Logo used for printing
Ryttersnak
Western

Western rytter på fyn - Spørgsmål?
Forfatter:  Camilla ♥Team kærslund♥ (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  22-08-2010 12:46

Jeg ville hører hvor i fik undervisning henne på fyn? Der er ikke nogen på western portalens trænerliste.

Da jeg skal til at ride western skulle jeg jo gerne finde en som kunne undervise mig i det :)

Hilsen Camilla

Team Kærslund

En fjordhest

Og to shetlænder

Men uden Chanel :'(

Chanel du vil for evigt være i mit hjerte.

Farvel min højt elskede Chanel <3

Jeg vil altid savne dig

Svar på denne tråd  Forrige tråd | Næste tråd
 Tja......
Forfatter:  bluespeed (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  22-08-2010 12:51

Vi kører til Jylland hvor Andrea Angeli underviser om mandagen i Christiansfeld.

Men ved at Jonna Mccabe kommer til Fyn og underviser mindst 1xpr måned. Enten i Fåborg eller oppe ved Bogense. Det skifter vist hver 2 gang.

Helle Christensen underviser også 1 x månedligt i Nr Åby

At turde er at miste fodfæstet et øjeblik-Ikke at turde er at miste sig selv... ;-)

Jonna MCcabe
Forfatter:  Banditer (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  22-08-2010 14:11

Jonna MCcabe underviser i Fyns western club ca. hver 3 uge prøv at kig på Fynswesternclub.dk der er en clinic kalender på hjemmesiden .

Der er undervisning næste gang den 5 sep. fra kl.8.00 du skal værer mere end velkommen til at kigge forbi og få en snak og få svar på evt. spørgsmål

Mvh.

Jeanette Mikkelsen

western på fyn
Forfatter:  baxx172 (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  23-08-2010 17:48

Hej Camilla.

Jeg bor selv i Aunslev og har en veninde der bor i langeskov, du er velkommen til at komme ud og kigge hos mig. Vi kører også til faaborg og får undervisning af Jonna. Om vinteren mødes vi nogle gange i et ridehus i Birkende, bare så vi også kan hygge os med andre western ryttere engang imellem.

Mvh Britta

Nr. Aaby
Forfatter:  Camilla Torp *Tally* (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  25-08-2010 19:53

Hejsa

Vi er også nogle, der samles ca. hver 4. uge i på Vejsholm i Nr. Aaby og får undervisning af Helle Kristensen.

Hun underviser på alle niveau'er og i de discipliner du gerne vil ride + selvfølgelig grundridning, hvilket hun er rigtig dygtig til.

Næste clinic er d. 4/9 - du er velkommen til at komme og kigge. Jeg tror faktisk også der er en ledig plads, hvis du vil have hest med.

Mvh.

Camilla

Svar på denne tråd (Kræver login)

Eksisterende bruger:
Log ind

Ny personlig bruger:
Opret profil

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

HN afstemning
Hvilket grovfoder får din hest? (Forslag: Julie ♣Platiano♣ )

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater

Logo