Jeg er ved at dø af skræk, bare jeg skal have undervisning.
Har startet lidt halter og det går ok, men lige så snart jeg skal ride og der er andre der kigger på, bliver mine knæ til gele. Har engang været ved at kaste op udover en træner, fordi jeg var så nervøs og det var kun en clinic.
Der var så en venlig sjæl, der foreslog mig at prøve noget fra Back´s urter, der hedder nødhjælpsdråber. De kan fås i de fleste helse/natur butikker. Jeg tror ikke sådan på det hele, så jeg var noget skeptisk, første gang jeg skulle prøve dem.
De tog ikke det hele, men de gjorde, at jeg kunne sige noget til en clinic uden at være ved at kaste op og jeg kunne begynde, at ride mens andre så på. Jeg var/er stadig nervøs, men de der dråber tager lige det værste ubehag for mig, så jeg kan koncentrere mig om at holde nervøsiteten nede og hører efter hvad træner siger.
Har senere redet med på nogle større clinics med nogle virkelig kendte og gode trænere og det gik ret godt, uden jeg blev nervøs.
Idag overvejer lidt at få det sidste væk, ved at gå til en fagperson, men det er så dyrt og heller ikke sikkert det virker.
Håber du finder noget, der virker for dig. Held og lykke
Mvh Helene