Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Godmorgen....
Forfatter: 
Dato:  16-05-2005 05:51
..... eller skal jeg sige godnat.... hihihi ;-)

sidder lige i sengen er lige kommet hjem fra den sjoveste fest..

det er mandag, vi har fri, kan man andet end være glad......


så var det jo lige jeg tænkte hva jeg skulle lave når jeg har sovet et par timer... tror det bliver til lidt oprydning og pudsning af miniaturehovedtøjet, og det store...... og så nok lege lidt med pruttern... (prutterne er hestene) :-)

fortsat god morgen til jer..
0
0
Svar på denne tråd
 
 Godmorgen
Forfatter: 
Dato:  16-05-2005 06:23
Jeg har været vågen siden kvart over fire, da katten kom og vækkede mig. :D

Lige nu har jeg lidt morgenbrød i ovnen.

Tror, jeg tøffer i seng igen når morgenmaden er spist. Har lånt en stak bøger af en veninde. De venter kun på at blive læst ;)

Tina
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hov hov !
Forfatter: 
Dato:  16-05-2005 06:44
Har i kløet jeres heste ? Jeg har skrubbet negle en gang i dag, jeg tror jeg skal have en bjælkestump med til at støtte Maxi af med så han ikke vælter, midt i klø turen. Det er snart sådan at hans skind rynker bare jeg kommer i nærheden af ham, og nu de står i jæger skjul kan man jo lige så godt benytte sig af tiden til at klø ! Så smid dine bøger i hjørnet og hvæs neglene på din hest, den vil elske dig for det !

Og så Godmorgen !

0
0
Svar på denne tråd
 
 God morgen alle sammen.
Forfatter: 
Dato:  16-05-2005 07:40

Ja så er det pinse mandag og vi har heldigvis fri.

I dag skal stalden muges ud og der skal ordnes en ekstra boks til min nye hest, vi henter dem hjem idag.

Når kl bliver 10, er det afsted til nisseringen i næstved. Knægten er inviteret, til at køre med i et motocros løb.
Der er jo et stort pinse stævne på nisseringen, med motocros og bil ræs, så ved i ikke hvad dagen skal bruges til, ja så kør en tur på nisse ringen.
Men husk kaffen og tæppe til at sidde på.
Det plejer at være en rigtig hyggelig famillie dag.

senere på aftenen skal vi så en tur ud og hente min nye hest hjem, jeg glæder mig til den kommer hjem igen, har savnet den lidt i den måned ejeren har haft den der hjemme.

Kan i nu alle sammen ha en dejlig dag, som forhåbentligt byder på lidt mere sol.

imc
livet er herligt
nyd det mens du kan






0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm.. klokkn4
Forfatter: 
Dato:  16-05-2005 08:48
t´jae.. vi har haft stævne hele oinsen og idag venter endnu en lang dag med distrikt mesterskab for hold i distrikt 2. Så her har man været opppe siden kl. 4.30 fordi man lige skulle på arbejde først.. gab.. og nu siddre jeg her og opkræver penge igen:P hehe..
I er da velkommen til at komme forbi.. På ØRK i espergærde..
{> Knus fra Pernille og Menta {>
:{-( Tirsdag d. 10/5-2005 sov Aktiv stille ind. :{-(
0
0
Svar på denne tråd
 
 Go'morn
Forfatter: 
Dato:  16-05-2005 09:26
Jeg vil køre ud til mine heste, når jeg lige har fået min morgenkaffe. Jeg skal ride Silas for første gang, der hvor de er flyttet hen (de flyttede i lørdags) :-) Det skal nok blive spændene, da han allerede i går forelskede sig i en hoppe derude :-D så han vil sikkert slet ikke, hi hi...

Bagefter skal bilen fixes lidt, og så er det nok ved den tid, hvor Sofie kommer hjem fra "pinseferie" fra hendes far og så skal vi bage pandekager :-P
Lev mens du gør det
Elsk mens du tør det


Er IKKE medlem af rygklapperklubben (RKK)




Dækkener byttes, se her
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jan :-)
Forfatter: 
Dato:  16-05-2005 11:06
Jeg er ikke så heldig at jeg har en hest, eller kan låne en, jeg kan klø om morgenen :)

Tina
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider