Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

Ridetur den 18. december
Forfatter: 
Dato:  11-12-2011 13:15

Hejsa..

Tænkte, at jeg lige ville prøve at arrangere en lille juletur den 18. december til

Bygholm skov

Jeg krydser fingre for, at der er nogen derude, som er klar på en sidste fællestur i år.

Det er vi ihvertfald...

Knus Viv

Hus, læng på gård, rækkehus søges til leje nær Horsens (helst Horsens Vest). Det skal være 1-plans og husdyr tilladt!!

0
0
Svar på denne tråd

tjahhhhhhhhhhhh
Forfatter: 
Dato:  11-12-2011 17:34

står nu med 2 halte heste

0
0
Svar på denne tråd

Ih, hvor er
Forfatter: 
Dato:  11-12-2011 21:25

du da bare uheldig.

Er det pony og Dash eller???

Knus Viv

Hus, læng på gård, rækkehus søges til leje nær Horsens (helst Horsens Vest). Det skal være 1-plans og husdyr tilladt!!

0
0
Svar på denne tråd

jeps.....
Forfatter: 
Dato:  11-12-2011 23:46

der var dog ikke rigtig noget at se nu her da jeg var ude at fodre..... xxxxx fingre

0
0
Svar på denne tråd

rkbnpkbv
Forfatter: 
Dato:  12-12-2011 04:05

Bygholm skov, er det ved Horsens?

Nu bor jeg på den anden side af Brædstrup, det kunne være så hyggelig, meeen min pony er ret ung, og nye ting og fremmede heste kan jo være ret farlige, og så nok mest problemtisk er transport .. Ville rigtig gerne det kunne være super fedt.

Hilsen Maja Revsgaard

Unghest sælges.
Freja er 3½år, tilredet, sød på fold&stald, kommer når man kalder/fløjter

hoppe, fjordhest sporty model, med grønt hestepas, grime & ny trense medfølger.

Lejebolig søges.

Ungt rolig ikke-ryger par, og pt. 3 katte & 2 ponyer, søger lejebolig gerne i landejendom.

Maks 5000kr ...

0
0
Svar på denne tråd

æv-æv-æv
Forfatter: 
Dato:  12-12-2011 07:04

Kan ikke - er der nogen chance for at flytte turen til lørdag?

Hej Maja og velkommen til - sidste gang jeg var med på vores tur, red vi ved Sukkertoppen og det er jo meget tæt på Brædstrup..... - det er altid rart med nye deltagere.

Hvis ikke turen kan flyttes (og alligevel) - så vil jeg ønske jer alle en Glædelig jul og håbe at vi finder tid/vejr til en tur mellem jul og nytår - måske på naturstien - vi har før parkeret med Vestbirk Rideskole og Maja - så er der ikke så langt for dig.

Ses

0
0
Svar på denne tråd

tur...
Forfatter: 
Dato:  12-12-2011 07:52

Hej

Jeg tro jeg er klar på en tur søndag hvis ellers alle julegavene er købt Men jeg kan ikke lørdag

Hilsen

Catherina

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  12-12-2011 13:32

Det kunne da være dejligt med et nyt ansigt og syntes naturstien lyder som en god idé i det nye år.

Jeg kan desværre heller ik om lørdagen. Øv øv, at du ik kan søndag, Astrid.

Knus Viv

0
0
Svar på denne tråd

Hejsaaaa
Forfatter: 
Dato:  12-12-2011 15:01
Hej jeg er klar til tur på søndag. Skal vi mødes ved burger King? Hvad kl skal vi sige?? Ikke alt for tidlig vel :-?

Broget heste er det bedste :-) + en brun!!

0
0
Svar på denne tråd

Lyder godt
Forfatter: 
Dato:  12-12-2011 16:32

Camilla.

Jamen, hvad med, at vi mødes ved Burger King kl. 10.45??

Knus Viv

0
0
Svar på denne tråd

Hejsaaa
Forfatter: 
Dato:  12-12-2011 19:25

Det er en aftale, så kan jeg også lige sove den ud inden. Skal til julefrokost dagen før

Glæder mig til turen, nu blev jeg jo snydt sidste gang.

Vi Ses

Broget heste er det bedste :-) + en brun!!

0
0
Svar på denne tråd

rnbedb x
Forfatter: 
Dato:  13-12-2011 05:15

Hej mine ponyer står i Them, jeg kan ride over på naturstien.

Men min pony er bange for cykler, og har aldrig mødt en scooter, hun er i hvert fald bange for dem på naturstien :s

Og hun reager så voldsomt.. Og jeg ved stadig ikke med transport.

Jeg har ikke selv trailer eller trailer kørekort eller en bil, der kan slæbe en trailer.

Ville super gerne med, så min pony kan opleve noget, og jeg selv for den sags skyld, hvad med den store skov om Silkeborg, den støreste skov i landet, med ridestier, og begrænset cykler :p heh

Men altså kan ride over på naturstien, og i skoven omkring Silkeborg, vesterskoven eller sårn hedder den :D

Hilsen Maja Revsgaard

Unghest sælges.

Lejebolig søges.

Ungt rolig ikke-ryger par, og pt. 3 katte & 2 ponyer, søger lejebolig gerne i landejendom.

Maks 5000kr ...

0
0
Svar på denne tråd

God tur
Forfatter: 
Dato:  13-12-2011 06:54

til jer på lørdag......

Maja, jeg vil rigtig gerne med på tur oppe ved dig - er der et sted vi kan holde med trailer?

Og er du/andre med på en tur mellem jul og nytår - og i givet fald hvornår?

Ses

0
0
Svar på denne tråd

oiwrbvpo ld
Forfatter: 
Dato:  13-12-2011 08:00

Troldemis: Jeg skal lige finde ud af hvor der kan parkeres trailer tæt på. Det må da kunne lade sig gøre ;b

Jeg har tid hver dag stort set, så intet problem!

Jeg ved der er sådan en P-plads, lige en rasteplads, der går en bred sti ned til naturstien, der kunne man jo godt holde med sin trailer og så træk hesten ned på naturstien og stige op og ride? :)

Hilsen Maja Revsgaard

Unghest sælges.

Lejebolig søges.

Maks 5000kr ...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider