Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Kæmpe forvandling- stævne!
Forfatter: 
Dato:  06-05-2012 23:08

Godaften

 

Uh sidder her og er så glad og ikke mindst stolt.

Jeg er den heldige indehaver af en 11 års varmblos vallak som er født med følelserne ude på tøjet- hvilket indimellem giver nogle store udfordringer i hverdagen.

 

Derfor har vi heller ikke været ude til stævne med ham i 5 år, da han har det med at blive bange og gå i luften eller løbe rundt.

 

Da der var et C- stævne på en nærliggende rideklub, hvor de havde valgt at have en enkelt LC klasse, vovede vi pelsen og drog afsted.

 

Vores mål var blot at komme ind på banen og holde alle 4 ben på jorden programmet rundt.

 

Og nøj hvor det gik over alt forventning.

 

Her kommer et par glimt af dagens ridt.

 


Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede



Jeg er simpelthen så ovenud lykkelig og pave stolt af min mule. Selvfølgelig havde han også dårlige momenter, men alt i alt en vidunderlig oplevelse og nu har jeg fået blod på tanden og meldt til stævne næste weekend :-)

 

Blot et lille glædes indlæg....


Sabrina

&

Stald Kelon`s Lerano

<3 <3 <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke
Forfatter: 
Dato:  07-05-2012 09:11

Tillykke med den gode oplevelse, jeg har selv en meget følsom vallak så jeg kender alt til dine udfordringer :-)


I am not young enough to know everything (Oscar Wilde)

~

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  07-05-2012 09:38

Er gald for du havde en god oplevelse. Jeg har jo hest på Ballerup så synes det er rigtig dejligt at du havde en god oplevelse ude hos os. Jeg så godt din hest på opvarmningen, ser meget sød og fin ud, men sensitiv :-) Dejligt med en god oplevelse.



Hilsen Maria


Nu med Enghavens Fiona <3


" Det er så svært at sige farvel,

så svært at gå sin vej

Men alle mine tanker vil altid følge dig"


Til min elskede sjæleven Day-Light

R.I.P

&

Min sorte skønhed Ridder

0
0
Svar på denne tråd
 
 godt gået
Forfatter: 
Dato:  07-05-2012 10:07

hvor er det fedt at I er kommet så langt - det er ikke let med de der hyperfølsomme hyppere :)


Sorte søger part :)

Lille rytter eller voksen til Tricks mv.


-pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Sorteper: www.aktivstald.dk

"PÅ PLETTEN" - www.pletshow.dk

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mange tak
Forfatter: 
Dato:  07-05-2012 10:34

1000 tak for de søde ord.

 

Jeg er pave stolt over hans håndtering af situationen.

 

For at give noget at sammenligne med så det sådan ud for 5 år siden når vi tog afsted....

 


Billede



Så nu skal der bare en masse mere træning til og en masse flere stævner på CV`et :-)


Sabrina

&

Stald Kelon`s Lerano

<3 <3 <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 bomli bom
Forfatter: 
Dato:  07-05-2012 10:44

så startede min hest og din mod hinanden

min var den hoppende sorte hingst

 

det bare et så godt stævne virkelig styr på tingene og så søde deltager, din så da meget rolig ud på banen eller rettere det gjorde alle i forhold til vores hoppende hormon bundt, lagde godt mærke til jer på banen stod faktisk og sagde til min kæreste hvor rolig din hest så ud at det havde den nok prøvet mere en 10 gange

 


Billede




Billede




Han er en usleben diamant - nej han er en usleben nar, hvis han arbejder virkelig hårdt bliver han en nar!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider