Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 øv- fra hus og hjem...skimmelsvamt og forsi
Forfatter: 
Dato:  28-06-2005 12:59
øv.... i dag må vi give op, vi har siden vinter døjet med mug/fugt op ad vægene, der er nu så slemt at hele huset er fyldt med fugt og skimmelsvamp, allerede i vinters havde vi en taksator ude som skrev at der ikke kunne gøres noget da det var i et soveværrelse og der naturligvis ville være fugtigt (vi snakker om grønt mug helt op ad vægene) og at vi kunne løse problemet ved at ha åbent vindue og varme på, ja selvfølgelig midt om vinterne-nej tak.....
vi fik derfor afslag.

Vi har tegnet alt hvad der tegnes kunne jerskifte forsikring, hus forsikringer med alt hvad der kan forsikres, huset købte vi sidste sommer og har været glade for det, og har nydt mange gode timer her, men i dag må vi give op og flytte de vigtigste ting, samt alle dyrene, hjem til min kærestes forældre (indtil videre) vi bliver syge, og dyrene er syge, pga den store mængde skimmelsvamp, alle der kommer ind kan lugte det, vi havde en ny taksator ude nu her da vi opdagede det i bryggers, stuen, forgang samt fugt i en væg midt inde i huset, han kunne også lugte det, men nu trækker de sagen i langdrag, og taksatoren gav en "kanon" historie på fugten/muggen de forskellige steder, vi har kimet dem ned, da vi jo som nævnt ligger syge, vi har haft murer ude (uafhængig) som også sage det var helt galt, og vi havde fået en typisk forsikrings undskyldning.

den ejerskifte forsikring kostede 12000 kr. sur røv, at man så skla kæ,p sådan, og flytte fgra hus og hjem....

hvorfor er det sådan med forsikrings selskaber, der må da være bedre reklame i at være hurtig og fair over for sine kunder.


En god hest er en hest med 4 ben og en hale!
:-P

Jeg har 5 dages adgang til DBA


Med Venlig Hilsen Mette R
0
0
Svar på denne tråd
 
 hvor er I uheldige
Forfatter: 
Dato:  28-06-2005 13:03
Ja min oplevelse med forsikringsselskaber er at de kun vil tjene penge og helst ikke giver den anden vej.De vil gøre alt for at slippe for at udbetale penge.
:-D Mvh Graven :-D

0
0
Svar på denne tråd
 
 ja syntes du ikke
Forfatter: 
Dato:  28-06-2005 13:21
skadede hest(e), handler der går i vasken mm. og nu huset, vi orker snart heller ikke mere.

hvordan med din "handel"

Mette


En god hest er en hest med 4 ben og en hale!
:-P

Jeg har 5 dages adgang til DBA


Med Venlig Hilsen Mette R
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider