Logo used for printing
Ryttersnak
Western

engelsk sadel
Forfatter:  NoomiM (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  02-09-2010 14:44

en gang for længe siden var jeg spring rytter, nu har jeg quartere og rider reining, men lysten til at springe er kommet igen, ikke noget voldsomt bare lidt springning som afveksling :-)

nu er det så hvilke sadler skal jeg se på, til en quarter der normalt går med en full quarter bom .

Havde i tidernes morgen en stubben som jeg var afsindigt glad for, kunne jeg finde sådan en gammel sag igen- havde det været godt :-)

Svar på denne tråd  Forrige tråd | Næste tråd
 6 tegn
Forfatter:  hestetyder (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  24-09-2010 22:28

hejsa :-)

ja at springe kan altid være sjovt og en fornøjelse :-). Når din hest bruger den bomvidde så skal du kigge på bred bomvidde og rettere 32-33 cm i bom, for afhængig af sadelmærke kan de svinge meget i hvad de kalder medium og bred. Så derfor jeg angav nogle centimeter.

god jagt efter en springsadel og en sadelmager er altid en god ting så du er sikker på den passer korrekt :-)

mvh

Michaela Enemark

slid men vid ting tar tid..piet hein.

sadel..
Forfatter:  NoomiM (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  30-09-2010 09:19

så dukkede min "nye" sadel op - en wintec 2000 med cair så idag skal jeg lige ud og have fundet en gjord til den, også må vi se om jeg stadig kan holde balancen i sådan en lille sadel :-)

Svar på denne tråd (Kræver login)

Eksisterende bruger:
Log ind

Ny personlig bruger:
Opret profil

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

HN afstemning
Hvilket grovfoder får din hest? (Forslag: Julie ♣Platiano♣ )

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater

Logo