Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 NEEEJ... IKK FOR SARTE SJÆLE .. !
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 14:18
Tænkte lige at jeg ville lægge den her side ind igen med underskrift underskrift indsamling.. Det man støtter op imod er det den her SKRÆKKELIG FORFÆRTELIGE film handler om Den klamme film ! i SKAL IKKE se filmen hvis i er sarte... den er meget barsk!!! den er optaget med skjult kamera... det er så forfærteligt... SKRIV UNDER! :{-(


MiiNe HyPZeR
PoLLy
FiGHTeR
BaSSe



0
0
Svar på denne tråd
 
 hva pokker?!
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 14:21
sidder her og tuder! Det er forfærdeligt! :{-( >:-( Den er jo ikk død der hvor de er ved at kære pelsen a! >:-( Kan ikk holde til at se mere! :{-(
(Y) Tulle kan alt
- Fjordheste kan alt ! (Y)
0
0
Svar på denne tråd
 
 føj da
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 14:22
adr... puha ej jeg ved slet ik hva jeg skal sige. Er dybt forarget og sidder med kvalme og tårer i øjnene! Stoppede videoen ret hurtigt ellers havde jeg brækket mig!!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 heeej i to...
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 14:24
Gjorde præsis det samme.. Det er ik til at holde ud at se på ..


MiiNe HyPZeR
PoLLy
FiGHTeR
BaSSe



0
0
Svar på denne tråd
 
 Puha...
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 14:25
Den skal jeg ikke nyde noget af at se en gang til!! Den kan ødelægge mit humør i ugevis, det gjorde den da jeg så den for længe siden. #27566
Tine & Tulle
- Det klinger :D

... og I skal ikke tro jeg er afhængig af HN :P
0
0
Svar på denne tråd
 
 FRYGTELIGT
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 14:36
Ingen ord kan beskrive det... Det er FRYGTELIGT!!! :-@ Nejnejnejnejnejnej... Det stakkels dyr overlever jo rent faktisk HELE pelsningen! Jeg er ved at brække mig af væmmelse - FRYGTELIGT at den slags finder sted! Dræb dog for F*** dyret HELT inden den slags påbegyndes!!! STAKKELSstakkelstakkels små dyr :{-( :{-( :{-(
Farvel min Du Da
Vent på mig ved Regnbuebroen, til vi ses igen
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ih hvor synd..
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 14:46
Stakkels stakkels dyr :{-( aner ikke hvor længe videoen vare, men stoppede efter den lille stakkels dyr var blevet pelset levede og bagefter uden pels ligger og kigger op på en med det der "hjælp mig" udtryg.. Kan ikke holde det ud :{-( Hvordan kan nogen mennesker være sååå onde mod noget levede :-* :{-( Håber de få en meget høj straf.!!! Ihhh hulk :{-( Nogen der har noget der kan opmundre lidt igen..? Hvor var det bare en tand for klam, synd og modbydeligt..!!!
Man må drikke 21 genstande i ugen, men kun 0,5 liter sodavand.....Kæft nogle stærke drinks. :-D

Wintec 17 tommer kombi kunststof saddel til salg. Gi et bud. Billeder på præs..
0
0
Svar på denne tråd
 
 nejnejnej
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 14:51
Jeg så til de begyndte og pelse de stakkels dyr. Jamen hvad sker der dog for den verden vi lever i? Kan da ikke holde ud og tænke eller så på sådan noget. Det er jo ganske forfærdeligt. Har skrevet under! Louise
0
0
Svar på denne tråd
 
 Det MÅ stoppes
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 15:02
Her sidder jeg med en klavmene fornemmelse.. Hvilke mennesker gør den slags... Det må kunne stoppe..
0
0
Svar på denne tråd
 
 normalt...
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 15:29
Normalt plejer jeg ikke at tude over lignende ting, men jeg måtte lige knibe og tåre ( eller rettere mange ) - puha jeg så det kun i klip, tændte den og læste herinde imens slog så desværre tilbage lige da den lå som knogler og kød og kiggede på mig? For delen da, at man kan få sig selv til det.. Rikke
0
0
Svar på denne tråd
 
 Du kan tro
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 15:36
jeg vil skrive under!! Hvem FANDEN er det dog der gør SÅ frygtelige ting mod levende væsner?? Det samme burde ske med dem!! Stakkels stakkles små dyr!!! :{-( :{-(
Sandra
:D Beauty, Dixie, Sun & Kassi :D

Medlem af Klubben for Kikseædende Søuhyre i Seabiscuit familien :*
Stolt medlem af JHN´s internationale klub for farveblinde ;D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvordan kan nogen gøre sådan noget ?!
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 15:50
Syntes det er helt forfærdeligt, lukkede vinduet efter jeg havde set et af dyrenes hoveder efter at den blev banket ned i jorden. Sådan noget får mig bare til at mokke helt af! Dyrets øjne siger ALT! Jeg skriver helt klart under! Det er ikke første gang sådan noget med dyrene er sket, men jeg er sikker på at alle er enige om at det er SIDSTE!!
Skovlundegårds Paw
<3
Gule heste kan også springe!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 ad...
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 16:33
Det var dog det klammeste... måtte stoppe da han startede med at flå det stakkels dyr... Min underskrift er sat, men er desværre bare for det ikke kommer til at hjælpe en dyt...
0
0
Svar på denne tråd
 
 Fy for fanden...
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 16:37
Jeg gav gerne ham samme tur... Fy for fanden.. det er bare for meget.. Har skrevet under.. Jeg ved godt at det er sådan og at verden er hård.. Jeg kan bare ikke ha det... øv..
Stald Rohan.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Åh nej dog...
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 16:40
De stakkels forsvarsløse dyr. Hvor er mennesket dog en forfærdelig grusom race! :-( Min underskrift er sat, men det hjælper desværre ikke de stakler. :{-(
Ejer af 2 dejlige Irish Cob

Distancerytter? Kunne du tænke dig at hjælpe mig igang? Jeg har aldrig prøvet det, men vil utroligt gerne. Skriv en mail, så kan vi snakke om det.
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg fandt ud..
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 16:51
af at jeg var sart kunne ikke jolde ud at se de slår dyrene fikl det helt dårligt! det er simpelhen svineri!

<3 Malene & Sisi <3
{>

0
0
Svar på denne tråd
 
 11111111111
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 17:07
hej nu vil jeg ikke se filmen, men hvad dyr er det de gør det imod. jeg er en stor dyre elsker og det er derfor jeg ikke vil se den mette
0
0
Svar på denne tråd
 
 cvndnfj
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 17:19
Slukkede igen med det samme... det var da ikke til at holde ud at se på..
Nu med en lille prinsesse i maven
{>
0
0
Svar på denne tråd
 
 neeej :'(
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 17:19
jeg er fuldstændig mundlam, det var nok at se da de slå dem ned i jorden. hvordan kan folk være sådan, sidder virkelig her med tårer i øjnene, håber virkelig det bliver stoppet har skrevet under! :{-( :-( :{-( de mennesker har da ikke noget hjerte.. uuuh jeg kunne gå helt amok på dem >:-(
Mvh. Katarina :)
Elsker Cáreas<3
0
0
Svar på denne tråd
 
 Føj Føj
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 17:34
Hvor er det bare modbydeligt :-* :{-( Min underskrift er sat.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Føj Føj
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 18:24
Føj for den lede!! Kunne heller ikke se den færdig. Så noget lignene for nogle år siden noget lignene med katte. Jeg skal aldrig nogen sinde have en pels, og jeg foragter dem der køber dem, for så længe der er nogen som køber, er der nogen der MYRDER løs på den måde.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Frygteligt!
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 19:03
PUUH HA, stopped filmen efter 1 min. har set noget af den før. Den er så væmmelig. Jeg for virkelig kvalme af at e den...! Hvordan kan folk være det der bekendt!!! Min underskrift er sat.
0
0
Svar på denne tråd
 
 er det...
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 19:06
muligt at skrive under uden at se omtalte billeder? Jeg er MEGET sart hvad sådan noget angår, og jeg kan se på Jeres reaktioner at det ikke er noget jeg vil se. Mit hjerte bløder for de stakkels dyr bare ved Jeres beskrivelser. Så hvis nogle evt vil linke til underskriftsiden uden billeder eller evt sætte mit navn derinde, så tak.
Monica & Moonlight {>
0
0
Svar på denne tråd
 
 Frygteligt!
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 19:11
PUUH HA, stopped filmen efter 1 min. har set noget af den før. Den er så væmmelig. Jeg for virkelig kvalme af at e den...! Hvordan kan folk være det der bekendt!!! Min underskrift er sat.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Verden er modbydlig!!!
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 19:20
Tænk hvad mennesker gør for penge :-* Og det ud over at skrive under, kan vi som forbruger, lade være med at købe skind/pælse. Og prøve at være mere beviste omkring ALT hvad vi køber i dagligdagen. For hvor der er forburger er der slagter/levarandøer.
0
0
Svar på denne tråd
 
 hvorfor
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 19:21
HVORFOR SLÅR DE DEM IKKE IHJEL FØRST FOR FANDEN DA OGSÅ... Sad og græd da jeg så den lille uskyldige vaskebjørn ligge der uden pels! tænk bare hvor ondt det gør, hvis man kommer til at skære sig i fingere... Og så fo HELE sin hud skåret af... AAAVV får sku helt ondt i maven nu... Hvordan kan folk dog være så onde :-*

Mange hilsner Michelle

{>En hest er en piges bedste ven! Kan du forestille dig at vågne op i morgen og ikke have en bedste ve.?? nej vel! Så vær god mod din hest {>
0
0
Svar på denne tråd
 
 Det kan jeg
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 19:23
slet ikke, jeg har ikke set de andre film der har været linket til her på HN. Jeg har skrevet under. Nu ved jeg hvorfor, jeg sidder med tårer i øjnene. Hvordan kan nogen mennesker dog være sådan mod dyr. Jeg er dybt rystet i mine grundvolde.


FORZA BRØNDBY


En rigtigt hest er over 180 cm. i stang
0
0
Svar på denne tråd
 
 saucisse..
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 19:26
det har du ret i. Jeg køber kun skind(læder) når hesten skal have sadel/ny trense da han ikke skal gå med noget der ikke passer (kunstlæder ligger ikke godt på ham). Pelsvarer mv rør jeg ikke. Men du har ret - så længe "vi" køber er der dyr der må lide for det. Jeg er *glad* for jeg er vegetar - I kan sige hvad I vil men JEG er glad for jeg ikke støtter dyremishandling som denne(hvilket man jo i princippet gør ved at købe varerne).
Monica & Moonlight {>
0
0
Svar på denne tråd
 
 uhhhaaa
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 19:39
Efter at jeg har læst jeres indlæg så ville jeg ikke se den film. jeg vil ikke udsætte mig for det fryglige syn. bare jeres udtaleser er nok.
Med venlig hilsen
Charlotte Christiansen
Min hjemmeside er blevet opdateret.
Stald Birkely
0
0
Svar på denne tråd
 
 Neeejj
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 19:55
puha. det kan jeg slet ikke se. Slukkede ret hurtigt. Hvor er de syge de folk. de skulle have samme tur.




Er du vild med kaniner? Så tryk her for:
STALD KANINLANDET
<
0
0
Svar på denne tråd
 
 Min underskrift er tilføjet...
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 20:10
FØJ! :-* Hvordan kan man gøre det mod de stakkels dyr? Adr, hvor er det ulækkert! Hvor er det frygteligt, at der findes mennesker, der kan finde på det... Det er simpelthen så uhumant... Jeg vil ikke udtrykke, hvad jeg ønsker at gøre ved disse mennesker, men det er sikkert ikke anderledes end hvad alle jer andre tænker... Fy føj da! Det er dage som denne jeg skammer mig over at være del af menneske-racen :(



Vi nægter ofte at acceptere en ide, udelukkende fordi det tonefald, hvormed den udtrykkes, ikke tiltaler os.
- Friedrich Nietzsche -
8-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 AD AD AD AD
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 20:19
..hvor er det klamt! stoppede også filmen kort tid efter den var startet det er bare for synd! jeg har underskrevet, tænk på at det er levende væsener og hvor mange der har lidt så meget! AD FOR SATAN! fik helt kvalme og græd og en helt mærkelig følelese i kroppen! hvordan kan man gøre sådan noget ved levende væsener! @!#$ @!#$ @!#$ det må stoppes! de burde prøve det selv! RÆDSELSFULDT
0
0
Svar på denne tråd
 
 Som idenion
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 20:48
..vil jeg også gerne skrive under uden at se filmen - ikke fordi jeg er fej, men har set noget med nogle hunde engang (også med skjult kamera)og jeg kan ganske enkelt ikke tåle det. Jeg VED hvad de dyr går igennem. :{-( Så Malene, kan du give et link til underskriftindsamlingen alene - uden film? KH Mette
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ordløs.
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 20:54
... ganske simpelhen forfærdeligt.. De stakkels stakkels dyr af Guds skabninger.. Hvordan kan et menneske behandle et dyr således??
0
0
Svar på denne tråd
 
 Forfærdeligt!
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 20:58
Dét er nok det mest rædselsfulde jeg nogensinde har set!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Mette..
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 21:07
jeg vovede mig bævende ind på det første link Malene lagde ud - der var heldigvis ikke andet end et billede af folk med nogle skind i hånden. Du kan TRYGT klikke på det første link, det der hedder "underskrift indsamling".
Monica & Moonlight {>
0
0
Svar på denne tråd
 
 NEEJ!!!
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 21:09
Hvordan kan folk være så onde imod dyr.. Det er jo forfærdeligt.. sidder her og er ved at tude.. :'(


Gør aldrig din hest fortræd
<3 Mulle <3
{>
0
0
Svar på denne tråd
 
 Idenion..
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 21:16
Tak fordi du agerede prøveklud for mig (y) KH Mette
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ejj for helvede .
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 21:17
DEN MAND SKULLE PRØVE DET SAMME . sidder sku og tuder .. stakkel dyr ... Og de onde mennesker i baggrunden kigger bare på :'( Nej hvor er det forfærdligt , Stakkel dyr .!!! Han skal dø ham der gjorde det !!!

<3 MysS Susan & Lucas <3

* Straf ikk din hest , for noget den ikk har gjort !

Mail / Msn
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg HADER de idiotiske hjerteløse mennesker!!:(
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 21:18
Hvordan kan man være sådan!!!? Der er jo forfærdeligt!!! Sidder og TUDER!! Hvordan kan man være så...så HJERTELØS!!! :{-( :{-( Kan de idioter ikke tænke!!!?? De stakkels dyr hænger jo og spræller!!! >:-( De opfører sig ikke som mennesker men som MONSTRE!!! Kunne ikke holde til at se det hele... kh. Anne Marie... :{-( :{-( :{-(
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 21:21
Puha.. Det er godt nok hårdt at se. Jeg var nødt til at stoppe efter et minut. @!#$ jeg har ondt af de stakkels dyr. Kan slet ikke beskrive hvor meget jeg HADER den slags mennesker!!! Tænk hvor godt vores dyr har det, mens der er nogen der oplever alt det her :-(
SPRINGHEST KØBES
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tror det er GODT
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 21:24
At jeg ikk har set den film og ikke ser den >:-( Jeg får en phykotisk anfald når jeg ser sådan noget ondt mod dyr (har ikke set den omtalte film) Men kan virkelig blive så gal at hvis jeg nogensinde får mulighed for at sporer mig ind på sådan en person som syns det er iorden så vil jeg - gøre noget som jeg ikk har lyst til at beskrive her mod denne person :-* Så er min mening vidst sat på plads!!!
M.V.H
♥ Tine ♥
og
♥ Shadow ♥

**Vær dit eget ikon**
(") (")
('.' )
(")-(")


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 21:29
nu er jeg normalt ikke noget tudefjæs.. men må indrømme at tårene fik frit spil da jeg så den film.. stoppede hurtigt.. det er dog noget af det klammeste jeg nogen sinde har set.. sidder med en stor klump i halsen og tåre væltende ned ad kinderne.. de stakkels dyr... hvis de så gerne vil have deres pels.. kan de så for guds skyld ikke slå dem ihjel først... jeg skriver under med det samme!!! er bare bange for at der ikke sker noget ved det... stakkels dyr... jeg har i det hele taget svært ved at sætte ord på de tanker der flyver igennem hovedet på en når man ser sådan en skrækfilm... jeanette
Gode venner kan lave alting sammen, men kun bedste venner kan lave ingen ting sammen...


0
0
Svar på denne tråd
 
 skm gs
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 21:32
hejsa FY..FOR..SA... !!! hvor kan man barer væmmes over, at mennesker kan værer så onde og kolde. jeg sad virkelig og fik kvalme over at se det,og måtte tilsidst også slukke. for jeg kunne simpelhen ikke tage merer,!! hvordan kan man hjælpe med at stoppe sådan noget.?? FOR GID DET VIL BLIVE, STOPPET DET SVINERRI...FØJ...!! HILSEN LOUISE
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er måløs..
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 21:35
.. jeg kan ikke finde ord for denne grusomhed..
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg kan..
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 21:36
...ved gud ikke begribe på NOGEN måde, hvorfor i alverden dyrene i det mindste ikke bliver aflivet først, herregud; er det virkelig så umuligt? Er det ikke NEMMERE at trække skindet af et dyr, der ER dødt? Det er mig helt og aldeles ubegribeligt, kan kun tænke en ting: Ren og skær sadisme. Mennesker.. når mennesket er værst overgår det simpelthen al forstand. Mette
0
0
Svar på denne tråd
 
 det kan jeg slet ikke se på
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 23:20
det kan jeg slet ikke se på!!! Det er forfærdeligt!!! Slukkede da de havde slået deres hoveder ned og man så den enes hovede... Kan forstille mig ALT for godt hvad resten af den groteske slagtning indeholder af tortur og mishandlig!!! De mennesker burde SELVm slagtes!!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 psykopat...
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 01:10
Det er jo sygligt! Jeg har INGEN ord for den psykopatlige tankegang, de idioter har. Mødte jeg dem, ville jeg gøre det sammne ved dem. Tænk der findes mennesker, eller hva det nu er for nogen, der ka finde på at gøre så'n. Uanset hvilket land det sker i. Da staklen lå der og kiggede, uden skind på, da de så gjorde klar til en mere, slukkede jeg!!! Det var simpelthen en for stor mundfuld, over 7 min. dyretotur - tror hvert fald det kun var så'n noget, så ik det hele.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Er mundlam
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 07:31
For en gang skyld ville jeg være fuldstændig ligeglad med hvordan dyret blev aflivet, om den blev stukket, slået med en jernpæl eller fik halsen skåret over, BARE DEN DØDE... Slå den ned i jorden... Jamen for søren da, når dyret ikke dør, så kanld den da ned i noget hårdere, hvis det er den eneste aflivningsmåde de har fantasi til. Jeg skal nok ikke komme i gang med de metoder jeg kunne have fundet på til de mennesker på videoen :-* Kunne kun se den første stakkels lille bløde vaskebjørn. Er det samme show med den hvide? Hvordan kan de gøre det? Kan virkelig ikke forstå at nogen kan få sig selv til det :-( Mette, der heller ikke kan forstå det ikke er nemmere at flå et dødt dyr...


Går det, så går det, og går det ikke, så går det nok

"I virkeligheden som i drømme er intet helt som det synes"



Killinger sælges, billeder kan mailes
0
0
Svar på denne tråd
 
 Katte og hunde
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 07:33
Såvidt jeg kan læse mig til er indsamlingen angående katte og hunde, hvad har det med vaskebjørne og groteske måder at flå dyr at gøre?


Går det, så går det, og går det ikke, så går det nok

"I virkeligheden som i drømme er intet helt som det synes"



Killinger sælges, billeder kan mailes
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er målløs
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 08:20
Jeg amer ikke hvor lang tid jeg så på filmen, men det føles som evigheder. Stoppede efter den pelsede vaskebjørn kigger op mod kameraet og derefter om på sin pelse-løse krop. Selv pelsen/huden i hovedet har de rykket af, og den lever! Det er ubeskriveligt den følelse man får af at se den film. Kan kun give alle ret. Man skammer sig over at være en del af denne race, når man ser et "menneske" gøre dette mod et forsvarsløst dyr. FØJ... Han skulle have skåret hans eget skind af en kvadrat centimeter efter den anden! Med en sløv kniv!! FØJ FØJ FØJ



Den lykkelige nye ejer af en sort fuldblodsaraber hingst.
Lauge´s E´jaaz OX 4179 {>
Mvh Anette
0
0
Svar på denne tråd
 
 123455
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 09:05
Jeg plejer overhovedet ikke at være sart, men jeg har voldsom kvalme, og kunne ikke se klippet færdigt. Jeg kan slet ikke forholde mig til det. Slet ikke. Det er kan ikke beskrives hvor grotesk det er, at udsætte levende væsner for sådan en behandling. Jeg er i chok. Sanne :{-(
Salg:ToyotaHJ60Peugeot306
ToyotaPeugeot
0
0
Svar på denne tråd
 
 føj...
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 09:06
normal har jeg nemt til tårer ved denne slags ting, men kunne slet ikke græde! Jeg fik så meget kvalme at jeg var lige ved at måtte løbe på toilettet! Det sidder stadig i mig! Har ingen ord der kan beskrive det der...
0
0
Svar på denne tråd
 
 hvorfor bliver det ikke stoppet
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 09:43
jeg har brækket mig jeg så også kun vaskebjørnen og slukkede da den kiggede på sin nøgne krop :{-( folk regeringen snakker om at stoppe mishandling dyreplageri mod dyrr af den ene eller den anden art men hvorfor fanden skal det laves ove 10 års tilvændings periode regler og straffe skal insættes nu og en hver mishandling skal straffes hårdt og have umeneskelige konsikvenser for de mennesker der udøver dette dyreplageri og dem der køber pels har en del af skylden og må lave uventede besøg has deres levarendøre . jeg er forfærdet og vred og vil ikke beskrive hvad jeg ville være i stand til at gøre hvis jeg så en gøre sådan noget . jeg vil se resultater mod mishandlingen er der nogen steder man kan demonstære mod dette optog mod regeringen et eller andet.?
Det der er godt er enten ulovligt, umoralsk eller også feder det bare. >o< :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 SYND!!!
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 09:56
ej det kan man da bare ike gøre kunne kun se 30 sek ad forstår ikke folk kan være så føelse løse det er GROFT DYRPLAGERI gid jeg kunne gøre noget har skrevet under på mange sådane nogle... :{-(
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg så det ikke færdig
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 10:18
jeg er så målløs og græder lige nu . dens øjne, jamen den er jo i live. hvad sker der dog . jeg kan ikke begribe , jeg har skrevet under.
www.ebbaz.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 SÅdan..!
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 10:57
Der blev dælme skrevet under i en fart og FØJ jeg fik hurtigt lukket MODBYDELIG film!! Jeg ejer kun en læder vare og det er min hests hovedtøj, jeg bruger kunstlæder eller stofsadler...! Puhada!

| Jeg elsker dig Mooni :) |

HP
Rino
Rainbow Bridge
0
0
Svar på denne tråd
 
 plejer...
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 11:04
ikke at være sart... men at se det levende afpelse dyr gav mig sku kvalme...
B-)

Dejlig hingsteføl med gennemavlet dressurafstamning sælges
0
0
Svar på denne tråd
 
 for sygt
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 11:25
Har aldrig set noget ligende, hvis jeg ikke havde sat i en klasse var der nok faldet en tåre :{-(
Er en GUMP og er stoldt af det:-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Føj...
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 11:32
Jeg har slet ikke ord for hvor forfærdeligt det er... Puhaa, tårerne løber og jeg har en stor klump i halsen og kvalme, jeg fatter det ikke - hvordan kan man være så barbarisk - ... Jeg skriver under NU
Mange hilsner fra Monica
0
0
Svar på denne tråd
 
 Her gør de noget - støt dem
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 11:34
Ja det er ganske forfærdeligt som mennesker behandler dyr. Jeg kunne heldigvis ikke åbne filmen, men har som mange af jer andre fået nok bare af at høre beskrivelserne. Jeg så den frygtelige dokumentar "flået levende" om hunde og katte der bliver flået til pelsindustrien i Kina, og jeg kommer mig aldrig over det. Som jeg kan forstå det stammer også denne dokumenterede grusomhed fra Kina. Jeg har sendt linket til http://www.animail.dk - en organisation som forfatter protestbreve og -mails som man enten kan skrive ud og sende eller maile. Jeg kan kun opfordre alle til at tilmelde sig mailinglisten. Jo flere vi er jo bedre. Jeg er selv kredsformand for Dyrenes Beskyttelse, men har ikke hørt om denne sag gennem DB, så jeg har ligeledes sendt en mail til DB´s sekretariat og bedt om svar på hvad de gør i sagen. Hvis I går ind på WSPA´s hjemmeside så kan man se at det er dem og deres medlemsorganisationer, der har optaget filmen og som arbejder på at gøre noget ved det. De har udarbejdet en rapport om uhyrlighederne og har opstillet flg. opfordringer: • at Kina snarest muligt introducerer og gennemfører en relevant dyrevelfærdslovgivning. • at der kommer et europæisk forbud imod al import af pels fra Kina. • at modedesignere stopper med at bruge pels i deres kollektioner. • at detailhandlen ikke indkøber pelse. WSPA står for World Society of Protection of Animals og er en særdeles handlekraftig organisation. De har bla. medvirket til at få indført dyreværnslove på bla. Philipinerne og i andre asiatiske lande. Jeg er medlem, og kan kun opfordre andre til også at støtte dem med et medlemsskab eller donationer. De er fx p.t. i fuld gang med at redde dyr fra oversvømmelsen i New Orleans og fra Flodbølgeområdet i Asien. De gør noget ved uhyrlighederne - støt dem.
0
0
Svar på denne tråd
 
 føj...
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 12:06
fy for fanden, det er barskt.. har også givet min underskrift. Mette
Billeder af mine børn.

Et barn er en engel, hvis vinger krymper i takt med at benene vokser.

3 shetlændere sælges skriv for info
0
0
Svar på denne tråd
 
 Fy føj
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 12:08
Jeg så kun lige 3 sek, så skulle jeg ikke nyde mere. Jeg HAR skrevet under FØJ siger jeg bare.
Pletter på mine heste, det er bare det bedste
Se Little Meadows hjemmeside her

Se min westernrytterprofil

0
0
Svar på denne tråd
 
 fy for satan...
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 12:26
føj, det var klamt, utroligt at de kan få sigselv til det!!! Det kan vel være ligemeget for dem, om dyret er dødt eller ej, men det er det ikke for dyret!!! Der burde være nogle der satte en stopper for det!!! :{-(
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej...
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 12:36
Har ikke læst eller set noget. Bare skrevet under. Jeg kan SLET ikke have dyremishandling af nogen art. FØJ!!! Glæder mig til at starte ved politiet. Så skal jeg gøre ALT for at der bliver oprettet et dyrepoliti! Så kan vi da få lidt styr på det herhjemme... Håber at alle underskrifterne nytter... H
0
0
Svar på denne tråd
 
 Fy for..
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 13:16
Nej nej nej da.. Måtte lige se filmen men slukkede da jeg fik min morgenmad galt i halsen.. Min underskrift er sammen med jeres nu.. Fy for SATAN.. Hvorfor skal mennesker være så egoistiske.. Hvorfor slå dyr ihjel for at vi kan rende rundt i deres pels??
~ Shetter ~
En ægte rundkørsel ;-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Kan ikke..
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 13:57
Jeg kan ikke se filmen, eller åbne linket. Er der nogen der vil fortælle mig hvad det handler om? Michelle

Pixie- elsket og savnet <3


KØBES:
Kieffertrense. Str cob.
Ulla Salzgeber med guld.
Skriv en besked over central.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Det handler
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 14:22
Jeg så heller filmen, kun til der hvor de skubber til en vaskebjørn med en pind. Men jeg kan forestille mig, ud fra det andre har skrevet, at det handler om dyr der bliver pelset/flået levende, for at lave pelse til klamme mennesker. Dyr har pels, lad dem beholde den på.
Pletter på mine heste, det er bare det bedste
Se Little Meadows hjemmeside her

Se min westernrytterprofil

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 14:32
Neeej !! :{-( :{-( Puha, nej . Puha, tårene triller ned ad mine kinder ! :{-( Nej, uha, Måtte stoppe den film ! :-( Hva fanden får folk tiil det `? :-* :{-( Han sku f*ndenme selv slagtes ! Den . den åhh! @!#$, jeg er gal ! :-* HAR skrevet under!!!
Knus :-D


:{-( Bounty Blue :{-(
02.05.1995 - 31.01.2003

FARVEL SKAT, SOV GODT..
Til de evige græsmarker du skal nu hen
Farvel til dig min bedste ven.
Snart jeg har kun dejlige minder
men triste tåre løber af mine kinder.
Tænker på dig dag og nat
du fylder i mit hjerte min elskede skat.
Vil ALDRIG glemme dig.
Du fortjener at få fred
istedet for de smerter der blir ved og ved.

Hvil i fred min dreng

Vi mødes igen
ALTID ELSKET OG SAVNET! {> :{-(
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hold kæft!
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 15:16
Hvordan fanden kan man finde på at gøre sådan noget? Jeg troede virkelig at jeg skulle brække mig - jeg sidder virkelig og ryster over hele kroppen nu.. Hvordan er sådan noget menneskeligt? at rive og flå dyr fra hindanden - og så imens de er levende? Hold kæft hvor ville jeg dog ønske at sådan nogle svin fik samme tur - hvor ville jeg inderligt ønske det.. - Fred være med de stakkels dyr..
Tag chancerne når de byder sig
- Vi lever jo kun 1 gang
0
0
Svar på denne tråd
 
 For meget!
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 15:16
Hey.. I får hermed min sympati. Har ikke set filmen, og vil heller ikke. Min underskrift er hermed sendt. Vh. SilverHorse
0
0
Svar på denne tråd
 
 NEJ !!!
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 15:35
Det SKAL stoppes. Sidder og græder :'( Hvordan kan nogen gøre det ?!
0
0
Svar på denne tråd
 
 VRÆÆÆL
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 16:07
Så engang en film om noget lignende i skolen. Der gik det ud over katte og hunde. Det er forfærdeligt at det kan ske og noget der gør det værre er at pelsen bliver solgt til lande som DK, hvor folk vil betale for tøjet!! Det behøver ikke at være en vaskebjørn, som det går ud over i den film i så, men det kan ligeså godt være Katte - Hunde pels, som bare går under navnet Ulv eller kanin... (ikke at det gør det værre) Jeg er 100% tilhænger i IKKE at købe noget tøj/andre ting med dyre pels på, for du ved sku ALDRIG hvor det stammer fra...!
0
0
Svar på denne tråd
 
 min er med!
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 16:36
SKRÆKKELIGT ,,!!! Min underskrift er med!! Anne MD
0
0
Svar på denne tråd
 
 puuha .. :(
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 16:51
nåede kun at se 2 sek. ... så måtte jeg lukke ! Jeg elsker dyr og bare da han begyndte at ... uuhh får gåsehud ! Bare tanken om hvad der ville ske med den bagefter
0
0
Svar på denne tråd
 
 På Min hjemmeside
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 19:13
Jeg har lavet en hel side på min hjemmeside hvor man kan "se" mere og link til de forskellige sider...Denne side er lavet i håb om at nogle vil hjælpe eller at folk bliver opmærksom på den barske virkelighed. DENNE SIDE ER BESTEMT IKKE FOR BØRN. Modbydligt men sandt og sandhedden er desværre ikke altid rar...Og det mest skrammende er at det dersværre er Virkelighedden og ikke bare en gyserfilm... Winnie: Det sker desværre også i Tyskland. Mvh Pernille www.123hjemmeside.dk/ frieserhingstenYKE/1489256
0
0
Svar på denne tråd
 
 rystende
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 20:03
Det er en rystende film. Fortryder jeg så den færdig. Den minder mig om udsendelse om Katte og hunde, men ikke mindst om den danske dokumenter, der blev lavet for nogle år siden. Den handlede om halalslagtning. Man så overrabineren fra mosaisk samfund halalslagte en ko. Det tog 6-7 min for den at dø. Seerne fik lov at se alle 7 minuter. Måske nogle kan huske den. Så der foregår også noget i Danmark. Men sådan noget bliver der vel ikke gjort noget ved, for det sker jo i guds navn, og så vil forbud jo være religionsdiskriminerende. >:-(


~ Grev Axell ~

Man skal aldrig sige nej til en fristelse, man ved jo ikke hvornår den kommer igen! -Garfield
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg sidder her helt våd i ansigtet!
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 20:38
KAn ikke sige andet, aaarrr! For mig at se skulle dem der gjorde det her gøres det samme med. Så de lider! Ig jeg ville persontligt gerne gøre det selv!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Helt forfærdeligt
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 22:41
Det er simpelthen ikke til at forstå at nogen er stand til at gøre dette mod dyr! De er da simpelthen fuldstændig fra forstanden!! ?:-) :{-( Jeg har ikke set filmen, tør jeg simpelthen ikke efter hvad jeg kan læse ud fra jeres indlæg. Jeg har også givet min underskrift!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 skrækkeligt
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 23:04
har aldrig set noget så forfærdeligt kærsten og jeg fik kvamle og jeg begyndte græde vi så kun 30 sek eller til der hvor han bare hiver pælsen af :-( den mand eller de mande skulle f... ha skåret deres ting af med en døv kniv :-* og hænges op ligsom de dyr de er da gået fuldstændig fra forstanden. snøft :{-(
0
0
Svar på denne tråd
 
 lujyhgoygouæn
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 23:04
PSYCHOPATER
de burde få dødstraf...
0
0
Svar på denne tråd
 
 hvorfor og hvordan
Forfatter: 
Dato:  24-09-2005 00:06
hvorfor gør folk sådan noget man kan da ikk få sig selv til det.. tænk hvis det var dem selv :{-( sidder og tuder den film er for meget hvem kan finde på sådan noget de skulle fanme prøve det samme selv
0
0
Svar på denne tråd
 
 Når fantasien ikke rækker
Forfatter: 
Dato:  24-09-2005 00:49
Kina trænger i alt for mange henseender til at få banket noget fornuft ind!!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er
Forfatter: 
Dato:  24-09-2005 00:49
på en måde ikke målløs.. De ting kommer DESVÆRRE ikke bag på mig mere. Har snart set for meget. Væmmes rigtig-rigtig meget ved det, føøøj!!! Så også den udsendelse hvor det gik ud over hunde og katte.. Fik det så dårligt så jeg kastede op. Det var bare for meget. Sad og så tyrefægtning den ene aften - der var jeg også ved at kaste op. Da jeg læste om den kat som nogen piger havde fundet hængt.. Ja der tænkte jeg faktisk; Det er synd. Men egentlig har den lidt en mere human død end hvad mange dyr bliver budt hvert sekund. Og hvor jeg hader at tænke sådan. Men jeg tænkte det, for det er JO realitet :-( Hvorfor gør mennesket de ting? Jeg forstår det ved den søde gud ikke :-* Hvad har gjort mennesket så ond?
-HeidiZ :-)

~Man skal ikke nødvendigvis være bedre end andre, man skal bare skille sig positivt ud!~
0
0
Svar på denne tråd
 
 åh gud
Forfatter: 
Dato:  24-09-2005 09:18
jeg er helt ødelagt..sidder og græder...min underskrift er også med
0
0
Svar på denne tråd
 
 en underskrift mere
Forfatter: 
Dato:  24-09-2005 11:17
så er min også tilføjet. jeg kom kun dertil hvor de tog den hvide hund ud af buret. hvis de så bare gjorde som herhjemme, gassede dem så de var helt døde,så havde det været lidt mindre slemt. at det er vaskebjørne ,. hunde og katte, det forstår jeg slet ikke, jeg troede man brugte mink til pelse?? (der avles mange forskellige racer herhjeme) ikke fordi jeg billiger at man bruger skind til sit ego trip, men vi bruger også koskind/læder til vores sadler,glem ikke det. med venlig hilsen anne w
Stald Smokie
- et hjem for mishandlede heste
0
0
Svar på denne tråd
 
 utroligt
Forfatter: 
Dato:  24-09-2005 11:31
er helt grædefærdig.. :{-( slukkede for videoen da manden begyndte at træde på hundens hals og hoved undefined fatter ikke at man kan være sådan mod dyr. begyndte at græde. min underskrift er sat Islandske heste er søde men shetlændere er er sødere <3 <3 <3
0
0
Svar på denne tråd
 
 utroligt
Forfatter: 
Dato:  24-09-2005 11:31
er helt grædefærdig.. :{-( slukkede for videoen da manden begyndte at træde på hundens hals og hoved undefined fatter ikke at man kan være sådan mod dyr. begyndte at græde. min underskrift er sat Islandske heste er søde men shetlændere er er sødere <3 <3 <3
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg ved slet
Forfatter: 
Dato:  24-09-2005 12:04
ikke hvad jeg skal sige. Synes det er så forfærdeligt. Jeg ku ikke holde ud at se det første gang blev nødt til at slå væk. Da jeg så læste det i havde skrevet med at den levede baefter så tænkte jeg at det kan da ikke passe. Jeg stoppede der til hvor de to ulven op ad buret. Jeg ved ikke om filmen stopper der men jeg ku ikke mere. Det er noget af det mest modbydelige jeg nogensinde har set, og jeg er fra landet af og er bestemt ikke sart. Jeg kan simpelthen ikke forstå at sådan noget kan foregå. Kan man ikke sende klippet ind til nyhederne eller noget? Jeg ville sådan ønske at man ku havde gjort noget for den lille fyr. Hvordan kan nogen person få sig selv til at gøre det han gjorde. Jeg er helt ødelagt nu. kan ikke lade være med at tænke på hvor mange smerter den må havde haft. Der hvor han bare flåede skindet af hen over forkroppen. Jeg kunne ha kastet op.
Sær snegl til tider
0
0
Svar på denne tråd
 
 forfærdeligt
Forfatter: 
Dato:  25-09-2005 17:47
Så synd...gav min underskrift
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg bliver så hidsig
Forfatter: 
Dato:  25-09-2005 18:59
jeg bliver så hidsig a af se sådan noget... hvis jeg havde stået der i virkeligheden og set det... havde jeg plukket ham levende og jeg skal love jer han ville lide langsomt... jeg får det så dårligt når jeg ser sådan noget og han skal bare være glad for jeg ikke var der.
0
0
Svar på denne tråd
 
 SNØFT ...
Forfatter: 
Dato:  25-09-2005 20:42
Sidder her og tuder, hvor er det synd for de dyr )': . Self. skriver jeg under !!!
**Chico**


Hjemmeside!







0
0
Svar på denne tråd
 
 uværdigt
Forfatter: 
Dato:  25-09-2005 20:45
jah det er uværdigt for de dyr.. sidder og får det så skidt over at de lider den skæbne :( stakkels dyr.. de der bedende øjne i starten er mere end nok for mig...
*** PLISZKA & PONTUS ***
..::[NY HP]::..
0
0
Svar på denne tråd
 
 HVAD FANDEN SKER DER!!!
Forfatter: 
Dato:  26-09-2005 00:45
HVAD FANDEN SKER DER FOR DENNE SINDSYGE VERDEN?? jeg tror ikke det var Guds hensigt at skabe menneske således!!! - det er jo.. Ja jeg har slet ikke ord for hvor skrækkeligt det er!!! Det er alle de sindsyge Krallemut mennesker de har fandme mere røv end hovede!! DØ OVER DYREMISHANDLERE!!!


† Mvh.Sabina †

† Savner Tommy rigtig meget :'/ †


0
0
Svar på denne tråd
 
 Spred linket.
Forfatter: 
Dato:  26-09-2005 08:00
Jeg havde ikke behov for at se filmen, jeres beskrivelser var mere end rigeligt. Jeg har lagt linket på http://www.kandu.dk Lad os lægge det link rundt i alle de fora, vi kan finde.
0
0
Svar på denne tråd
 
 glemte helt
Forfatter: 
Dato:  26-09-2005 09:08
at skrive jeg måtte en tur på skadestuen efter at have set filmen.. jeg gik kort og godt i brædderne og hamrede hovedet ned i bordet. Men synet af det afpelsede dyrs synlige lidelse ved at ligge i containeren og bare vente på at døden hjælper den blev simpelthen for meget... også vil mennesket ikke sammenligne sig med dyr... fordi man taler om civilation... jeg har aldrig oplevet dyr mishandle andre på sådan en måde bare for pengenes skyld... dyr er kun barske for at overleve... mest af alt har jeg nærmest lyst til at gøre det samme ved dem... så kan se bare ligge uden pels/skind og vente på døden forbarmer sig over dem
0
0
Svar på denne tråd
 
 snøft...
Forfatter: 
Dato:  12-10-2005 21:24
Ville bare lige tage indlæget frem igen, hvis der er flere der vil skrive under...
0
0
Svar på denne tråd
 
 Har skrevet under
Forfatter: 
Dato:  12-10-2005 23:27
Har skrevet under.. Så de første 10 sek af filmen og måtte med tåre i øjnene slukke for ikke at begynde at ryste.. Kan ikke klare den slags, får virkelig lyst til at bure de folk inde der gør det! Hvordan kan man få sig selv til at slå de små uskyldige stakler ned i jorden og lade dem ligge uden at være døde!!! Snøft :{-(
Venligst fra Tina :-D

"Der er ligeså mange holdninger, som der er hestefolk!" Respekter andre ikke mener det samme som sig...
0
0
Svar på denne tråd
 
 Det utrolige
Forfatter: 
Dato:  13-10-2005 08:45
er jo at så længe der er folk der vil købe de skind, så vil der være dyr der får sådan en tur... det er især i de østlige lande dette foregår... Hvis jeg skal købe pels skal den være fra DK der bliver dyrene i det mindste aflivet hurtigt..

Dejlig hingsteføl med dressurafstamning sælges
0
0
Svar på denne tråd
 
 åh nej nej nej
Forfatter: 
Dato:  13-10-2005 11:15
Det er jo vaskebjørne snøft.. Grusomt, hvordan kan nogen være så barbariske og hjerteløse... Stakkels lille bjørn, og alle de andre dyr som går igennem sådan en grusom og pinfuld død...

0
0
Svar på denne tråd
 
 vræælll
Forfatter: 
Dato:  13-10-2005 16:40
du skulle aldrig havde sagt at man kunne se den den er forfærdelig jeg sidder og tuder så jeg er bange for at mit tastatur er ved at gå stykke de skulle slå dyret ihjel inden de begyndte at skære i den snøft :{-( :{-( :{-( :{-(
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift.
Forfatter: 
Dato:  13-10-2005 17:17
Har ikke set filmen og gør det heller ikke... min underskrift ER sat! FØJ for en verden vi lever i!
Knabstrupperen - en race i fremgang
Hugo Boss
0
0
Svar på denne tråd
 
 567567567
Forfatter: 
Dato:  13-10-2005 19:59
Ved simpelthen ikke hvad jeg skal sige, stoppede den næsten med det samme, jeg er helt mundlam! Tænk at folk kan gøre sådan overfor de stakkels små skabninger, har lyst til at gå helt amok på de forfærdelige mennesker ! de havde samme behandling, gud hvor er jeg rasende, hvor forfærdeligt at se de små stakkels dyr uden at kunne reagere og hjælpe dem :(
Yabadoo & Shulay Gold N Silver
Pernille H. G. Larsen
♣ Team AND ♣
♦jeg rider PALOMINO ↔PSA♦


0
0
Svar på denne tråd
 
 nej nej
Forfatter: 
Dato:  13-10-2005 20:58
så kun lige det lille dyr blive taget op, det var nok! Tænk at nogen er så ligeglad med et andet liv! Det forstår jeg ikke...! Heldigvis!!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 OOOH GOD!!!
Forfatter: 
Dato:  13-10-2005 21:32
jeg trykkede "kryds" førte gang det stakkels dyr fik et slag. ...fatisk så jeg engang 3 drenge, meget ældre end mig, stå og tæve en hunde hvalp.. jeg løb hen til dem, og gav den ene en knyt næve, og brækkede den andens arm, den tredje løb... det gjorde hunden os, hehe :P ..men.. det er en utrolig kraft mennesker får når de ser et dyr blive mishandlet.. nogen af os ihvertfald.. det skal siges jeg var/er 13 år på det tidspubk..
0
0
Svar på denne tråd
 
 FY FOR HELVEDE
Forfatter: 
Dato:  13-10-2005 22:36
Hvor er det sq da bare alt for klamt. Hold kæft en syg verden vi lever i... Det er da ik til holde ud. Normalt er jeg overhovedet ik sart, men nu må jeg sq indrømme, at jeg har fundet noget der overskrider den grænse med 500% Hvordan helvede kan man være så bestialsk og uden følelser? Håber han rådner op i helvede...
***Pejtersen***
Flere gode heste og ponyer til salg.
Se mere på min
hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd
 
 S*VIN!!!
Forfatter: 
Dato:  16-10-2005 20:19
JEG SIDDER HER OG TUDER :{-( HVORDAN KAN MAN GØRE DET MOD DYR??? JEG KUNNE SLÅ DEN MAND IHJEL :-* HÅBER FOR HAM AT HAN FOR EN LED STRAFT HVOR HAN FÅR TAGET ALT SIT HUD AF NÅR HAN LEVER!!! :{-( HVORDAN KAN MAN??? LEDE L*ORTE S*VIN!!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  16-10-2005 21:21
Jeg skammer mig over at være menneske...!!! Jeg fik ikke set så meget af filmen da computeren gik i krak og godt det samme da jeg har læst hvad i har skreven... det er forfærdeligt at der er folk der er så tankeløse... Jeg gad godt vide om ham manden nogen sinde har set ind i øjnene på de dyr han dræber.. for man kan da ikke undgå at se hvor meget de lider... de mænd fortjæner ikke at leve... de gør kun verden ondt...
0
0
Svar på denne tråd
 
 NEEEJ :'(
Forfatter: 
Dato:  16-10-2005 22:11
:{-(HVOR ER DET BARE SYND!!! jeg bladrede rundt på hjemmesiden, og så dyrekroppe uden skind blive kastet ud på en slags losseplads :{-(hvor er der forfærdeligt!!!:{-( tænk at folk GØR DEN SLAGS!!! :-* Håber de mennesker bliver hårdt straffet, rådner op i helvede! 4 golden retviever´s blevet lavet om til en JAKKE stod der!!! :{-( FORFÆRDELIGT, UANSET HVILKE DYR DER BLIVER UDSAT FOR DET!. :{-( huulk.
0
0
Svar på denne tråd
 
 AAARGH!!!
Forfatter: 
Dato:  16-10-2005 23:36
HVAD FANDEN SKER DER FOR SÅDAN NOGEN MENNESKER? Jeg blev simpelthen nødt til at lukke ned for vinduet der hvor den slet ikke er død hvor de hiver skindet af, og man ser den med blod over det hele til sidst.. Sidder sku seriøst og tuder lige nu, ved enlig ik om det er fordi jeg er så rasende på sådanne mennesker. ARGH hvor er jeg bare skide sur lige nu.. Fatter ikke hvordan nogen kan gøre sådan.. Ville gerne se linket færdigt, men alligevel ikke. Åbner det ihvertfald ikke igen.. Fatter ikke hvorfor der ik blir sat en stopper for det.. Jeg skriver ihvertfald under..
0
0
Svar på denne tråd
 
 HVEM HELVEDE...
Forfatter: 
Dato:  17-10-2005 11:26
HVEM HELVEDE GØR SÅDAN NOGET?! Tror de de ejer hele verden og alle verdens dyr, så de selv må bestemme hvad de vil gøre med dyrene. De stakkels små dyr, hvordan kan man finde på sådan noget. Narrøve.. Stoppede filmen da de to dyr nummer to og den havde fået adskildelige slag i hovedt med en skiv, og han så træder den på halsen, hvordan helvede kan man få sig selv til og gøre sådan noget. NARRØVE...
OLDENBORG HESTE KAN OG VIL!

TRAVHEST ER BEDST!


Jernløse Rideklub...!
0
0
Svar på denne tråd
 
 hm hm hm
Forfatter: 
Dato:  17-10-2005 13:00
det er så her mit @!#$ koger! Fuldt ud! Så de første tre sek. af filmen, men ville ikke mere for har set NOGGET af den før. Der kunne jeg heller ikke se den hele! :{-(




-Jeg har en mening, til jeg får en ny-
0
0
Svar på denne tråd
 
 endnu en
Forfatter: 
Dato:  17-10-2005 13:56
underskrift er givet...
hilsen rikke buus

"Hygge Gump"
0
0
Svar på denne tråd
 
 det kan kun siges med et ord FORFÆRDELIGT...
Forfatter: 
Dato:  20-10-2005 11:02
FORFÆRDELIGT hvordan kan nogen være så fucking følelsesløse og sindsyge i hovedet hvad fanden vil de sige til at blive pelset levende og banket ned i jorden flere gange og hvor svage kan man være at banke et dyr der er ti gange mindere end en selv hvad fanden sker der mann Ingen i hele verden fortjener en sådan behandling jeg har skrevet under og det gør jeg gladeligt uanset om det hjælper eller ej så vil jeg gøre hvad jeg kan for det her det er simpelthen for langtude af sorg i mit hjerte mere end jeg kan holde ud at se og tænke på jeg elsker dyr af hele hjertet og ønsker kun alle dyr deres bedste dyr forstår en` bedre end mennesker såen har det altid været dyr er skyld i at mennesker bliver glade igen når de er kede af det dyr har kun været til nytte for mennesker SÅ BEHANDLE DEM; SOM I SELV VIL BEHANDLES FOR HERLVED DA :{-( :{-( >:-( :{-( det gør mig rasende og stikhamrende tosset såen noget der dyrene lider jo af helved til du kan se de kalder om hjælp i øjnene
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor er det forfærdeligt!
Forfatter: 
Dato:  20-10-2005 11:33
Jeg ved overhovedet ikke hvad jeg skal sige. Det er noget at de klammeste og mest forfærdelige jeg har set! Forstår simpelthen ikke hvordan de kan finde på det. De må jo være fuldstændig sindsyge!! Jeg slukkede filmen med det samme, kunne simpelthen ikke holde ud at se på det. Det er fandme skrækkeligt. Bare fordi dyret er mindre end dem selv, så gør de sådan noget. De er sku ikke for kloge. Jeg har selvfølgelig skrevet under, så håber at der bliver sat en stopper for det. Der skal der! De skal ikke have lov til at gøre sådan noget. Grr, de burde prøve det samme, som de gør ved dyrene! >:-(
¤ TEAM DRK ¤

Palomino - Den smukkeste guldhest !
0
0
Svar på denne tråd
 
 Også herfra
Forfatter: 
Dato:  20-10-2005 12:01
har også lige skrevet under. Har dog ikke set filmen for det kan jeg ikke holde ud sådan noget. Så noget lignende dengang der var et program om det i TV og tudede og havde det super dårligt i flere uger. Og nu får jeg det helt igen. De svin!
Hilsen Mette




send mig en mail
0
0
Svar på denne tråd
 
 åh min gud
Forfatter: 
Dato:  20-10-2005 13:20
Hvordan kan mennesker overhovedet tro de har ret til at være så onde overfor dyr? Vi er virkelig ved at tro at rollen som Gud er vores eje. Jeg sidder og græder snot. De stakkels arme dyr. Det var virkelig barskt at se... håber virkelig virkelig at der bliver sat en stopper for det. NU!!! :{-(
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg troede jeg var barsk!!
Forfatter: 
Dato:  20-10-2005 19:00
Snydt igen katrine!!! Jeg har kvalme af at se sådan noget, jeg nåede kun kort ind i filmen!!! kunne ikke klare at se mere!!! en ting er at den er levende, en ting er så at den er ved bevidsthed.. noget af tiden.. MIN UNDERSKRIFT ER PÅ LIGE OM EN STUDS!!! Sådan noget dyrplageri skal stoppes hurtigere end man kan nå at vende sig om!!! det er så forfærdeligt!!! jeg sidder bare og krammer min lille hund, og sys det er så godt at hun i det mindste ligger i min seng og hygger sig.. bortset fra at jeg er ved at trykke hende flad..
0
0
Svar på denne tråd
 
 tjaaa..
Forfatter: 
Dato:  20-10-2005 20:42
Har engang set filmen-forfærdeligt :-( Mette Andersen: Jeg kan sagtens følge din tankegang.. Man får lyst til at give dem (menneskerne) samme tur.. Men men men Så ér vi jo ikke bedre selv.. Hilsen Sophie

Livet er svært men matematik er sværere. Storm P
0
0
Svar på denne tråd
 
 vkjirehg
Forfatter: 
Dato:  20-10-2005 22:39
sidder bare tilbage med en tom følesle og en ubeskrivelig flovhed over mennesket.
test
0
0
Svar på denne tråd
 
 NEJ NEJ NEJ NEJ ! ='(
Forfatter: 
Dato:  21-10-2005 21:03
hvad fanden laver de mennekser ! patere den levende ! det kan man ikke ! jeg så¨den ingen gang færdig ! jeg stoppede da de var igang med at sprætte det stakkels dyr op! jeg sider fandme og græder! af medlidenhed med det stakkels dyr ! har fået mega kvalme ! NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ !!! det kan man bare ikke gøre ! og så står de bare og griner ! det er jo helt forfærdeligt ! NEJJJ !!! de burde kraftedeme have samme tur selv !!! A`RGH hvor er jeg bare vred !!! det kan man ikke gøre !!! NEJ NEJ NEJ !!! F*** MAN NOGLE IDIOTER !!! hvad fanden får dog folk til at gøre sådan noget !!! sidder her og er ved at smadre mit tastatur i vrede !!! man kan bare ikke gøre sådan noget !!! :'(
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu sidder...
Forfatter: 
Dato:  21-10-2005 22:26
jeg ved en anden computer end jeg plejer, og det er den eneste grund til jeg kan gå ind og se videon. I bund og grund har jeg intet at sige. Jeg ved dette foregår og min mening er største afsky. Men selvom jeg ved det eksisterer og har set programmer og andre videoer om disse ting, har jeg aldrig set nogen så modbydelig. Jeg har hørt at dyrene nogen gange lever efter de er blevet kastet i den voksene bunke af døde dyr. Men ind til nu har jeg været sparet for at se det selv. Jeg har altid, og siger stadig at jeg ikke fårstår dem der går i pels mv. Det komiske er at mange af de rige der gør det, osse støtter dyrevelfærd såsom pelsning af dyr levende mv. Hvor dobbeltmoralsk og næsten komisk er det? Jeg sys det er lige til at brække sig over. Man bruger den undskyldning i landene hvor det finder sted at menneskene ikke kan overleve uden denne indtægt, de har ikke andre muligheder. Om jeg så skulle dø af sult, prostituere mig, stjæle o.lig. Så ville jeg hellere gøre det end det de gør i den film. Men påstår man gør det med levende dyr fordi pelsen stritter og bliver mere værd, fordi de jo bliver skrækslagene og kæmper bravt for at overleve og forsvare sig. Det kan godt være, men hvad grundlag har man så for ikke at affærdige deres lidelser efter endt pelsning? Som sagt ved jeg ikke hvad jeg skal sige, og dog har jeg meget at sige. Det hænger sammen med hvor frygtelig tragisk det er at vide disse timg eksisterer.
Breeding stocks for life
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu sidder...
Forfatter: 
Dato:  21-10-2005 22:38
jeg ved en anden computer end jeg plejer, og det er den eneste grund til jeg kan gå ind og se videon. I bund og grund har jeg intet at sige. Jeg ved dette foregår og min mening er største afsky. Men selvom jeg ved det eksisterer og har set programmer og andre videoer om disse ting, har jeg aldrig set nogen så modbydelig. Jeg har hørt at dyrene nogen gange lever efter de er blevet kastet i den voksene bunke af døde dyr. Men ind til nu har jeg været sparet for at se det selv. Jeg har altid, og siger stadig at jeg ikke fårstår dem der går i pels mv. Det komiske er at mange af de rige der gør det, osse støtter dyrevelfærd såsom pelsning af dyr levende mv. Hvor dobbeltmoralsk og næsten komisk er det? Jeg sys det er lige til at brække sig over. Man bruger den undskyldning i landene hvor det finder sted at menneskene ikke kan overleve uden denne indtægt, de har ikke andre muligheder. Om jeg så skulle dø af sult, prostituere mig, stjæle o.lig. Så ville jeg hellere gøre det end det de gør i den film. Men påstår man gør det med levende dyr fordi pelsen stritter og bliver mere værd, fordi de jo bliver skrækslagene og kæmper bravt for at overleve og forsvare sig. Det kan godt være, men hvad grundlag har man så for ikke at affærdige deres lidelser efter endt pelsning? Som sagt ved jeg ikke hvad jeg skal sige, og dog har jeg meget at sige. Det hænger sammen med hvor frygtelig tragisk det er at vide disse timg eksisterer.
Breeding stocks for life
0
0
Svar på denne tråd
 
 FØJ...
Forfatter: 
Dato:  22-10-2005 12:21
mine hår rejser sig stadig på min krop efter at have set filmen sent i går aftes... Jeg går helt kold over det... Min moster græd da hun så den. Jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre, og sad bare der og sad uden at kunne gøre noget ?:-) Egentligt er ens tanke hvordan kan man/nogen få sig selv til at gøre det. Endda selvom det MÅSKE er for egen overlevelse. Jeg fatter det ikke. Egentligt ville jeg vise min mor filmen. Men skal jeg være ærlig er jeg nærmest skrækslagende for hendes reaktion. Min mor er blevet mere følsom de sidste år, sys jeg det virker som om. Og en ting ved jeg, hun græder i hvert fald snot hvis hun ser det her. Men jeg er i tvivl om resten af reaktionen. Jeg tror næsten jeg får skæld ud over at kunne finde på at vise hende noget der er SÅ MODBYDELIGT når jeg på forhånd kender hendes holdning til disse ting... På den anden side er det ikke noget jeg kan holde for mig selv, heller ikke selvom jeg har vist min moster det, så jeg egentligt ikke holder det for mig selv. Hold da ferie hvordan det stadig kører i mine tanker... Det er jo næsten ufatteligt... ?:-) >o< {> :-P 8-) :-* :{-( Hver enkel af ovenstående smileyer understøtter mine følelser for dyr, og mine følelser om denne film (hvis i forstår)
Breeding stocks for life
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sindsyge Psykopater!!
Forfatter: 
Dato:  22-10-2005 13:56
Hold kæft hvor bliver jeg gal når jeg ser den slags!!!Hvor fanden er folks samvittighed!???!!! Han skulle selv ha´ samme tur, og jeg gjode det gerne!!! Jeg så kun ca. 20 sekunder og havde derefter lyst til smadre hans fjæs!!! Fik bare den klammeste fornemmelse i maven, og øjnene løb i vand! Stakkels uskyldige dyr! Hvorfor er der nogle mennsker der der bare har trang til at gøre uskyldige væsner ondt! why why why why!!!???
T.s- Trotting!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Birketræ
Forfatter: 
Dato:  22-10-2005 14:13
NEEJ.. Hvor forfærdeligt :'( Kai kk holde det ud.. så dog det hele :( Det er jo forfærdeligt! Har skrevet under! stakkels dyr..

:-*Molle :-*
Prøv en Miniaturehestehund og bli' Gla'!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja jeg så
Forfatter: 
Dato:  22-10-2005 14:22
"desværre" osse det hele, selvom jeg på en måde havde lyst til at lukke det ned... Det er hamrende væmmeligt og uforståeligt for os dyreelskere på alle måder. Og ikke kun for os, men generalt for de der er humane/humanitære... Hvordan ville et menneske have det, hvis det blev udsat for dette, og levede efter endt flåning, og blev smidt over i bunken af flere døde dyr???
Breeding stocks for life
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har
Forfatter: 
Dato:  22-10-2005 15:51
lige skrevet under! Så ikke klippet, læste de forskellige kommentare først! Og ud fra de meldinger her jeg det virkelig dårlig bare af at tænke på det! Så springer det let over, men underskriften fik de!
0
0
Svar på denne tråd
 
 mangler ord
Forfatter: 
Dato:  22-10-2005 17:01
ord kan slet ikke beskrive hvor ondt det gør på mig. jeg havde dog ikke mod på at se filmen, har set sådan noget før og endda optaget noget til min søster, der absolut vil gå med pels.Og jeg får altid en meget dårlig smag i munden når jeg ser damer/kvinder med pels om så det "bare" er en krave eller et par handsker. Ikke mig!! aldrig nogensinde, mode eller ej! Bomulden eksistere så lad dog pelsen blive hvor den hører til og gør gavn-på dyren!At gå med pels er at medvirke til grusomheder og egoistisk Har selvfølgelig skrevet under og sendt link til alle jeg kender, mere kan jeg ikke gøre men ville ønske jeg kunne


0
0
Svar på denne tråd
 
 DET SKAL STOPPES!!
Forfatter: 
Dato:  22-10-2005 17:25
DET SKAL STOPPES! HVORFOR STOPPER MAN DET IKKE!!! HVORFOR FINDER SÅDAN NOGET OVERHOVEDET STED! ER DET LOVLIGT?
0
0
Svar på denne tråd
 
 var det en vaske bjørn hval
Forfatter: 
Dato:  22-10-2005 18:56
jeg fik helt ondt i mig selv og slukede da den stadig lå og var levende efter alt pelsen var af jeg har aller rede giet underskrift og mig som elsker vaske bjørne vhahal :{-( :{-( :{-( dem der gjorde det uhh hvis jeg for fat i dem for de den samme tur (n)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja jeg kan jo som
Forfatter: 
Dato:  22-10-2005 22:02
sædvanligt kun give alle ret. Desværre tror jeg nok det er lovligt i de lande det foregår DESVÆRRE. De har jo ikke samme dyrevelfærdsregler som vi har her hjemme og andre steder. Desværre ser det meget ud til det egentligt osse kun er os i Norden der er så tossede med vores dyr som vi er. Umiddelbart når man vender snuden mod syd, foregår der mange foruroligende ting i mange af landene. Og jeg har selvfølgelig osse smidt underskrift. Man kan da ikke andet
Breeding stocks for life
0
0
Svar på denne tråd
 
 Please link til Jubii debatten!
Forfatter: 
Dato:  23-10-2005 13:55
Sidder der ikke nogen derude som er gode til at linke videre? Jeg har i nogen tid fulgt med inde på Jubii's debat forum som hedder noget med mode...og der er forfærdelig mange derinde som elsker pelsvare, er der ikke nogen som kan sende videoen derind??? De ville have godt af at se hvad de betaler for!!!
Hilsen Eva
0
0
Svar på denne tråd
 
 @!#$ dem
Forfatter: 
Dato:  23-10-2005 19:23
:-( jeg ved slet ik hvad jeg skal sig.. er helt helt.. v ik hvad jeg er, kan ik forklare det. @!#$ jeg hader sådan noget. har lyst t at gøre det samme som de gør mod dyren ved de mennsker der gør d. kan de ik se de lider, det er nok det værste ved mennesker vi kan være så skide urimelig og onde.. arrh er helt vildt sur nu kan slet ik holde det tilbage. godt du gør folk opmærksomé på d så der kan blive gjort noget.. mvh ida
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tuder stadig
Forfatter: 
Dato:  23-10-2005 19:48
Jeg sidder stadig og gæder.. Det er det værste i verden.. :{-( Vil gøre alt for at de stopper... Har skrevet min underkrift.. Dette der må Stoppes!! Så er jeg altså ligeglad med alle børnene i afrika..
Heste :-D <3
0
0
Svar på denne tråd
 
 puha snøft
Forfatter: 
Dato:  24-10-2005 17:37
har lige været oppe og kaste op, det kunne min mave ikke klare.. det jo forfærdeligt.. min underskrift er sat..
Christina Hjelmroth ;-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Fy for helvede...
Forfatter: 
Dato:  24-10-2005 18:06
Fy for helvede hvor var det modbydeligt. Føj føj føj, jeg har aldrig set noget så ulækkert og rædsomt. Stakkels dyr, man må håbe den har været i chok. Grunden til at de ikke skyder dem/lign. er fordi det ødelægger pelsen. De vil jo have pelsen hel. Jeg er så tæt på at kaste op nu.


Med venlig hilsen
Lise Rohden


Med part på Chicosaurus'en
0
0
Svar på denne tråd
 
 Gør mere end end at sætte din underskrift
Forfatter: 
Dato:  24-10-2005 23:52
Jeg har sat mit indlæg fra tidligere ind igen - jeg kan kun opfordre til at I alle gør mere end bare at skrive under. Tvivler på at en elektronisk underskriftindsamling har nogen som helst effekt - der er mange eksempler på at de afvises som ugyldige når de er elektroniske. Så støt i stedet dem som gør noget aktivt ved uhyrlighederne. Og spred videoén til modesider med pels. Som jeg kan forstå det stammer også denne dokumenterede grusomhed fra Kina. Jeg har sendt linket til http://www.animail.dk - en organisation som forfatter protestbreve og -mails som man enten kan skrive ud og sende eller maile. Jeg kan kun opfordre alle til at tilmelde sig mailinglisten. Jo flere vi er jo bedre. Jeg er selv kredsformand for Dyrenes Beskyttelse, men har ikke hørt om denne sag gennem DB, så jeg har ligeledes sendt en mail til DB´s sekretariat og bedt om svar på hvad de gør i sagen. Hvis I går ind på WSPA´s hjemmeside så kan man se at det er dem og deres medlemsorganisationer, der har optaget filmen og som arbejder på at gøre noget ved det. De har udarbejdet en rapport om uhyrlighederne og har opstillet flg. opfordringer: • at Kina snarest muligt introducerer og gennemfører en relevant dyrevelfærdslovgivning. • at der kommer et europæisk forbud imod al import af pels fra Kina. • at modedesignere stopper med at bruge pels i deres kollektioner. • at detailhandlen ikke indkøber pelse. WSPA står for World Society of Protection of Animals og er en særdeles handlekraftig organisation. De har bla. medvirket til at få indført dyreværnslove på bla. Philipinerne og i andre asiatiske lande. Jeg er medlem, og kan kun opfordre andre til også at støtte dem med et medlemsskab eller donationer. De gør noget ved uhyrlighederne - støt dem. Hvis I vil uhyrlighederne til livs.
0
0
Svar på denne tråd
 
 hvor er de lede
Forfatter: 
Dato:  25-10-2005 14:03
@!#$ HVOR ER DE LEDE... hader dem så FUCKING MEGET dem der gør det !!! kan godt være jeg går over strejen men det passer..!!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 10 sekunder
Forfatter: 
Dato:  25-10-2005 21:28
... var rigligt for miig, nåede kun at se dem smide rundt med de stakkels dyr . Og der hvor man ser den helt tæt på, man kan jo se den skrige efter hjælp. :{-(
0
0
Svar på denne tråd
 
 Kan næsten ikke klare det
Forfatter: 
Dato:  25-10-2005 23:22
Så der til hvor de begyndte at skære/hive/flå pelsen af det stakkels levende dyr... Jeg må indrømme at jeg aldrig har haft det SÅ dårligt før. Sidder her med tårer i øjnene. :{-( Jeg er simpelthen SÅ vred på den mand jeg så gøre det. Jeg satte selvfølgelig min underskrift, og jeg håber af hele mit hjerte at den vil gavne. Har ALDRIG ALDRIG set noget så frygteligt før. Se den ikke hvis du er en sart sjæl. Troede jeg var robust, men nej...
0
0
Svar på denne tråd
 
 DUMME SVIN
Forfatter: 
Dato:  26-10-2005 22:19
DU KAN KRAFTEDME RENDE MIG NOGET SÅ F*KING GRUMSOMT DIN STORE IDIOT! Gid jeg kunne springe ind i filmen og flå dig ihjel!!! *Snøøøft!!!*
0
0
Svar på denne tråd
 
 fy for...
Forfatter: 
Dato:  27-10-2005 13:31
satan! En meget forarget "smiley" her! VH gamleged
0
0
Svar på denne tråd
 
 Trøller sez
Forfatter: 
Dato:  27-10-2005 13:39
har set den før.. :{-( den er så forfærdelig.., men for at stoppe det, må man jo sørge for at dem der gør det får andre job.. For dem er det jo et valg mellem at familien skal dø af sult, eller at slå en vaske bjørn ihjel... :(
Hilsen Sigrid & Trausti
Farveblind, stave geni, søkikseæder og gud
0
0
Svar på denne tråd
 
 Er helt enig...!
Forfatter: 
Dato:  27-10-2005 14:22
Det er virkelig noget at skamme sig over.. Der er for mig helt klart grov dyremishandling.. Selvfølgelig hjælper jeg med en underskrift... Knus Anne og Janus Fjordheste er dejlige!!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Forfærdeligt !
Forfatter: 
Dato:  27-10-2005 14:29
Det er simpelhendt forfærdeligt ! Har skyndt mig at skrive under, men kunne slet ikk tåle at se mere af den video ! Var nødt til at slukke.. Har det virkeligt dårligt nu.. Den fik jo bare revet skindet af mens den var levende og det var den jo også bagefter og så ligger den bare og dør ! :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( :{-(
0
0
Svar på denne tråd
 
 ???
Forfatter: 
Dato:  27-10-2005 14:40
Hvorfor er det lige at de i det mindste ikke skærer halsen over paa den efter de har faaet pelsen... At pelse den levende er sygt og grotesk og ligegyldigt hvilken grund de har til at holde den i live under pelsningen er det utilgiveligt... Men efter de har pelset den??? hvor svært er det saa lige at kappe en pulsaare eller kappe hovedet af med en oeske/spade whatever de kan finde paa.. Det er nu over en uge siden jeg saa videoen og satte min underskrift, men jeg kan stadig ikke abstrahere det jeg saa!! Jeg har hermed mistet min tro paa at mennesket grundlæggende er godt
Mvh Charlotte


Spild ikke tiden paa at ærgre dig over ting du alligevel ikke har magt til at ændre!!
La Rochefoucauld
0
0
Svar på denne tråd
 
 Puha den
Forfatter: 
Dato:  27-10-2005 15:49
film er grum! Har selvfølgelig også skrevet under! Grotesk verden!
PernilleKrake
0
0
Svar på denne tråd
 
 Gør MERE
Forfatter: 
Dato:  27-10-2005 16:59
Det er meget rørende at læse alle de snøft og forbandelser. Men hvis I vil gøre noget ved det så hjælper det, som jeg har skrevet lidt længere op sandsynligvis ikke en tøddel at skrive under. Jeg vil blot henvise til mit indlæg med forslag til hvad man kan gøre for rent faktisk at forsøge at stoppe det. Andre ideér er meget velkomne - men man kan altså ikke regne med at de underskrifter får nogen effekt - så læn jer ikke tilbage - gør noget. Det forstsætter jo hvis ikke vi i det mindste støtter dem der arbejder på at gøre noget ved sagen. Hvis der skal skrives under på noget vil det være langt mere effektivt at skrive et brev til den kinesiske ambassade, EU-politikkere, presse m.v. og vel at mærke på papir med underskrift på. Det virker som om der er mange som er meget berørt af filmen - derfor dette indlæg i håb om mere handling. De stakkels dyr fortjener det.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvordan kan folk ?
Forfatter: 
Dato:  28-10-2005 11:12
Hvordan kan folk få sig selv til det !! ?? Dt er FORFÆRDELIGT ! Stakkels dyr ! og de kan jo ikke gøre noget . ejj hvor er deet bare synd . har helt lyst til at tude ! :{-( De skulle sgu selv prøve det de ondssvage mennesker ! :-* Knus
0
0
Svar på denne tråd
 
 Mishandling
Forfatter: 
Dato:  28-10-2005 11:58
Stoppede ret hurtigt.. Det er jo helt forfærdelig... Skriver helt klart under
0
0
Svar på denne tråd
 
 Neeej
Forfatter: 
Dato:  29-10-2005 10:34
Hvordan kan nogen få sig selv til det??? Stoppede midt i toturen af det stakkels dyr(pelsningen)...den var jo levende...den måde den sprællede med benene på... :{-( Hvordan kan sådan noget ske...? :{-(
:-)En gang hestefreak-altid hestefreak :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 hdfyhdgdjd
Forfatter: 
Dato:  29-10-2005 12:30
det er færfærdligt :{-( har underskrevet for hele huset ! <3keystone<3
0
0
Svar på denne tråd
 
 Demme tråd
Forfatter: 
Dato:  29-10-2005 13:46
er værd at holde i live...
Breeding stocks for life
0
0
Svar på denne tråd
 
 nej nej
Forfatter: 
Dato:  30-10-2005 19:26
det er godt nok syndt hvordan kan de gøre det :-( :-( :{-( :{-(
0
0
Svar på denne tråd
 
 fy for den
Forfatter: 
Dato:  30-10-2005 23:57
har lige godt aldrig set amngen til dyrmishandling :-* nej nej hvor blev jeg ked af det :{-( jeg kramme bare min lille misse kat ind til mig...frygtelig frygtelig...kune næsten ikke lade være med at tude :{-( min mand stod lige i baggrunden da jeg havde set lidt, han gik helt afmok...har aldrig set khan reagere såen...han gik helt uden for af bare arigskab såen nogen mennesker skulle selv pelses leven...også stod de s... bare og grine i bagrunden :-* vores underskrift er givet stakkels dyr har det helt dårligt med der hvor min hypper er opstaldet, der avler de chinchillar...skal alrdrig hjeælpe dem FØJ FØJ fornogle mennesker :-* :{-(
Mvh Anita

oldenborg styre :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 FØJ... !!!
Forfatter: 
Dato:  03-11-2005 18:32
Det bar sååå synd :O




0
0
Svar på denne tråd
 
 nejnejnej
Forfatter: 
Dato:  03-11-2005 18:38
hvordan kan de mensker gøre det stakkels dyr det er sssååå synd
0
0
Svar på denne tråd
 
 AD AD AD AD
Forfatter: 
Dato:  03-11-2005 20:48
...
AAAD

nej føj man kan ikke tillade sig at gøre sådan nogle søde dyr fortrad de burde F*** maldes til politiet ad ad ad ad ad ad







0
0
Svar på denne tråd
 
 Syntes ikke
Forfatter: 
Dato:  04-11-2005 12:01
Jeg syntes ærlig talt ikke det hører sig til at sætte et sådan link på hestenettet!!! Helt ærlig, hvis du var 9-10 år og læste: "-ikke for sarte sjæle..." Hvad ville du så gøre??? Ja, åbne det.. og ja, det er personens egen fejl, men en pige eller dreng på den alder har ikke behov for at vide og se sådanne ting!
Jeg syntes da også det er grusomt, men tænk lige over hvad i sætter ind.!

Hilsen en chokeret camilla
0
0
Svar på denne tråd
 
 Åhh- Hjælp
Forfatter: 
Dato:  04-11-2005 13:20
Hvordan kan nogle gøre noget så ondt..

Her sider jeg på min skole og ser dette indslag og som mange andre måtte jeg bare stoppe efter ikke engang 1 min..

Jeg er igang med uddannelsen som dyrepasser så det gør rigtig ondt at se sådan en bahandling..

vi lære også at slå dyr ihjel og pelse men på en måde så dyret ikke når at opdage det skal dø og ikke mærker noget..

det der var bare for sindsygt.. er som de andre måløs over de kan få sig selv til det ingen hjerter ha de.. det er da helt sikkert..
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg vil ikke
Forfatter: 
Dato:  04-11-2005 15:59
betegne mig selv som sart.men her blev det sku for meget sider og tuder..jeg slukkede da man så det lille dyr ligge med blod ud af næsen og bare ligge og kiggede og blinkede...

m.v.h
Mitzi
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sådan nogle SVIN
Forfatter: 
Dato:  21-11-2005 15:54

Det der DET er simpelthen så grimt og modbydeligt! og hvis jeg nogensinde på en rejse oplever folk er sådan ved dyr, så skal de fandeme løbe stærkt, for ellers tror jeg helt alvorligt, at jeg river personen fra hinanden.

Fy for fanden.


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider