Hello:-)
Ja som overskriften siger er jeg total nybegynder inden for Western verden, men jeg er sikker på at jeg har fundet den rette hylde for mig som rytter:-)
Jeg har haft hest i ca 20 år, har desværre ikke hest mere:-( Men er sikker på at jeg nok skal få hest igen, man er vel optimist:-)
Jeg har kun prøvet western ridning kort 2 gange, men ved bare at det er det jeg gerne vil:-) For 3 år siden havde jeg den samme lyst og drøm og købte en Obi baby fra Lene ved little Mule:-) Sand kærlighed og sikke en drøm:-) Men det er ikke altid at drømmene går som man gerne vil, og da jeg grundet skilsmisse og dårlig økonomi måtte sælge drømmen ( heldigvis inden den kom hjem at bo) gjorde det ondt.-(
Min drøm er at jeg på et tidspunkt og gerne inden for maks 5 år får råd til igen at købe en hest, gerne en Quarter og gerne et hoppeføl, drømmer om at få et føl som jeg trods mine uerfarne evner inden for western selv kan træne og sætte præg på. i mellemtiden og ig også når drømmen lykkedes vil jeg gerne have undervisning, og være med til clinic osv så jeg kan lære mere om denne skønne del af heste verdnen.
Men til jer der er inde i det... Er det komplet åndsvagt at starte med et føl????