Logo used for printing
Ryttersnak
Western

HMS og gerne western træningsstald?
Forfatter:  Cayxa (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  02-09-2010 13:28

Jeg har postet den her både her og under "træning".

Hej alle !

Jeg bruger endnu engang lige lidt på al jeres dejlige erfaring.

Sagen er, min familie, kæreste og jeg skal til Hawaii i tre uger i December til Januar engang, og nyde livet, og fejre 50 års m.m.

Noget familie kommer og passer hestene, hvilket normalt er meget smertefrit, men da Indy nu engang er Indy, og kræver en bare lidt hestekyndig person, vil jeg gerne have ham i træning de tre uger, (evt. en måned), både så jeg ved jeg ikke skal bekymre mig om han slagter min familie derhjemme, men også fordi det er meget rart lige at få lidt at gå videre med i de kolde ellers ret døde måneder.

Men, mine krav er for det første det er et lidt HMS kyndigt sted.. De skal absolut ikke gøre ham ondt eller gå ind for seriøs tæskning, men jeg kan heller ikke bruge nogen der løber panisk væk bare han ligger ører, eller prøver grænser af - for det gør han. Hvis ikke man vinder hans respekt og tillid, kan han være en rigtig strid hest..

Det der så også er, er at han egentlig bliver brugt til western, så det ville jo være win win hvis det også var et sted han kunne blive trænet ridemæssigt, i western.. Men ikke et must..

Han har før været hos JNT i en måned, hvilket jeg var fuldt ud tilfreds med, men da jeg ikke er hjemme i de tre uger, og derfor ikke har mulighed for at køre hen og besøge ham, behøver det ikke nødvendigvis være i nærheden, så derfor jeg tænkte jeg i det mindste lige ville høre hvad der var derude i verden.

Så endelig, shoot me, hvis i lige kender stedet. :-)

"There is something about the outside of a horse, that is good for the inside of a man,."

www.mitlivmedIndy.blogspot.com - bloggen der følger mig og den plettede vildbasse's udvikling ! :0)

Svar på denne tråd  Forrige tråd | Næste tråd
 123456
Forfatter:  GitteL (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  02-09-2010 14:00

Stedet er da : www.littlemule.dk - de kan begge dele, søde og rare mennesker.

Gitte

Boer/nubiske geder sælges

både til levebrug og grydeklare (se præs.)

Godt vi har www.westernportalen.dk

kan anbefale
Forfatter:  pebber ♥Anika♥ (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  03-09-2010 07:50

Andrea Angeli i tyskland - ca 50 km fra Hamburg - det er jo ikke så langt fra dig.

Min hest har lige været der en måned - og hold da op en hel ny hest.

Prisen er den samme som træning i DK - omkring 5.700 kr. i fuld træning - og tro mig du vil kunne mærke forskel.

Hestene kommer i hænder flere gange på en dag - både i skridt maskine - i longe og på fold og selvfølgelig redet.

Andrea - har to super dejlige piger i sin stald til at hjælpe - så alt er tip top - alle heste ser godt ud, aldrig har min da været så fin og vel striglet og hvid hale og man :) Og hun var godt tilpads kunne jeg se.

Og kun Andrea rider din hest - ingen elever eller andre.

Du får virkelig noget for pengene.

kontakt ham her http://andrea-angeli.com/

Og vil du til den anden ende af Jylland - kan jeg anbefale Helle Kristensen - bedre horsemanship "kvinde" finder du ikke.

Jeg rider både ved Helle og Andrea - de arbejder begge efter de samme principper.

Find helle på www.westernportalen.dk

Anita Andersen

quarter ejer med smukke

Zip Skip Sunshine

Tusind...
Forfatter:  Broomtail ♣Med Indianeren♣ (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  06-09-2010 08:55

.. Tak ! :-)

Det lyder rigtig spændende.

Vil især lige læse lidt om ham Andrea Angeli, synes det lyder rigtig spændende !

Men tak for forslagene :-)

"There is something about the outside of a horse, that is good for the inside of a man,."

www.mitlivmedIndy.blogspot.com - bloggen der følger mig og den plettede vildbasse's udvikling ! :0)

Svar på denne tråd (Kræver login)

Eksisterende bruger:
Log ind

Ny personlig bruger:
Opret profil

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

HN afstemning
Hvilket grovfoder får din hest? (Forslag: Julie ♣Platiano♣ )

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater

Logo