Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

Kæreste søges
Forfatter: 
Dato:  20-12-2011 09:20

Kunne være dejligt at blive forelsket igen og finde en dejlig loyal, humoristisk kæreste. Så prøver her.

Jeg er 41 (42 i jan.), har en søn på 12 år, ret meget optimist og elsker udfordringer og oplevelser. Interesser er dyr, skydning, båd, fiske og hvad vi finder på :-)

Har det minus, at jeg for 2 år siden blev ramt af blodprop og har lidt mén endnu som trænes. Så vil være et plus hvis min kæreste ville med i fitnesscentret med mig og træne sammen.

Interesseret, så skriv og få mere at vide

Billede

Berit Jensen

0
0
Svar på denne tråd

hejsan
Forfatter: 
Dato:  11-10-2012 15:42

er han fundet ham du mangler ?

0
0
Svar på denne tråd

Stadig singel
Forfatter: 
Dato:  11-10-2012 16:38

Nej, den rigtige er ikke fundet endnu, mødte en sidste år og så lovende ud i starten, men måtte stoppe det, da han ikke var i balance med sig selv , så er søgende igen.

Berit Jensen

0
0
Svar på denne tråd

Forlangt væk?
Forfatter: 
Dato:  14-10-2012 10:49

Hejsa... Du har bare en masser dejlige interesser som tiltaller mig.... og ser bare sød ud... Men afstanden er stor... desværre...

Hilsen Naturmanden

0
0
Svar på denne tråd

Naturmanden
Forfatter: 
Dato:  14-10-2012 11:33

Ja, der er lidt stor afstand, men tusinde tak for kommentaren, det virkelig søds skrevet :-)

Skal lige sige, at heste beskæftigere jeg mig ikke med efter foråret, jeg har solgt mine 2 sidste ponyer...arbejdet er for stort til min kunnen nu, så jeg slår mig nok på et par dværggeder med tiden :-) eler noget helt andet, nu ser jeg hvad skøre idéer jeg får.

Berit Jensen

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider