Hej allesammen
i lørdags var jeg og Preben til militarystævne på louiselund rideklub, det var samtidig årets første rigtige militarystævne, og jeg var spændt da seneste hele militarystævne var ren katastrofe, hvor hesten stejlede i alle 3 dicipliner og endte med at lande i et spring i terrænnet.
Vi lagde ud med en halvdårlig dressur, banen lå lige ved siden af springbanen og Preben ville gerne gøre mig opmærksom på at det da måtte være en klar fejl at han skulle gå til sandkasseridning, når man nu kunne springe i stedet for. Så resultatet blev en ca. 57% og en pilot der på en gang var glad for programmet var uden stejl og makkeren ikke rendte ud af banen og samtidig var hamrende utilfreds med at hun ikke fik mere ud af turen... men det må jeg så øve mig på.
Efter en omklædning var det spring der var næste punkt på dagsordenen, igen var jeg lidt spændt i efteråret har vi haft lidt stop problemer, samtidig lå deres kæmpe vandgrav på banen og sådan en har han ikke stiftet bekendtskab med før.
Preben var glad for jeg endelig havde fået vendt kortet rigtigt og var redet ind på springbanen, og fløj derudaf. Lige efter målstregen skulle han dog lige gøre mig opmærksom på at vandgraven var lidt farlig, men lækkert han kunne vendte til derefter på trods af vi flere gange red klods op af 
Så var det terrænnet, jeg var rimelig fortrøstningsfuld, og havde bestemt på forhånd at det måtte tage den tid det tog, og knægten skulle have lov at finde sig tilpas på banen.
De 2 første spring lurede han lige på men derefter fløj han banen rundt, det kostede dog at slingre lidt hen til de 2 første og at jeg lige ville have ham i trav hen til et par spring som var ned af bakke og til et nedspring der var, så vi kom 8 sekunder for sent i mål.
Men ryttere var mega glad, hesten virkede somom han havde haft en fest, så vi var glade og tilfredse 
Lidt billeder fra terrænnet som dog ikke er verdens bedste kvalitet, men man kan da se hvad der er hest, rytter og spring 
På vej mod spring nr. 4
Over spring nr. 5
Spring nr. 6, hvor der gemmer sig trolde som æder hesteben
Spring 7, hvor jeg gerne ville have haft ham til at springe stille og rolig ned, men det havde han tydeligvis ikke planlagt efter
spring 8
spring 9
på vej hen til 10 og 11
på vej hen til 10 og 11 hvor jeg gerne ville have lidt ro på da vi skulle ride en 90 graders vinkel
Spring 10
Spring 11
på vej mod 12 hvor jeg konstaterede at det når vi nok ikke
Spring 13
på vej hjem af mod spring 14 og 15... der var skam masser af tid til at rose min dreng selvom vi nok kom for sent i mål... (bemærk manden i rødt der står og griner af sin datter:-))
Det var alt vi havde valgt at bringe for den her gang