige til en Britta og Silver-bog!


Mvh. Sophie (:

stud.med.vet

1
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  11-06-2013 08:06

 

Må sige køber er en heldig mand, tænk at få sådan en lærehest.

Dejlige billeder hele tråden igennem.

 

MVH Hanne.

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 En beretning...
Forfatter: 
Dato:  11-06-2013 09:11

som trækker tårer og minder mig så uendeligt om min elskede gamle Obsession, der trak mig fra gang-over-bom-på-jord til LA på ganske få år og nåede at forsyne mig med en helt uendelig strøm af rosetter, pokaler, championatssejr osv

 

Desværre gik de fleste billeder tabt med en pc ( dem der siger backup er en go ide, har lidt ret) og desværre glemte Obsession den del af aftalen, hvor han skulle blive 100 år og skridte i skoven med vores lange hvide hår

Efter et langt liv som international springhest gav bentøjet op i 2009, 19 år gammel.

 

jeg forsøgte med to nye heste efter ham.....intet af det blev nogen succes og sidste efterår gav jeg op.

 

Men minderne lever for evigt og jeg synes det er SÅ dejligt at læse, at det lykkes for andre og at både du og den skønne Corvette kommer godt videre , både sammen i stalden og hver for sig på banerne

 

Anders : Husk at elske hver eneste dag med din læremester..Den slags heste har vi på lånt tid og de er en gave!


Har du hest ???? SÅ må du være rig !!!....Nej da...jeg har jo hest !!!!!!

8
0
Svar på denne tråd
 
 takker
Forfatter: 
Dato:  14-06-2013 01:27

Tak for de pæne kommentarer alle sammen :)

 

Og ja, jeg har heldigvis flere andre skønne heste i staden. Vil prøve at få lavet et indlæg med dem her en af dagene :-D


Katja & Corvetten

 

SIGER TAK FOR STØTTEN TIL

BESLAGSMED LASSE TANGRID

HØRSHOLM HESTEPRAKSIS

TRAILERKØRESKOLEN

HERI RIDEUDSTY ...

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Sejt!!
Forfatter: 
Dato:  15-06-2013 02:50

Skøn "livshistorie"

Har altid fulgt med, og hygger mig hver gang der kommer en billedtråd fra jer:)

Dejligt hun ka lære nogen andre noget, sån en hest ville jeg osse gerne ha, men det blev ik valget, da der ik dukkede sån en op.


 

 


Du må stå inde for det du får ud af livet,
for der er ingen som går ud af livet i live

 

 

 

Rambo Wug 155cm med 370g sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er en af dem.
Forfatter: 
Dato:  15-06-2013 13:57

Jeg er også en af dem som kommer til at savne Corvetten i dine tråde. Jeg har nu også læst den nye tråd, du har lavet om dine nye oplevelser, og det er lige så hyggelig og inspirendende læsning som det altid har været.

Så Corvetten vil blive savnet, men til gengæld vil jeg stadig fortsætte med at besøge opslag og billeder et par gange om ugen, i håb om at læse nyt fra dig Katja og alle dine oplevelser.

 

Tak fordi du deler dem med os. Du er en dygtig rytter, et målrettet menneske og en livlig fortæller.

 

Hilsen Ane

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Takker
Forfatter: 
Dato:  15-06-2013 14:46

for fantastisk spændende underholdning, og glæder mig til at se mere både Corvetten og dig med jeres nye opgaver.


Cirkelinemus :-)

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Herlig tråd
Forfatter: 
Dato:  15-06-2013 18:29

Skøn hyldest til din dejlige hest 19 år og still going strong efter flere år i en meget krævende sport. Hatten af for hvor godt du har passet på din hest

4
0
Svar på denne tråd
 
 ddejlig
Forfatter: 
Dato:  16-06-2013 16:24
Super historie skøn læsning og fantastiske foto. Smuk og helt uniq hest! Tillykke til Anders med en ener som.lærehest de er GULD værd!

KH
MariQa
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-06-2013 16:58

Fantastisk historie i har sammen - og respekt for at du lader hende gå videre til en anden, hun forhåbentlig vil give ligeså meget erfaring.
Jeg må indrømme at hårene rejste sig på min krop et par gange, gennem indlægget. Jeg kender selv det med at man tænker "hvor havde jeg været i dag hvis ikke det var for den hest?".


sagde Katrine S. Hermansen

 

Med hestene:

 

Faralae II

 

og

 

Farolero KSH

1
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  21-06-2013 11:23

Tak for de søde kommentarer :-)


Katja & Corvetten

 

SIGER TAK FOR STØTTEN TIL

BESLAGSMED LASSE TANGRID

HØRSHOLM HESTEPRAKSIS

TRAILERKØRESKOLEN

HERI RIDEUDSTY ...

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Corvette
Forfatter: 
Dato:  22-06-2013 23:02

Det er simpelthen en fantastisk historie!

 

Glæder mig til at ølge dig Katja med dine andre heste! Du er en sej pige :D (y)

 


Med venlig hilsen

Zooropa - Anne




*** Impossible as they may seem
You've got to fight for every dream
'Cause who's to know which one you let go
Would have made you complete ***

0
0
Svar på denne tråd
 
 Snøft.....
Forfatter: 
Dato:  23-06-2013 09:55

Hej Katja.

 

Gennem de år du har berettet om dine ture med Corvetten herinde, har jeg læst hvert et ord med begejstring. Så snøft,- en dejlig, livsbekræftende historie du idag leverer.

 

En epoke mellem Corvetten og du er slut,- og I fortsætter hver for sig med nye eventyr.

 

Rigtig meget held og lykke, Fra en gammel dressurtante fra Græse.


Helle Nielsen

 

Carpe diem

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider