Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Den smukkeste/kæreste hunderace!!!
Forfatter: 
Dato:  29-09-2005 22:05
Jeg skal selvfølgelig have en hund når jeg engang når så langt i mit liv, men jeg ANER ikke hvilken det skulle være. :) Nu vil jeg så gerne - af ren nysgerrighed - se billeder at ligepræcis den hunderace DU finder aller smukkest/charmerende/kær. Kom med dem :) :) Og selvfølgelig en beskrivelse med race og alder :)
Tine & Tulle
- Det klinger :D

... og I skal ikke tro jeg er afhængig af HN :P
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu ejer jeg ikke
Forfatter: 
Dato:  29-09-2005 22:16
hun, men vil gerne have en, og den hunderace, jeg bare ikke kan stå for er; Yorkshire Terrier Billedet er lånt fra: www.gotpetsonline.com/pets-images/ yorkshire-terriers.shtml




† Hvil I Fred Frk. Stjerneskud †
* ??-??-1999 - † 09-05-2005

Elsket og Savnet - Altid

Hendes Mindeside
0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er da...
Forfatter: 
Dato:  29-09-2005 22:20
En dejlig fransk Bulldog.. Folk siger den er så grim at den er smuk.. Jeg kan nu intet grimt se i den lille skønhed..! {>
:-D Hilsen Jeanette :-D
Jeg elsker ikke Dixi fordi hun er smuk,
jeg syntes hun er smuk fordi jeg elsker hende..!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm..?
Forfatter: 
Dato:  29-09-2005 22:23
Ja, der er jo et par stykker (: Jeg er jo altså møg forelsket i rottweilere, og skal helt sikkert ha én af slagsen når jeg engang selv kan bestemme den slags (; Ellers er den perfekte "familie-hund" efter min mening helt klart briarden (: Har en skøøøn én! Hun hedder Simba og bliver 10 den 10/12-2005 (: Det var mit bidrag ;p heeh.
//Støjer
Det støjende klovdyr :-P

Livet ville ikk være værd at leve uden ox'ere!
Se vores hjemmeside E & S
0
0
Svar på denne tråd
 
 west highland white terrier...
Forfatter: 
Dato:  29-09-2005 22:23
Max 2 år: Berto 7 år:
0
0
Svar på denne tråd
 
 Islandsk fårehund!
Forfatter: 
Dato:  29-09-2005 22:30
Der findes ikk en hunderace dejligere, end den islandske fårehund!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Som de fleste efterhånden nok ved...
Forfatter: 
Dato:  29-09-2005 22:33
Er jeg rigtigt schæfermenneske :) Vi har altid haft schæferhunde og jeg kunne aldrig forestille mig at skulle have andet :) Det er simpelthen den dejligste og smukkeste hund der findes og en utrolig rar familiehund (De er dog mest charmerende at se på i den langhårede format som ham jeg har nu). Først et par billeder af vores tidligere hund, som var af den højtstillede, slanke og langbenede type - Vesterlunds Yello: Og så min nuværende - Lille Noller Mad Max på 7 år, som er af den lidt bredere, kraftige og knoglestærke type, der er knap så lav i bagpartiet og knap så langbenet: Schæferen har absolut alle de egenskaber jeg ønsker i en hund :) En blid og rolig hund, men stadig vagthund, der passer på familien. Mild af sind og utroligt klog og lærenem :)



Vi nægter ofte at acceptere en ide, udelukkende fordi det tonefald, hvormed den udtrykkes, ikke tiltaler os.
- Friedrich Nietzsche -
8-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 hunde racer
Forfatter: 
Dato:  29-09-2005 22:42
desværre er de er de aller smukkeste hunde sjældent egnet til familie hunde. den smukkeste er helt klart en Porcelaine, men jeg ville aldrig eje en, da dens sind ikke passer ind i vores familie. Vi har selv 2 Basset Fauve De Bretagne de er skønne og racen Petit basset griffon vedeen er også super smukke og har det samme dejlige sind. Min næste hund skal være en shetlands sheepdog, hvilket er en lidt mere krævende hund. Men bliver den stimuleret fysisk og i hjernen er det jo bare den skønneste hund, som vil passe perfekt ind i vores familie. udseende er det mindst vigtige når man vælge hund. petit basset griffon vedeen en af mine dejlige basset fauve de bretagne porcelaine
:-D

(y)Tinker.
(y)Basset Fauve De Bretagne.

>o<Enya kunne godt bruge en der kom og nussede om hende 1-3 gange om ugen >o<
0
0
Svar på denne tråd
 
 Belgiske hyrdehunde
Forfatter: 
Dato:  29-09-2005 22:44
er absolut mine favoritter. Her er et billede af min ældste tæve, Cirka som lige har haft et kuld hvalpe hvor der stadig er to tæver tilbage; den ene bliver/er langhåret :-) Jeg er begejstret for dem pga. deres udseende og ikke mindst sind. De er naturlige, sunde, intelligente, utroligt knyttede til ejeren, kan ligge på ryggen i sofaen og sove men er helt oppe på dupperne, når der skal ske noget. Ingen problemer med sygdomme osv, men det er en race, der kræver at man bruger tid på dem, er sammen med dem og har dem som en del af familien. Meget "personlige" hunde {>

Dejlige malinoishvalpe med DKK-stambog sælges. Opvokser inde og er velprægede.

Nu kun to tæver tilbage; den ene langhåret.
0
0
Svar på denne tråd
 
 grosser schweizer sennen
Forfatter: 
Dato:  29-09-2005 22:51
Det er nok ikke helt stavet ordentigt, men på gårdhunden der, hvor jeg har min hest, er en grosser schweizer sennen.. Og hun er bare så dejligt, og super nem at lære alverdens triks.. Her er et billede af vidunderet "Fie" og et mere
M.v.h. Jenny


Stübben springsadel sælges se billede her
0
0
Svar på denne tråd
 
 For lige selv at svare
Forfatter: 
Dato:  29-09-2005 23:05
For lige selv at svare på mit eget indlæg... 8-) Så er jeg lidt skudt i racen Beagle! Jeg tog engang en test, om hvilken type hund jeg ville passe sammen med - og der var den én af typerne, sammen med labrador og retrieveren. Og selvfølgelig - så tager man ikke en hund efter udseende, men jeg havde sådan lyst til at se nogle dejlige hunde - og samtidig få argumenter hvorfor det er den perfekte hund :)
Tine & Tulle
- Det klinger :D

... og I skal ikke tro jeg er afhængig af HN :P
0
0
Svar på denne tråd
 
 Svarer
Forfatter: 
Dato:  29-09-2005 23:13
Et bedre billede af porcelain hunden: Men det er nu ikke en af de racer jeg finder smukkest/kærest etc... Personligt er jeg temmelig vild med pinchere - især denne race: Doberman! Ham her var en dejlig blanding af doberman... Blev aflivet d. 15. august 1997 pga alderdom :( Men den sødeste race er... KNUKKI! Meget lille og nem at medbringe Frisk på en gå/svømmetur til stranden ... og bare helt igennem NUTTET!!! Niki måtte vi desværre gå af med da vi flyttede fra Ærø :{-( Hun var en bladning af yorkshireterrie/minipuddel + lidt pekingeser...
- Heidi

Slutningen er begyndelsen
0
0
Svar på denne tråd
 
 Mine to hunde
Forfatter: 
Dato:  29-09-2005 23:27
Jeg har en Beagle og en bichon Havanese, hvilket er to meget forskellige hunde, men er dejlige på hver deres måde :-) Beaglen: Bichon Havanesen:
0
0
Svar på denne tråd
 
 hende her er
Forfatter: 
Dato:  29-09-2005 23:40
af racen Breton, hun hedder Piaf, og er selvfølgelig verdens dejligste hund :-D VH Margit...
Jeg tilbyder fuldpas til din hest 800kr pr. md, helst på Amager! :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Golden retriever
Forfatter: 
Dato:  29-09-2005 23:48
Jeg har desværre ikke selv hund. Men de hunderacer jeg bedst kan lide, må være samtlige af retriever-racerne - især goldens. Her er nogle dejlige billeder af golden retrievere: Golden retriever Men også de andre retrievere er dejlige: labrador retriever (en labrador ER en retriever ;-) ) flat-coated retriever chesapeake bay retriever nova scotia duck tolling retriever Og da jeg tit passer en airedale terrier, er denne race også en af mine favoritracer. Her er mit plejebarn, Labolina, som snart fylder 9 år: En airedale terrier er større end de andre terriere(sort russisk terrier dog undtaget), og er - som regel - ikke helt så meget "på tæerne" som de mindre terriere. Men der er dog stadig en del jagtinstinkt i dem, og de kan også være en smule stædige. Men ellers er de ret lette at træne, hvis man ellers gør træningen så sjov og varieret som muligt. Racen fælder ikke ret meget, men til gengæld skal den trimmes et par gange om året.
It is easy to be brave from a safe distance
- Aesop -




0
0
Svar på denne tråd
 
 hunderacer
Forfatter: 
Dato:  29-09-2005 23:56
Hejsa det var da dejligt at hører, at udseendet ikke er så vigtigt for dig. Der er ikke nået så frustrerende som at se en annonce hvor der står lille pjusket hundehvalp købes - okay, hvor meget mon folk med sådanne en annonce ved om hunde? INTET! Det er netop på grund af udseende at stakkels border collier og alaskan malamut ender i internater og flere familier - det er så skide synd for disse dejlige hunde racer for de passer altså ikke ind hos hvilken som helst hr og fru Danmark. Det er så pisse vigtigt at vide hvilken hund man ønsker, jo flere krav og jo flere opfyldte kriterier jo lykkelige hunde og hunde ejere for vi. stort knuz til alle dejlige vovser
:-D

(y)Tinker.
(y)Basset Fauve De Bretagne.

>o<Enya kunne godt bruge en der kom og nussede om hende 1-3 gange om ugen >o<
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lhasa Apso+ samojede
Forfatter: 
Dato:  30-09-2005 00:14
Den mest nuttede må være lhasa apsoen(når de er klippede vel at mærke). Har selv 1 stk af racen, og jeg har aldrig haft nemmere hund!! Min lille lhasa apso, Ozzy: Og når jeg engang får en stor have, så skal jeg have sådan en her: en samojede!! Mvh
Nuuni



Nu medlem af DÅHM. Vi rider med sadel, bid, sko, gamacher, lammeskind, pisk, sporer og hjælpetøjler ;-D


0
0
Svar på denne tråd
 
 Han er skøn
Forfatter: 
Dato:  30-09-2005 02:05
Her er min 3 års Rottweiler. Han er en total skøn hund. Kan man ikke finde ham skal man bare gå ud til hestene. De er bedste venner. Tanja
0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar...
Forfatter: 
Dato:  30-09-2005 05:59
Jeg synes den kæreste hunderace er en golden retriever. De er simpelt hen bare så flotte :-) Men ellers synes jeg også at dansk svensk gårdhund er sød. Dog er der ikke nogen hunde der er sødere end Doggie der er en foxterrierblanding:


Hvis man dømmer folk, har man ikke tid til at elske dem.


**Mother Teresa**
0
0
Svar på denne tråd
 
 Siberian Husky
Forfatter: 
Dato:  30-09-2005 07:36
Den smukkeste hund i verden er da helt klart huskyen, er helt tosset med racen... Her er min Smilla på 4 år Hun har helt isblå øjne. Hun blev dog i tirsdags opereret for grøn stær og fik et silikone øje i. Så nu har hun et blåt og et sort :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Smukkeste/kæreste hunderace
Forfatter: 
Dato:  30-09-2005 08:01
Nu er min lille hund ikke nogen race, da hendes far skulle være en dansk/svensk gårdhund og hendes mor en adoptiv hund fra Grækenland, men hun minder utroligt meget om racen Kromfohrländer: Og jeg synes hun er noget så kær. De smukkeste hunderacer er schæfer og rottweiler, som henholdsvis mine forældre og min lillebror har et eksemplar af.
Tina & Anastasia
{>

0
0
Svar på denne tråd
 
 Shetlands sheepdog
Forfatter: 
Dato:  30-09-2005 08:08
Den skønneste, dejligste, sødeste, og mest børnevenlige hund, er ifølge min mening Shetlands Sheepdog. Her er vores dejlige Wanja, der desværre blev aflivet som 10 årig og skal jeg nogensinde have hund igen skal det helt bestemt være denne dejlige race igen.
Med venlig hilsen
Bente
Det er menneskeligt at fejle
0
0
Svar på denne tråd
 
 LABRADOR
Forfatter: 
Dato:  30-09-2005 08:33
Hvorfor i alverden kan jeg ikke finde ud af at sætte billeder ind? Nå, men min helt klare favorit må jo være labben. Hvorfor: Fordi en rigtig labbe kan bruges til alting; Jagthund, sengekammerat, barnepige og meget andet. En rigtig labbe vil gerne løbe 6 timer i træk på en jagt, men vil også gerne sove et helt døgn på sofaen. En rigtig labbe tilpasser sig præcist det du gerne vil have den til. Det gør den unik i mine øjne. Og til sidst et citat (det siger vist det hele): "He was big, black and friendly. He loved everyone: children unable to let things alone, salesmen at the door, cats. His looks didn't always fulfil the demands from the experts, but his heart was warm and big. He had English ancestors and a proud owner and he eventually became the sire to our first Labrador. After making his acquaintance, no other dog meant the same as before. The word 'dog' became equal to Labrador - and it still is. And that is the way it must be for every one of us who've met the right kind of Labrador." From the foreword of the book "The Labrador" by Ing-Marie Hagelin. Her kan ses nogle rigtige labber: hunde.dyregalleri.dk/html/ gal_visbil.asp?ID=5778 hunde.dyregalleri.dk/html/ gal_visbil.asp?ID=5063 Med venlig hilsen Camilla Juelsgaard Jørgensen http://www.juelsgaard.com/ Get a life - Get a lab
0
0
Svar på denne tråd
 
 Uden tvivl - Australien Shepherd
Forfatter: 
Dato:  30-09-2005 08:34
Fåes i op til 17 farver - mener det er 5 der er de mest normale. Fåes med og uden haler (fødes sådan!!) Mine tæver er begge BLUE MERLE og MED haler. I baggrunden 7½ årige SARI og foran hende 1½ årige GIN.


Vh Gitte, mest mor til Tera {>

"Uanset hvad du hører og læser, så husk altid at danne dig dit eget indtryk"

Jeg ejer den smukkeste brogede hingst - flotte fotos på præsentationen




0
0
Svar på denne tråd
 
 min er labrador
Forfatter: 
Dato:  30-09-2005 08:50
Elsker denne race Den til højre er min. Hun er snart 3 mdr nu. :-)




100 % Oldenborg heste
er de bedste


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjah... har mange racer
Forfatter: 
Dato:  30-09-2005 08:59
jeg er helt solgt for.. Bla Papillon, som jeg har haft en blandningshund af.. Hun blev dog aflivet i 2002 pga hjerneskade :( Labradour har altid været den foretrukne hund i fam. Men jeg er oz de senere år gået hen og blevet helt solgt i større racer som Rottweiler, Skt. Bernard, Mastiff osv... Derfor købte jeg mig Hannibal, der er en ordenlig blandning af en masse lækre racer :D (labradour, schæfer, rottweiler, skt. bernard) i mine øjne er han den bedste hund. Han har fået alle de gode gener fra de racer han er en blandning af.. Lærenem, lydig, klog osv.. og rigtig dejlig fam. hund.. Elsker børn, katte, heste, kaniner, mus og alt hvad der ellers er i nærheden *G*
*** PLISZKA & PONTUS ***
..::[NY HP]::..
0
0
Svar på denne tråd
 
 Min nye
Forfatter: 
Dato:  30-09-2005 09:01
hundehvalp er jo dejlig, morsom og ekstrem nem at have med at gøre. Men min yndlingsrace(r) er grand danois lidt sjovt billede: Ulve hunde. Jeg skal helt klart have sådan et par stykker løbende som vagthund når jeg får min gård en dag: Og til sidst doberman som også kunne blive mine fremtidige vagthunde (min nuværende er jo kun miniature udgave, den skræmmer ikke så meget på størrelsen, kun lyden *g*) Først et par store hvalpe i de to farver de fås i. og et voksent fotografi. Okay, har lige fundet ud af at man også kan få dem i denne farve??? Ville nu nok vælge dem i sort eller brun.
Mvh
Anette Vildal
- Nu med sort ox´er og ensfarvet pintoaraber.
Se mere på præs.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Elvis!!
Forfatter: 
Dato:  30-09-2005 09:51
Jamen, det da helt klart min egen lille puttetrold Elvis.. ;-D Han er en Lhasa Apso.. Tibetansk Tempelhund.. Der er et billeder af ham inde på min præsentation..



Mvh. Capelli & Karinaen
0
0
Svar på denne tråd
 
 mine favoritter
Forfatter: 
Dato:  30-09-2005 09:55
Her ser i Smilla 1 år(bagerst) og Speedy 8 år .. Smilla er Dobermann og Speedy er cairn terrier. Jeg er vild med racen dobermann - derfor regner jeg med at jeg skal have 2 på et tidspunkt. Cairn terrier er også en skøn hund. Kendt for sit rolige gemyt... Jeg vil tilføje at Dobermann er en højst intilligent og vågen hund, der kræver en hvis erfaring med hunde... Har man erfaringen så er der ingen ko på isen... ;-D - man skal bare huske rigeligt med motionog beskæftigelse til racen.. og konsekvent og fornuftig opdragelse fra starten. mvh sheval
Vær selv den forandring, du ønsker at se i verden


0
0
Svar på denne tråd
 
 hund..
Forfatter: 
Dato:  30-09-2005 09:56
jeg har en golden retriver som er rigtig dejlig.. du kan se ham på hundegalleri.dk søg under golden retriver også max ;-)
savner dig Rose May og også dejlige Amanda...
Søger med lys og lygte efter Zenta og Surprice.
:{-( savner dem.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Golden retriever
Forfatter: 
Dato:  30-09-2005 09:59
Helt sikkert... Dejlig familiehund... Finder sig i meget, og går bare sin vej hvis den ikke gider mere..
:-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Basenji...
Forfatter: 
Dato:  30-09-2005 10:12
Min yndlingsrace er basenji, som jeg selv har 3 af. Lubaya 2 år, Selma 8 mdr. og Mille 6 år Selma Lubaya som hvalp Strand leg Mille & Selma
Med venlig hilsen
Helle

0
0
Svar på denne tråd
 
 Basenji igen...
Forfatter: 
Dato:  30-09-2005 10:24
Jeg glemte lige en lille beskrivelse af racen. Basenjien er en afrikansk urhund, som de indfødte i det tidligere Congo har brugt som jagthund. Man mener, at den stadig lever vildt i Afrika. Racen udmærker sig ved, at den ikke kan gø. Den jodler, kurrer, hyler og bræger i stedet. Det er bestemt ikke en tavs hund. Basenjien er en meget energisk hund, som kræver meget motion og aktivering for at fungere optimalt. Pepper, Mille & Lubaya
Med venlig hilsen
Helle

0
0
Svar på denne tråd
 
 pomeranien
Forfatter: 
Dato:  30-09-2005 11:30
Hejsa Jeg synes helt klart at pomeranien er den sødeste og kæreste lille familie hund. Her er lige et par billeder af vores hanhund: Det er godt nok fra sidste år, men han ser stadig sådan ud bare med mere og længere pels. Hilsen Hanne
0
0
Svar på denne tråd
 
 Når jeg
Forfatter: 
Dato:  30-09-2005 12:03
engang kommer så langt, skal jeg have sådan er her: Er bare skudt i den race, ved ikke hvorfor.. Ved ik så meget om dem, synes bare de er så flotte ;-) Eller hvis det ikke bliver sådan en ville en border collie heller ikke være af vejen :-D
Mvh Tina K

Udstyr sælges kig Her
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hunde..
Forfatter: 
Dato:  30-09-2005 12:12
Jeg har en super dejlig Westi på 3 år, han er bare det skønneste. Skal jeg have hund igen bliver det helt klart en westi igen. Gizmo ser lidt farlig ud, men han gaber altså bare Gizmo og Gaia i vindueskarmen i den gamle lejlighed. Nu er de flyttet på landet og har fået have. Har også en labrador tæve på knap 9mdr. Hun har lavet alle de hvalpestreger som Gizmo aldrig har lavet ;-) Plus lidt mere. Men hun er begyndt at arte sig, hun har ikke ødelagt noget i en hel uge nu (7-9-13) Men hun er den skønneste lille pige man kan forestille sig. Jeg smelter helt når hun ser på mig med de der store øjne. Mille i haven Dejligt med en lur En rigtig vandhund :-)
Sessa med Luna-hesten
0
0
Svar på denne tråd
 
 3stk som
Forfatter: 
Dato:  30-09-2005 13:10
er mine egne. hooch.hanhund blanding rottweilder Miszha. hunhund cairnterrier. Har en mere , men ikke et billede endnu. det er en mini puddel sort også hunhund. hilsen LInda
en positiv indstilling virker altid
{>
0
0
Svar på denne tråd
 
 Islandsk fårehund
Forfatter: 
Dato:  30-09-2005 13:19
er helt sikkert min yndlings da det er vores hund. De kan se meget forskellige ud både i farver, pels og størrelser...her er Balder

Rider altid med hjelm
Bruger HMS og aldrig vold
Tjek min hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd
 
 whippet
Forfatter: 
Dato:  30-09-2005 14:16
Nå, jeg kan heller ikke finde rundt i billeder og links, men jeg har 4 hunde, 3 whippets og en shetland sheepdog. Sheltien er nu 13 ½ år og når hun går til de evige jagtmarker, så skal vi have schæferhund igen. Eller ligger Rhodesian ridgeback højt i skønhed og så naturligvis ALLE mynderacer :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Racehunde :D
Forfatter: 
Dato:  30-09-2005 14:31
Klart: (Har ikk hund selv) Border Collie : UF Elsker den race-hund :D De så chamerende :) Hoved som stor: Helhed som stor: Som hvalp: Som de også er rigtig gode til: Så der jo også lii Beagle: Den er oss såå sød :D Der er bileder af den herover jo som andre har lagt ind. Så der selvfølgelig Cocker Spaniel :D Hvalp: Stor: Agility Cocker :D Nååeh :D Sys de er SÅ hammer chamerende :D


Min arto - Kig Hér

- HUSK: Det ENESTE tidspunkt hvor du ligefrem SKAL se snobbet ud - èr til hest
0
0
Svar på denne tråd
 
 a...
Forfatter: 
Dato:  30-09-2005 14:32
Boxer er helt klart min ynglings race...:D Hun er så dejlig hende her, og jeg tager lige nogle billeder af hendes dejlige hvalpe idag, og sætter den ind i denne tråd...
Man har kun det fun man selv blander

www.stutteri-holm.dk

Ridning er kun for seje mennesker
0
0
Svar på denne tråd
 
 huhu...
Forfatter: 
Dato:  30-09-2005 15:35
her er et par billeder af min lille hund... halv pekingeser halv papillion.. papillion eller chiuachihua, syntes jeg nok er de sødeste hunderacer... -Trine
0
0
Svar på denne tråd
 
 Curly Coated Retriever
Forfatter: 
Dato:  30-09-2005 16:48
I mit sind er Curlyen perfekt! Mange (i de kredse jeg kommer i) har hørt mange dårlige rygter mv. som gør at de på forhånd har en mening om min hund, men lige så snart de kigger på ham og snakker med ham - og id et hele taget observerer ham, finder de ud af at han har det skønneste væsen! Faktisk er der mange mennesker der nu ahr skiftet mening efter at have set Curlyen, for de fleste har aldrig set en - blot hørt rygter... gode som dårlige (og der virker til at være flest af de dårlige desværre...). Men men men - jeg står jo så her med den sknneste hund, og du vil også gerne se et billede af ham jo... så her er hunden med det mest dejlige sind og som mange finder uhyr velopdragen (men det skulle han jo også gerne være med de timer jeg penge jeg har lagt i ham). Hvorfor er der ikke flere der ejer en hund af denne skønne race?!
//Greenstone :-D

Welsh Cob & Curly Coated Retriever
www.abw-design.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor er det
Forfatter: 
Dato:  30-09-2005 18:20
dejligt. Men det man falder for, er altså deres skønne øjne. Synes faktisk næsten alle dyr har sådan nogen skønne øjne, men især hunde og heste. Det udtryk de kan have. Det kan ikke beskrives.
-HeidiZ :-)

~Man skal ikke nødvendigvis være bedre end andre, man skal bare skille sig positivt ud!~
0
0
Svar på denne tråd
 
 ahhh..
Forfatter: 
Dato:  30-09-2005 18:40
- Jeg må indrømme at der er mange dejlige hunde herinder men jeg vil altid synes at mine forældres schäfer er den dejligste (sorry) Her er lige et par billeder af den rareste hund i verden. ( Har holdt en hel børnehave ud i 5 timer, og nød det i fulde drag) - Held og lykke med at finde DIN yndlingshund
0
0
Svar på denne tråd
 
 Cocsker Spaniel
Forfatter: 
Dato:  30-09-2005 19:21
er klart min yndlingshund. Den er sjov, charmerende, intelligent, aktiv, krævende (mentalt og pels) og så "snakker" de helt vildt meget ;-D Her er lige et par billeder af min, Bea: 12 uger knap 2 år.
:-) Malu :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hjemme hos os
Forfatter: 
Dato:  30-09-2005 19:44
Har vi de her 2 dejlige labrador drenge. Først har vi den utrolig charmerende Nero. Og så er der den store bamse Tosh. Dejligere hunde findes simphelthen ikke.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Fransk bulldog
Forfatter: 
Dato:  30-09-2005 19:47
Ja det er mine yndlinge: Uni med hvalpe Anton dovendyr
Mvh
:-) Gitte :-)
:-P Engang Fransk bulldog - altid Fransk bulldog :-P
0
0
Svar på denne tråd
 
 Samojed den smilende hund:0)
Forfatter: 
Dato:  30-09-2005 21:54
Min er en samojed hund på 1 1/2 år. det er en mellemstor hund med en dejlig kridvid pels:0) Det er en natur hund og pelsen skyr snavs dvs selvrensende,jeg børster den igenem hver 14 dag ca så den er faktisk nem at holde og når den fælder er det et par uldtotter man samler op.Det er verdens dejligste familiehund,som både er glad for børn som voksende. og kræver som en anden hund almindelig gåtur og sktivering,men er rolig inde og ligger gerne omkring fødderne på en også elsker den at putte,den har et blidt sind og skal opdrages kærligt men konsekvent.Det er en glad hun som man aldrig kan bruge som vagthund da den formentlig bare vil vise tyvene hvor sølvtøjet ligger. Det bedste ved samojeden er man kan ikke lugte man har hund,hvilket jeg syntes er en god egenskab:0) En collage af lulu( der er flere på min præsentation).
0
0
Svar på denne tråd
 
 Eurasier!
Forfatter: 
Dato:  30-09-2005 22:26
En eurasier! Skøn hunderace!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Beagle
Forfatter: 
Dato:  30-09-2005 23:10
Min absolutte yndlingsrace er beaglen. Og Tibetansk terrier. Har selv en beagle. Lige nu bor vi hos min mor som også har en beagle og en "tibber" som er klippet. Mvh. Julie
0
0
Svar på denne tråd
 
 okey ...
Forfatter: 
Dato:  30-09-2005 23:18
...så må i se *BEE* & *BALDER* :D :D :D :D :D www.heste-nettet.dk/lodge/billede/ 131664/full/ ja computeren gider ikke at læge billdeer ind men det er mine to kalve og ikke hundeeller balder er ike min hund men var :P :P
M.V.H.
Mette & Natali


:-D Natali, er bare min.. !!! :-D



LOVE NATALI


Intet er umuligt, for den som ikke behøver, at gøre det selv
0
0
Svar på denne tråd
 
 min sødeste hund
Forfatter: 
Dato:  30-09-2005 23:53
er ham her: Springer spaniel Virkelig sød race, med masser af krudt bagi... ;-D Katrine
Frieser, Frieser, Frieser, Frieser!!!! :-P






WELSH Cob Sec D Hingsteplag 1 år købes... Send en besked...
0
0
Svar på denne tråd
 
 dogo og shiba
Forfatter: 
Dato:  30-09-2005 23:55
det her er så mine favoritter nemlig dogo argentino og shiba inu. dogoen er en stor hund og shibaen er en lidt mindre race. men begge en lidt speciel og ikke helt nem race, men flotte og dejlige
0
0
Svar på denne tråd
 
 Min ynglings
Forfatter: 
Dato:  30-09-2005 23:56
race er helt klart Yorkshire Terrieren. Har selv én, Mozart, som er helt fantastisk... det med billeder er ikke min stærke side, men har billeder af ham på min præsentation...
PernilleKrake
0
0
Svar på denne tråd
 
 Mine hunde
Forfatter: 
Dato:  01-10-2005 00:32
Jeg er selv med facineret af racen; Blan-ding :) Alle mine 3 vuffere, er blandinger, og jeg er fuldt ud lykkelig for dem. Jeg har; Nanna, som lige er fyldt 14 år og så er hun stokdøv men vi kommunikere på tegnsprog - og det er ikke gas! Hun kan også nogenlunde "mundaflæse" hvad det er vi vil :) Hun er West Highland White Terrier / Cairn Terrier. Men hun er SÅ atypisk sine racer, hun har "grisehale", blød pels, skal klippes og ikke trimmes, hængeøre - hun er fuldkommen omvendt af hvad hun skulle have været :) Men hun er dejlig, vi har haft hende siden hun var 8 uger, og nu er det desværre snart ved at være slut :( Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre uden den fjollehund. Hun er bare, herlig! Hendes bedste trick er eller var, "ROTTEMUS!" så tændte hun helt af og ledte efter sit bytte ;-D Hun har været super genial til at fange og myrde rotter, mus osv. Lady, er ved at være 1½ år og fuldkommen forfjamsk. Hun er Coton De Tulear / Cocker Spaniel, og vi fik hende da hun var 8 uger gammel. Var slet ikke meningen vi skulle have hund igen da vi købte hende, men vi har altid haft 2 hunde og så ville min mor absolut have hende. Jeg var selv strengt imod det, vi havde ikke råd, tid eller noget til en hund til og så en hvalp - nej nej nej. Men, vi fik hende jo :) Men så skulle det dælme også være min mors hund. Ville Lady gå med på den? Naeh :) Lady er MIN hund, og hun er sådan en forkælet mors pige! Sover i sengen og er med mig stortset overalt - hun skal altså flytte med mig når jeg engang flytter, kan ikke klare mig uden min lille fjollehund. Hun er dog utrolig nem at knække af sind, vi var påbegyndt hundetræning men jeg fandt hurtigt ud af at det var slet ikke Lady - hun bliver hurtigt bange for at gøre noget forkert og bare du kigger på hende kaster hun sig på ryggen. Så det er ikke Lady's stil, så hun er nok lidt uopdragen men hun er MIN tøsetøs. Freddy, nyeste skud på stammen! 3 år, og græsk-gadehunde mix som vi lige har fået. Vi har adopteret ham via Græske Hunde, og han har boet i Athen indtil Maj '05, og vi fik ham så i September '05. Han er en meget sjov hund, han trænger selvf. til en del opdragelse, men han virker til at lære hurtigt :) Han er en værre en, og igen skulle han være mest min mors hund - men hvorfor er det så mine fødder han ligger og gasser på nu? Hm ja. Han får endnu ikke lov til at hoppe op i sengen - dét er dog LADYS seng, han må sove på gulvet... Endnu. Hun blir nok mere venlig, når hun kommer i løbetid 8-) Freddy skal snart kasteres, problemet er bare han kun har en sten - så han skal have en større operation end blot lidt en lille kasteration, hvilket er lidt træls selvf. Jeg har ikke rigtig nogen billeder online af hundene, udover Lady hunden :) Så det viser jeg lige;
Hvis jeg skulle vælge en anden hund en gang, ville jeg enten vælge en Coton - da de virker til at passe meget efter mit sind og min måde at holde hund. Men da jeg til trods for at jeg har 3 små hunde, rent faktisk er til de store... Ja så kunne jeg nok godt overveje fx. en Border Collie eller en Berner Sennen. Jeg træner min mormors hund, som er Border Collie / Labrador, og han har sin egen vilje men er så nem og sjov at træne med. Har tidligere haft en Dobermann / Schæfer / Labrador / Springer Spaniels hanhund, og hvis nogen hund var SÅ nem at træne og SÅ velopdragen var det min Oscar dreng. Han var så smuk og så dejlig, og inden han var 1 år var han kanon godt opdraget og var med ude og ride ture osv. - desværre blev han også meget stor, og min mor og stedfar valgte at jeg skulle af med ham - hvilket jeg til dags dato stadig er møghamrende sur over! For ham savner jeg dælme. Jeg er klart til blandinger :)

† Rollo †

- Rollo, Marie, Chanell, Uffe & Meti -
| RolloPigen.dk |
0
0
Svar på denne tråd
 
 Efter min mening er følgende...
Forfatter: 
Dato:  01-10-2005 11:47
... racer de kønneste. Alaskan Malemute GOlden Retriver Berner Senne Beagle
Mvh

** Trine **


Ting sælgs. Se præs.


Milans hjemmeside!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Til Frieser Haske
Forfatter: 
Dato:  01-10-2005 12:48
Jaaa :D Springer Spaniel glemte jeg lii hehe .. Har selv haft en springer spaniel :D De kræver bar meget motion :D Men de er sgu nogen rigtig kærlige og dejlige hunde .. Min Nicky ()Hed han) døde dog for 3-4 år siden nu ca. Han blev dog 16 år :D Mvh . Sandra Sød vuf du har :D


Min arto - Kig Hér

- HUSK: Det ENESTE tidspunkt hvor du ligefrem SKAL se snobbet ud - èr til hest
0
0
Svar på denne tråd
 
 mit bud
Forfatter: 
Dato:  01-10-2005 16:16
vores chihuahua Blackie
0
0
Svar på denne tråd
 
 UNDSKULD MOLLY POLLY
Forfatter: 
Dato:  01-10-2005 16:41
Undskyld Molle Polle men du er ikk verdens kønneste hund.. DU ER VERDENS SØDE MEST KÆLDNE DEJLIGE HUND! MEN jeg brænder sq også for to andre hunderacer.. HOV.. der kom molly.. he he.. videre det er Shetland sheepdog og samojed Og samojed




:-* Molle :-*
Prøv en Miniaturehestehund og bli' Gla'!
0
0
Svar på denne tråd
 
 hussere!!!
Forfatter: 
Dato:  01-10-2005 18:21
det er nogen dejligt vuffere alle sammen.. har ikk selv hund, men hvis jeg skulle have en skulle det være en lille jack russel terrier... de er alt for søde.. også passer den lige i str.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Collien..
Forfatter: 
Dato:  01-10-2005 18:59
Min absolutte yndlingsrace, er collien. Specielt den amerikanske collie. Her er min egen Simba: Han er ½ engelsk og ½ anerikansk, 2 år (fylder 3 år i januar), og måler ca 64-65 cm :-) Flere amerikanske collier her ellers er jeg blevet ret bidt af Greyhounden, den er fantastisk: Mvh Heidi
*Animals ar Not Ours to Eat*
*Animals are Not Ours to Wear*
*Animals are Not Ours to Experiment on*
*Animals are Not Ours to use for Entertainment*
*Animals are Not Ours to Exploid*
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  01-10-2005 19:54
chihuahua, grand danois er de "normale" bedste hunde!!! Men drømmehundende MÅ være en broholmer og en chinese crested !!! især sidst nævnte da den er hundens udgave af en hest!!! Louise
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nah...
Forfatter: 
Dato:  01-10-2005 20:17
Jeg ved ikke om det ligefrem er mine yndlingsracer, men har da en west highland white terrie, som er yderst charmerende :) Og en skøn grand danois :) Basim, han er 1½ år :) Frisk, charmerende, stor personlighed, gør en del, men ikke nær så meget som så mange andre små hunde. Ikke særlig modig - Hvad racen vist ellers plejer at være? Ekstrem aktiv. Intelligent og lærenem. Af racen West Highland White Terrie. Maya, hun er 7½ år. Stille og rolig, lidt nervøs af sig og med en del særheder. Men de fleste af hendes særheder er kommet på hendes ældre dage (Hendes race bliver jo ikke så gamle igen :( ) Ikke særlig intelligent, og ikke specielt lærenem :P Men meget nem at opdrage på og en yderst venlig hund. Er nem at have sammen med andre dyr, ja hun gør såmænd ikke engang små nyudklækkede kyllinger fortræd :) Hun er af racen Grand Danois.


:-* Mvh. Theis & Den Perfekte Hest :-*
~ Dance with the Devil
0
0
Svar på denne tråd
 
 greyhpund
Forfatter: 
Dato:  02-10-2005 13:48
Har også noget med greyhounds... Har set flere udsendelser om dem (hunde på job) og må indrømme at jeg er lidt vild med dem. Men ville ikke have en. Og når jeg engang skal have hund, er det ikke sikkert det bliver en racehund, tror bare det bliver en bastard, finder en på et dyreinternat, men vil have den fra hvalp af...
- Heidi

Slutningen er begyndelsen
0
0
Svar på denne tråd
 
 Bestemt...
Forfatter: 
Dato:  02-10-2005 22:30
Kennel Giddygold - Opdræt af Golden Retrievere Tag et Kig - Det er gratis... eller en Labrador Retriever, eller en Pudelhund... alle tre ekstremt dejlige hunde..
Prøv en
***Irish Cob***
du vil uden tvivl,,,
ikke ned igen..

KnuSs Tine
og
Cob'en
Sky....
0
0
Svar på denne tråd
 
 en berner
Forfatter: 
Dato:  02-10-2005 22:59
Berner sennenhund er bare den dejligste og kæreste hund i hele verden sammen emd en dalmatiner.. her er nogle billeder af min ejen dejlige berner, ingen så sød og godmodig hund findes der.. virkelig bare en dejlig hund... som hvalp.. lille sexy sexy som hvalp igen.. nyt billed af sexy.. seee hun er da bare den smukkeste og kæreste hund..
Heste er og blir dejlige
:-D


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  03-10-2005 14:56
Er helt bild med racen "dansk svensk gårdhund" har ikk billed :(

Elsker sin Rozita
Silver,Snoppy,FiFi,Buller <3

STOLT medlem af farvehumor klubben, nu med Oliven humor :P
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider