Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Så er der skuet op for træningen...
Forfatter: 
Dato:  26-04-2013 20:25

...og avs jeg har ømme rygmuskler

 

Har redet dressur på Kirstine næsten 3 dage i træk, de første to dage var hun en værre strid banan der selv ville bestemme

det er nok prisen for at tilride en snart 7 års hoppe med stort H

 

Men lige så strid hun kan være lige så sød kan hun være dagen efter og det var hun i dag

 

Vi skal jo til stævne d 25/5, dog skal vi kun starte en LD1 igen, men håber da på en rosette denne her gang hehe.

 

i går gad hun bare ikke lave noget og hun gabte enda på vej ud til "ridebanen".

Se lige hvordan hun kan stå og hænge, og tror i hun flyttede sig bare én tomme da jeg satte mig op! Næh nej, tror hun var groet fast hehe.


Billede



Hun var lige mere frisk i dag heldigvis til trods for vejret var varmere...

 

Den gamle plethest Rasmine blev der også redet lidt dressur på i dag. Det er nok også et par mdr siden sidst hvis det kan gøre det hehe.

Vi har redet mest på tur de sidste mange måneder, men jeg mente vi lige skulle se om hun kunne huske noget af det der dressur halløj stadigvæk LOL

Vi red små 20 min, men svede kom hun nu til alligevel hehe.

Hun fik lidt foder da hun var sadlet af, men om hun ville ud igen? Næh nej du, der var kommet noget super godt wrap hjem i dag som trak en del mere end folden

 


Billede



Hun fælder også bare noget så forfærdeligt pt! Tror hun har bestemt sig for at smide hele vinterpelsen inden 1. maj

 


Mvh Nina Nielsen

 

* Funder Nørhedes Rasmine KNN 2249 *

 

og

* Kirstine Vårby *

 

Trailer søges til leje!

 

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=21&i=2...sc&e=0

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-04-2013 16:23

Jeg kender godt det med genoptræningen. :P Jeg er lige begyndt at ride en hest et par gange i ugen, efter ikke at have redet noget videre i en 6-7 års tid. Må indrømme, jeg er overrasket over, hvor lidt øm, jeg er blevet af selve ridningen (men hesten jeg rider er heller ikke strid, så der skal ikke bruges så mange kræfter :) ), men de 20 km. jeg har ud i stalden og hjem igen..... Mine ben gider slet ikke heale, de er konstant trætte.

 

Men det er altså interessant, hvordan nogle heste nærmest kan "være den samme" dag ud og dag ind. Samme energiniveau, samme humør... Mens andre svinger betydeligt fra dag til dag. Men det har jeg også studset over ved os mennesker - fordi jeg synes, det er utroligt med de folk, der kan beskrive sig selv i 3 tillægsord og altid bare er, som de er. Jeg er selv "forskellig" fra dag til dag... :P

 

Men dejligt at du har en positiv indgangsvinkel til, at håndtere sådan en lille dame. ;) Jeg synes, det havde været synd, ikke at tilride - 7 år er da ingenting.... :)


~ Jack D & Tess.

 

Undskylder mulig møgirriterenhed.

 

What a massive responsibility, being a moral creature.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tja...
Forfatter: 
Dato:  29-04-2013 06:22

...heh tror man bliver nødt til at se positivt på det, ellers går man vidst kold

 

Hun er nu en flink lille en på bunden, men nem er hun ikke hehe


Mvh Nina Nielsen

 

* Funder Nørhedes Rasmine KNN 2249 *

 

og

* Kirstine Vårby *

 

Trailer søges til leje!

 

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=21&i=2...sc&e=0

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Heste...
Forfatter: 
Dato:  29-04-2013 16:00

Hvor ser de dejlige ud begge to.. Og hvor jeg kender de heste der bare arbejder super godt den ene dag og næste dag, så er det bare "arh skal jeg virkelig?" :)

 

i forhold til heste der fælder, så kan jeg ikke anbefale at strigle dem iført fleecetrøje.. Der var flere hår på mig end på hesten, da jeg striglede min forrige weekend ;)


Rikke med Thor og Fancy

Der findes ingen rigtig måde at gøre noget der er forkert på


Sov sødt min Katinka

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hehe...
Forfatter: 
Dato:  29-04-2013 16:19

...man skal heller ikke strigle i en nylon vindjakke skal jeg lige sige dig LOL

 

For det første får man stød og for det andet suger den hår hehe


Mvh Nina Nielsen

 

* Funder Nørhedes Rasmine KNN 2249 *

 

og

* Kirstine Vårby *

 

Trailer søges til leje!

 

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=21&i=2...sc&e=0

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-04-2013 16:25

Jeg ved ikke, hvad jeg skal strigle i... Jeg bliver altid fyldt med hår. Måske man skulle gøre som de fleste andre og bruge noget tøj i stalden, der ikke bliver brugt alle andre steder også...


~ Jack D & Tess.

 

Undskylder mulig møgirriterenhed.

 

What a massive responsibility, being a moral creature.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Regentøj
Forfatter: 
Dato:  30-04-2013 15:02

Uhuuu man skal da strigle i regentøj , det er i hvert fald det jeg gør hverdag for ellers ville jeg havde kunne strikke en masse trøjer af hestehår.


Engang Fjordhest altid Fjordhest


www.stutteri-moldrup.dk



 

GØR HVERDAGEN TIL EN FEST

KØB EN FJORDHEST

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  30-04-2013 20:56

 

 

Rikke, jeg har ofte tænkt, at de mennesker der har udtænkt fleece trøjer til ryttere, ikke rider selv eller ordner hø

 

Det er dejligt at gå med og se på, men upraktisk

 


Hilsner fra Joan

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider