Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

 Hjemmesyet showtøj
Forfatter: 
Dato:  25-02-2014 16:47

Hej alle jer der syer selv eller sætter lir på jeres showtøj :)

hvordan ser jeres ud? Synes vi manger en billede/inspirationstråd

Jeg er så småt gået i gang og har fået lavet lidt indtil videre.

 

Jeg starter gerne med at vise mine syslerier.

Her er nogle i stræk. De fleste er endnu ikke færdige, de mangler lidt bling. De to sorte og hvide er færdige :)

Billede

Billede

Billede

 

Billede

 

Og så er jeg begyndt på et showmanship outfit i dag.

Her har jeg afprøvet transfer papir fra stof og stil, men glemte at der ikke er så meget stræk i , så den er lige lidt for lille (doooh!), så den må jeg af med igen når den er færdig tror jeg

Billede

 

Billede

 

Hvor køber I egentlig sten henne til rimelige priser?

Der er alhvor, rhinstene.dk

men har fundet rhinestoneonline.co.uk som jeg nok regner med at bestille fra.

 


Sagde Line

 

Skovsgaard Quarter Horses

Avl af American Quarter Horses

 

4
0
Svar på denne tråd
 
 123...
Forfatter: 
Dato:  22-03-2014 21:49

Jeg må bare spørre dig, hvor har du fundet jakke nr 2? Den er bare helt vildt lækker


"If a horse can do it, an Appaloosa has already done it."

 

Berta - Blandet hoppe 2003.

Such-A-Cloud - Appaloosa hingst 2012.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stof..
Forfatter: 
Dato:  25-03-2014 19:12

Alt stoffet har jeg købt i Stofshop i Randers :)


Sagde Line

 

Skovsgaard Quarter Horses

Avl af American Quarter Horses

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor flot
Forfatter: 
Dato:  28-03-2014 08:15

Jeg har et stykke tid haft lyst til at begynde at sy selv. ikke kun showtøj men i alt almindelighed.

 

Er de jakker du har lavet svære at lave når man er nybegynder?

Hvor får man fat i mønstre der passer til en selv?

 

 

Jeg er vildt imponeret over dine jakker. Hvor er de flotte :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 mønstre kan du
Forfatter: 
Dato:  29-03-2014 09:48

finde på denne hjemme side:

 

https://www.suitability.com/

 

Tina


At det onde sejre skyldes kun at det gode intet gør

0
0
Svar på denne tråd
 
 SuitAbility
Forfatter: 
Dato:  29-03-2014 12:09

Alle mine trøjer er syet efter SuitAbilitys mønstre :) Virkelig nemt når man først har lavet den første trøje.

I søstrene grene kan man få et målebånd med inches til ingen penge og så er man godt i gang.


Sagde Line

 

Skovsgaard Quarter Horses

Avl af American Quarter Horses

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mere showtøj
Forfatter: 
Dato:  15-06-2014 16:57

Nu er jeg lige i gang med eksamensprojekt (material design - læreruddannelsen) og så var det jo oplagt at sy sin egen showtrøje. Her er det færdige resultat :)

Er blevet ret glad for den, men der skal nogle flere sten på kraven engang når jeg får tid (råd) ;)

Billede

 

Billede

 


Sagde Line

 

Skovsgaard Quarter Horses

Avl af American Quarter Horses

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dit showtøj
Forfatter: 
Dato:  25-08-2014 10:45

Line,

 

dit showtøj ser bare hamrende godt ud. Det er dejligt med dit personlige præg, skønt med hjemmesyet tøj og måske specielt fordi alt der har med hest at gøre normalt skal være åh så fint, så dyrt og så megen mærkevareagtig.

Jeg har endelig besluttet mig til at skulle til mit første stævne - ever - til næste år og vil selv lave mit showtøj. Og ja det er måske meget at gøre ud af første gang, men det at lave tøjet selv er også noget. Jeg har syet en del gallakjoler til mig og mine piger, konfirmationskjoler og almindeligt tøj, så hvorfor ikke showtøj. I showtøjet burde jeg kunne få stillet min lyst til dekoration. Kan se at mønstrene skal købes ved et hollandsk firma nu og ikke SuitAbility. Er dine bluser close-fit eller moderate? Og har du prøvet at sy chaps?

Hilsen Joan

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dyrt og fint
Forfatter: 
Dato:  01-09-2014 20:08

Det er i hvert fald ikke noget jeg har råd til :) Og så må man jo være kreativ.

Det dejlige ved at lave sit eget er, at det jo er unika design; man møder ikke mange med samme design.

Jeg har selv købt mine mønstre på den hollandske hjemmeside, som jeg tror du omtaler.

Jeg har både købt til chaps og bukser, men har ikke vovet mig ud i det endnu. Mht. chaps, så kunne jeg simpelthen ikke finde noget ruskind/look a like, som enten var pænt nok eller billigt nok, så jeg ha købt mine chaps på kraemer-pferdesport.de - de velsiddende som hobby horse's, men jeg synes de er ok til mig - i hvert fald indtil jeg får råd til engang at købe nogle brugt eller nye, men synes nu også det er mange penge for chaps.

Til mit første stævne havde jeg købt en sort skjorte ved Ellos og sat sten på - det har avanceret lidt siden, men efter jeg fandt ud af at man kunne sy selv og at stofshops kælder i Randers har stof til en 50'er pr meter, så kunne jeg lige så godt prøve :)

Du må hellere end gerne lægge nogle billeder op af dine kreationer, det kunne jo være at man blev inspireret af hinanden.

Lige nu er jeg ved at sætte sten på den allerførste der er et billede af, så jeg kan komme til DKQHA DM her i september. Dog halter klasser med vores 2 års, og med en mave der er i 7. måned - det kommer til at se tosset ud, men vi kommer da med ;) Godt trøjen er med stræk


Sagde Line

 

Skovsgaard Quarter Horses

Avl af American Quarter Horses

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 Til Line shilooh
Forfatter: 
Dato:  26-02-2016 10:32

Hvor har du købt mønster til at lave skjorter henne har du et link og evt.også til den butik hvor du køber stof , da jeg må prøve mig frem ved godt det er længe siden der er blevet skrevet her på men håber på svar .

 

Hilsen Linda


Avler af Amerikanske Miniature heste og Jack Russell Terrier

http://www.Lykkebos.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider