|
|
| PÅ utallige opfordringer!! |
|
|
Arrangeres der udvidet Fumle,Husmor og Rollator show på Alhambra d. 23. Oktober 2010. Vi udvider med Cupklasser i Reining, Pleasure og Trail. Der kommer et lille udsnit af DWF klasser og repetoiret bliver udvidet med Showmanship at Halter. Propositioner er under udarbejdelse og vil snarest kunne hentes på Westernportalen.dk og Westernhorseman.dk MH Conny 
|
|
|
|
| yes... |
|
|
May your belly never grumble, May your heart never ache. May your horse never stumble, May your cinch never break.
|
|
|
|
| WEEEEHHHAAAA YES!! |
|
|
Tilmelding fra os! Til det hele  Jack D og jeg er klar. Kh Gitte
|
|
|
|
| Glæder mig til at se Jer! |
|
|
Det blir hyggligt Gitte! MH Conny
|
|
|
|
| Msåke man kunne |
|
|
finde et låneridedyr til denne gang så....
Proud owner of the australien cattledog " Archi" Nu med 3 AKC hyrdetitler fra USA
westernundervisning tilbydes På min bane i Præstø eller hos dig
|
|
|
|
| fumle fumle |
|
|
øv øv øv havde lige glædet mig til at prøve det fumleshow med Jackpot, men d. 23. okt. er præcis den lørdag i okt. hvor jeg skal arbejde hele dagen  Håber på en bytter, så vi kan komme alligevel! 
|
|
|
|
| mmmogså os... |
|
|
Det kunne være at Chappo skulle luftes og vi skulle fumle lidt ... længe siden vi var til en westernshow uden kvæg... Lyder godt med et par DWF klasser også Og Alhambra er et kanon kanon sted... SÅ, glæder mig til propositioner og tilmeldinger kommer  Hilsen Anna
Trimning af heste, tilpasning og salg af Swiss Horse Boot TILBYDES Kvadratisch praktisch - Paint vallak Flashy Chex Junior "Chappo" Majesty 12. 3. 1998 - 16. 9. 2008 Du vil altid være i mine tanker
|
|
|
|
| Leadlineklasser?? |
|
|
Hej Conny. Please kan der ikke komme en leadline trail og evt pleasure W and T leadline? Min datter er meget fortørnet over at jeg tog til stævne i weekenden uden at have hende og ponyen med, så nu må vi finde et stævne til hende.... M.v.h. Randi
|
|
|
|
| Tja Randi! |
|
|
Det er da ikke umuligt!  MH Conny
|
|
|
|
| ønskelisten |
|
|
Hvor lyder det som en god ide.  Nu vi er ved ønskerne, hvad så med Longeline for yearlings og to års? Det kunne være sjovt at komme ud og vise de små frem også.  Mange hilsner Gitte
|
|
|
|
| Vi skal kunne |
|
|
nå det hele stressfrit på en dag, så her Gitte tror jeg vi må holde inde.  MH Conny
|
|
|
|
| yes fumle |
|
|
Super med et fumle show glæder ....... os det bli`r rigtig skægt
hingsteplag 2005 sælges far Rambo Cutting emne
|
|
|
|
| Svar til Jette. |
|
|
"Jeg har ikke helt gennemskuet det nye Fumle-show på Alhambra, men det ser lidt ud til, når man scanner klasse-udbudet, at det vist også er kravlet lidt op af præstige-trappen. Det vil være en skam, da det jo netop viste sig, at der var fint behov for konceptets første udformning." Fumleshowene har i sin hidtidige udformning været lidt anstrengte rent økonomisk, for at sige det mildt. Da showsæssonnen på kalenderen ser lidt slut ud, er ideen at få de ryttere med, som af en eller anden grund ikke lige kan ell. vil ride i Fumleprojektet og som ikke lige har haft startmuligheder i år. Dem er der en del af. Cupklasserne, gør så at der kan fåes en ekstra start. Flere har spurgt mig hernede sydpå, om jeg ville ikke gå igang med flere Fumleshows. Det vil jeg gerne rent arbejdsmæssigt, men ikke økonomisk. Alhambra er rimeligt central og ikke så langt for mig og jeg håber tilslutningen bliver så stor, at det kan bære sig. I øvrigt bliver der Fumle og jubilæumsstævne hos Cowhouse i Jylland i November. Jeg venter kun på en dato. 
|
|
|
|
| wohooo... |
|
|
Jeg gør hvad jeg kan for at komme med hest og elev 
|
|
|
|
| Fumle, fumle... |
|
|
Hvis alt arter sig, så hanker jeg op i Den Prikkede og kommer. Er der hunterklasser? /Benedicte
R.I.P min Bella, den smukkeste stjerne på himlen. Paint og quartere sælges: http://wisemice.dk/
|
|
|
|
| Nej vi blir i western |
|
|
med westernmusik og westernstemning og seriøs hygge!  MH COnny
|
|
|
|
| 123458 |
|
|
er det her et stævne hvor man kan komme med en total fjumset nybegynder hest og en ligeså rytter der lige er skiftet fra dressur? vil du linke til det præcise opslag på WP...kan ikke finde rundt på den side?
Funny flymask m. øjne, Cair gjord, stigbøjleremme, undertrøje og bandager SÆLGES.
|
|
|
|
| Der er ikke kommet opslag på WP |
|
|
endnu  Vi gerne linke når det kommer. Ellers kan jeg svare ja til resten. Dette er lige præcis det show, hvor man kan komme og prøve, med sin dressurhest, eller fjordbolle, eller hvad man har. Det er lærerigt og hyggeligt og vi prøver at hjælpe alt det vi kan, så du får en så god oplevelse som muligt. MH Conny
|
|
|
|
| 123525 |
|
|
Super, så tør jeg vist godt melde mig og dullen til. Kommer der også til at stå på WP hvad man skal i de forskellige klasser eller skal man bare gå ud fra de alm. regler?
Funny flymask m. øjne, Cair gjord, stigbøjleremme, undertrøje og bandager SÆLGES.
|
|
|
|
| Inlovewithmyhorse |
|
|
Jeg kan næsten svare på Connys vegne på den der; nej! Men Du kan læse om de forskellige dicipliner på DWF´s hjemmeside i regelbogen. http://dwf.dk/DKRegelbog.html På tilmeldingen står hvilke klasser der udbydes og hvem der må starte i klassen. Håber du kan bruge svaret til noget. Hilsen Benedicte
R.I.P min Bella, den smukkeste stjerne på himlen. Paint og quartere sælges: http://wisemice.dk/
|
|
|
|
| Der kommer |
|
|
almindelige propositioner ud, hvor der står hvad der er tilladt hvornår, men hvordan du rider klasserne, forholder sig til de almindelige regler.  MH Conny
|
|
|
|
| ta da da |
|
|
God ide - vi kommer i det jyske 
|
|
|
|
| Please sæt listen af klasser her på |
|
|
HN også - kommer ikke de andre steder..
Pony vallak, stg. ca. 1 meter købes/lånes (Viby Sj.) Ring til mig på 26 270 272 hvis du har en til salg/udlån.
Mvh Gitte
|
|
|
|
| hmmmm...... |
|
|
Nu holder i ikke fumle i Jylland samtidig med Justslide, vel...
Screw you guys...I`m going home. Eric Cartman
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
så vil jeg da komme med min lille pony.. han skal jo lærer stævne miljøet på et tidspunkt 
|
|
|
|
|
|