Jeg har postet den her både her og under "træning".
Hej alle !
Jeg bruger endnu engang lige lidt på al jeres dejlige erfaring. 
Sagen er, min familie, kæreste og jeg skal til Hawaii i tre uger i December til Januar engang, og nyde livet, og fejre 50 års m.m.
Noget familie kommer og passer hestene, hvilket normalt er meget smertefrit, men da Indy nu engang er Indy, og kræver en bare lidt hestekyndig person, vil jeg gerne have ham i træning de tre uger, (evt. en måned), både så jeg ved jeg ikke skal bekymre mig om han slagter min familie derhjemme, men også fordi det er meget rart lige at få lidt at gå videre med i de kolde ellers ret døde måneder. 
Men, mine krav er for det første det er et lidt HMS kyndigt sted.. De skal absolut ikke gøre ham ondt eller gå ind for seriøs tæskning, men jeg kan heller ikke bruge nogen der løber panisk væk bare han ligger ører, eller prøver grænser af - for det gør han.
Hvis ikke man vinder hans respekt og tillid, kan han være en rigtig strid hest.. 
Det der så også er, er at han egentlig bliver brugt til western, så det ville jo være win win hvis det også var et sted han kunne blive trænet ridemæssigt, i western.. Men ikke et must..
Han har før været hos JNT i en måned, hvilket jeg var fuldt ud tilfreds med, men da jeg ikke er hjemme i de tre uger, og derfor ikke har mulighed for at køre hen og besøge ham, behøver det ikke nødvendigvis være i nærheden, så derfor jeg tænkte jeg i det mindste lige ville høre hvad der var derude i verden. 
Så endelig, shoot me, hvis i lige kender stedet.