Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Jeres pagefrisure
Forfatter: 
Dato:  22-02-2012 20:15

Da jeg trænger til (enorm) forandring har jeg valgt at lade de lange lokker falde på fredag, men kan ikke finde liiige præcis den frisure jeg gerne vil have på google ;-) Jeg søger en lang/halv-lang page, altså som maks når til skuldrene.

 

Må jeg se jeres page-hår??

0
0
Svar på denne tråd
 
 det er hår(dt)
Forfatter: 
Dato:  22-02-2012 20:27

 

Her er min page - nok lidt kortere end det du søger...

 

 

 

 

 

Alle ovenviste er taget i Ghana.

 

- Det er nemmere at have den slags pagehår når jeg er i Afrika i forhold til min normale frisure, der kræver lidt mere styling og som ser nogenlunde sådan ud:

 

 

Jeg havde i mange år laaangt hår, men savnede det korte og blev i 2008 korthåret igen (hurraaaaa!!!!):

 

 

Savner bestemt ikke mit lange hår og får max en page a la ovenstående når jeg rykker ned i varmen og ikke kan være afhængig af føntørrer und alles (det er ikke altid der er strøm). ;D

Må vi ikke se billeder af dit lange hår?
...Og det korte når du kommer dertil... :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pagehår...
Forfatter: 
Dato:  22-02-2012 20:43

Hej

 

Jamen her kan jeg da være med, i sommers så jeg sådan her ud, langt og altid i hestehale:

 

I dag, meget rødt og meget kort:

 

Det er ikke lige det bedste billede, det sidste men lige det eneste jeg har...

 

Mvh. Lotte


Med


Heimdals Knut
Stenhedegårds Dorién

Rædkær´s Le Louvre


"My Horse, My horse, a Kingdom for my Horse!"

It takes all kinds to make this world!

0
0
Svar på denne tråd
 
 dfghjhdfs
Forfatter: 
Dato:  22-02-2012 21:04

Nu har jeg ikke pagehår, men overvejer det også.. og så skal det også være en halvlang én.

Jeg har fundet disse billeder jeg vil vise min frisør når jeg tager mig sammen og kommer afsted :) Kan jo være de hjælper lidt?

 

Billede

Billede

 

 


Møsser fra Hilden ;-)

 

Feeling down? Saddle up!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pagehår
Forfatter: 
Dato:  22-02-2012 21:16

Hvor er I fine! Jeg er bare slet ikke modig nok til at få så kort page til at starte med Er en smule rund i hovedet, og har ret.... fyldige ( ) kinder, så er bange for at komme til at se mere buttet ud i ansigtet med en kort page. Men har overvejet lidt a la nicole richies bob :-) Det bliver bare aldrig som man gerne vil have det synes jeg..

Billede

0
0
Svar på denne tråd
 
 det er hår(dt)
Forfatter: 
Dato:  22-02-2012 21:19

 

Til den du viser (Nicoles) skal du bare have et godt glattejern, så kan du snildt lave den selv. :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er blevet
Forfatter: 
Dato:  22-02-2012 21:32

klippet som det nederste billed hilden viser, også fået farvet det den brune farve som louise har på et af sine billeder.

 

Der røg lige 15 cm hår hos mig, farven blev mørk, og jeg var sindsyg nervøs, da frisøren gik igang.

 

Men jeg er faktisk rigtig glad for det. -Og manden er ved at komme sig over, at jeg ikke er langhåret mere.

 

Fordelen er klart, at det er stjernenemt at sætte op nu. Jeg har et meget tykt hår, som kruser nemt, men med et glattejern kan jeg få sat det rigtig pænt på 10 min.

 

 


Mvh. Tine


Klipning tilbydes i Køge området.

Lykkepose med div rideudstyr i sælges. Alt fra dækken, jakker, veste, underlag. Nyt/brugt. kontakt via pb

0
0
Svar på denne tråd
 
 hår...
Forfatter: 
Dato:  22-02-2012 21:38

 

Tine - Du mener ikke seriøst at du frivilligt har fået farvet dit hår "kedeligt"??? Jeg er træææt af den farve (naturlig), men vil ikke farves. ;D

(Hvilket foto mener du?)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pagehår
Forfatter: 
Dato:  22-02-2012 21:50

Jaaaa det har du nok ret i, Louise Har bare enormt tykt hår med meget fald, og sidst jeg havde page (den var rimelig kort) blev det rigtig stort på siden af mit hoved, det var ikke så smart :-( Men måske det kunne tyndes lidt ud. Men det gror jo ud igen... Har jeg hørt....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Louise...
Forfatter: 
Dato:  22-02-2012 23:05

jeg mener den du kalder for din normale fritz. Du har en sort overdel på.

 

Tro mig, den slog mit wanna be blond-leverpostejsfarvede hår.

 

 


Mvh. Tine


Klipning tilbydes i Køge området.

Lykkepose med div rideudstyr i sælges. Alt fra dækken, jakker, veste, underlag. Nyt/brugt. kontakt via pb

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bommelum
Forfatter: 
Dato:  22-02-2012 23:09

Jeg fik lavet pandehår, hvilket jeg faktisk synes pyntede meget :)

 

Før:

 

 

Efter:

 

Jeg er meget glad for det :) Nu er det dog begyndt at blive langt igen, men der kommer hele tiden nye metoder til man kan sætte håret :)

 

 

Sisse

0
0
Svar på denne tråd
 
 min hår historie
Forfatter: 
Dato:  23-02-2012 09:22

ja - her kan jeg også være med -

 

Mit hår så sådan ud i forået sidste år:

 

 

Så blev det klippet - det ser sådan her ud ..ikke det bedste billede: (og se bort fra udtrykket - haha )

 

Der blev klippe ca 30 cm. af - puuh!!

Jeg Synes dog ikke at det var blevet kort nok - så 1,5 måned efter gik jeg ned til frisøren og sagde, "klip mer!" - første gang, havde jeg virkelig måtte overtale ham, og sagde at mit hår vokser MEGET hurtigt!

 

Nå men efter frisøren - så jeg sådan ud:

 

 

Det var i midten af juli - og nu går mit igen ned til skuldrene.... Nu skal det være langt igen! Men jeg var meget glad for den sidste frisure!! Og jeg har altså også lidt runde kinder...

 

 

 

 


<3 med katten Dixie <3


Rip Apopka - 15.06.2011

Du er savnet!




Unge med høreproblemer - se her!

0
0
Svar på denne tråd
 
 jamen..
Forfatter: 
Dato:  23-02-2012 11:21

jamen her er mit page :-) det var nu fordi mit hår var så ødelagt, og der blev ikke lavet meget frisure i det, da pandehåret skulle blive langt (efter en frisør en gang klippede det 1 cm kort!!! ) Var rigtig glad for det, men var bare noget jeg skulle have indtil mit hår var langt igen

 

 

 

før klipning (og meget ødelagt efter en lang blonderin!!)

 


Sagde Maya

Med Vito, ponyen med charme og selvtillid



Hvil i fred, elskede og savnede Nobi
1999-2008...

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  23-02-2012 21:13

Jeg har selv lige siddet model til page.

her er lidt billeder af min frisure:

 

Billede
Billede
Billede


Med venlig hilsen

Nanna


Under uddannelsen af hesten skal der altid tages hensyn til hesten!


Man kan overtale en vallak...
Man skal diskutere med en hingst...
Men en hoppe skal man spørge om lov!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider