Ja, der er stor mangel på hunterudstyr har i DK. De fleste starter nok mere eller mindre i engelsk udstyr og jeg har da heller ikke hørt om nogen der er blevet disset for det endnu.
Som en anden nævner, så er Jonna McCabe ved at fremskaffe flere af de 'rigtige' ting og det er vist heller ikke helt så let som man skulle tro. Især ikke hvis det skal være til priser vi fleste kan være med på. Der er desværre lang leveringstid på nogle af tingene og andre er underlagt rettigheder osv.
I mellemtiden må vi bruge hvad vi kan finde og ellers låne os frem.
Nogle af tingene har hun dog allerede. Feks. bukser, skjorter med det rigtige 'slips', jakke, vistnok støvler og sporer, hovedtøj og sadel, -lige hvad jeg ved af. Noget af det dog i begrænset udvalg (endnu..)
Hun arbejder på hjelme, underlag og lange tøjler og sikkert en hel masse mere...
Hvis I har nogle specielle ønsker, synes jeg I skal kontakte hende og så er jeg sikker på at hun vil forsøge at finde noget. Ligeledes er hun, som tidliger nævnt, ekspert på området og ved alt om hvad der er 'tilladt' og hvad der ikke er.
Jeg synes det er dejligt at der er ved at komme gang i hunter diciplinerne herhjemme. Det betyder jo også at der er et marked for de produkter, der hører til, så det skal nok blive nemmere med tiden. Vi har da lov at håbe