Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

 Kvæg clinic v / Per Beinov
Forfatter: 
Dato:  13-08-2007 12:09

Indbydelse til Kvæg clinic på Alhambra, Haslev.

Dato: Lørdag den 18. august 2008

Tidspunkt: fra kl. 10.00 - 16.00

Max. Antal: 10 ryttere

Pris pr. deltager: kr. 250,00

Hermed indbydes du til en kvæg clinic, hvor du vil lære at håndtere kvæg fra hest med henblik på din fremtidige deltagelse kvægklasserne:


Cattle Penning - Team Penning - Cattle Sorting - Working Cowhorse.

På denne clinic vil du lære at - Read a Cow (læse en ko, nemlig kvægs adfærd) rideteknik i forbindelse med kvægarbejde.


Denne clinic henvender sig til såvel øvede- som mindre øvede kvægryttere og begyndere, som er helt nye vedr. kvæg konkurrencer.

For heste, der aldrig har set en ko før, vil der i et meget roligt tempo blive tale om en introduktion, der forebygger traumatiske oplevelser for nye urutinerede ryttere og heste.

Med venlig hilsen

Per Beinov

Tlf. 2633-1946 e-mail: perbeinov@mail.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det grundlæggende
Forfatter: 
Dato:  14-08-2007 10:31

Glæder mig rigtig meget. Efter at have prøvet et par gange, er jeg blevet klar over at der skal være bare et minimum af forståelse for virkemidler, samt at grundridningen skal være i orden. Det bliver lækkert at få præciseret hvad vi skal øve.

Hvem kommer ellers ?


MVH

"Bumsen"



Rigtige mænd (og Lyn) rider i 17" sadel !
* * * * ¤ * * * *
Hjemmeside: www.sadelbumsen.dk
The Older I Get The Better I Was !
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg kunne godt
Forfatter: 
Dato:  14-08-2007 15:31
fristes til at deltage...skal lige krydstjekke kalenderen med høvdingen...



Freedom rides....on a Quarterhorse


" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hold da k...
Forfatter: 
Dato:  15-08-2007 11:51

... hvor kunne det være hyggeligt at vi endelig kunne mødes hvor vi begge er på hesteryg.


Jeg håber du kan få det til at hænge sammen !


MVH

Claus


Rigtige mænd (og Lyn) rider i 17" sadel !
* * * * ¤ * * * *
Hjemmeside: www.sadelbumsen.dk
The Older I Get The Better I Was !
0
0
Svar på denne tråd
 
 jamen det ser ud til
Forfatter: 
Dato:  15-08-2007 18:44
at det endelig lykkedes...der er et hul i kalenderen som så bliver udfyldt med kvæg...



Freedom rides....on a Quarterhorse


" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Jørn
Forfatter: 
Dato:  16-08-2007 12:32

Det lyder hyggeligt - jeg glæder mig til vi skal "lege" sammen.


Mvh. Per Beinov

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hihihihihihih
Forfatter: 
Dato:  18-08-2007 17:30
Det var rigtig sjovt og lærerigt Per. Det aller sjoveste var da Marshall og jeg tog røven på Claus og Body.. *fnis*.. Tak for en god undervisning

Malou

GREV AXEL + GREVINDE GA-JOL + BARONESSE NINTENDO MINE MARSVIN

Rid haflinger!

R.I.P Noelle

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hahahahahahah
Forfatter: 
Dato:  18-08-2007 21:23

... jamen jeg er da helt enig med dig Malou ! Du er godt nok den mest uberegnelige Ko jeg endnu har mødt. Man skulle ikke tro du havde hørt de samme teorier som mig om hvordan køer reagerer.

Det var helt vildt sk.. skægt at ride med dig i dag, og jeg ved at vi også underholdt Mary og din far. Kaptajn Kaos datter har fået nyt navn: Løjtnant Ko


Super tak til Per og resten af deltagerne for en herlig dag !

I var hammerhyggelige at være sammen med. Det er også super at få nogle værktøjer til at kunne øve sig i stop og vendinger. Det bliver mere og mere klart at det er et must i forbindelse med "Ko ridning".


Jeg håber aldrig jeg bliver for gammel til at lege, og det kan klart anbefales til enhver der er lidt træt af "sandkassen".


MVH

"Bumsen"



Rigtige mænd (og Lyn) rider i 17" sadel !
* * * * ¤ * * * *
Hjemmeside: www.sadelbumsen.dk
The Older I Get The Better I Was !
0
0
Svar på denne tråd
 
 Yess en sjov lørdag
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 11:14

Jeg var på Alhambra og skulle ride på min vallak Freddy og Per Beinov og hans cowboy venner var der.

Jeg fik lov at være med til at arbejde med kvæget, selv om jeg ikke havde været der fra start..tak Per.

Nøøøj hvor var det sjovt. Det er bare en helt anden måde at være sammen med sin hest på. Og cowboy drengene var hammer sjove og vi fik grinet en masse.

Med fare for at lyde som en Penny ponny pige: Min hest var bare god og frygtløs til det med de kalve. Han gik bare ind i flokken og skubbede med bringen hvis de ikke flyttede sig. Stille og roligt. Og vi hyggede os også med noget working cowhorse træning.


Ja jeg har sgu meldt til working cow til QH DM..har lige sendt blanketten idag.




0
0
Svar på denne tråd
 
 jes jes
Forfatter: 
Dato:  20-08-2007 15:13

Det kunne ha været sjovt at være med, men der var lige en hyggelig cowboy camp jeg ikke ville gå glib af. Det kunne være nemmere og bedre hvis stederne i området kunne snakke sammen så aktiviteterne ikke lå samme dage så der var flere der kunne være med.


Du må Aldrig tro at du er værdigløs.

Du kan altid bruges som et dårligt eksempel!!


Den der tager sjov for sjov og alvor kun alvorligt,

har fattet begge dele lige dårligt....



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider