Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Ryttere fra ParcelGården i Glostrup.. Findes
Forfatter: 
Dato:  25-04-2005 10:01
Sad den anden dag og læste om gamle ryttere fra Amager Rideklub..

Og det kunne egentlig være skægt hvis der var nogle heste-mennesker herinde der rider/har redet på Parcelgården i Glostrup hos Torben Hansen..

JEG startede min "karriere" som heste-tøs derude for maaaaaaaaaange år siden og stoppede i ´97 (så vidt jeg husker)

Her er de heste jeg red på igennem tiden:

Miss Beauty - lille hvid pony (den første jeg red på og den første jeg skvattede af fra.. Jeg nægtede at trave i ca. ½ år efter)

Isabella (stor hvid hest, som jeg var mega glad for - Hun gik med Hackamore)

Chopin - fuks arabervallak som jeg red på i nogle år til han blev slagtet som 21-årig..

Laban - lille hidsig sprinter- hadede at ride hende fordi det altid gik så stærkt.. Men red hende i mange år alligevel..

Og så var der Bellis.. Hun sparkede altid i spiltovet så derfor fik jeg min far til at sadle hende op..

Red vist også Jaqueline en overgang..

Så startede jeg på nogle andre rideskoler, men vender gerne tilbage til Parcelgården når jeg er i Glostrup hos familien.. Og rider da også en gang imellem derude..

Findes der nogen der har været på Parcelgården???

Hvis ja.. Hvornår red I derude og kan I huske hestene??

Kunne være skægt hvis vi kunne dele gamle minder..

*Shetter - Nu Uden Anya :{-( Hvil i fred, min skat..*


Medlem af "Hygge Gumpernes Klub"


Nu ejer af verdens smukkeste Belgier.. :D Flora
0
0
Svar på denne tråd
 
 ja da.......
Forfatter: 
Dato:  25-04-2005 10:08
men det er helt tilbage til start 70erne og til midt 80erne.. jeg havde selv hest der ude de sidste år, ellers havde jeg parter og de første år red jeg på skole heste bla. Flying, lasse, santana, sandra.. jeg var hestepasser for torbens hingst Toma i mange år..


Sussie



Du kan ikke ændre andre mennesker,men du kan ændre din måde at opfatte dem på.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg gør..
Forfatter: 
Dato:  25-04-2005 11:29
Jeg har min hest stående derude -dog kun til på søndag, hvor hun skal på midlertidig pension. jeg har kun været derude i 3 år, så kender ikke de gamle heste.

Der har lige været 40 års jubilæum derude, hvor der blev udvekslet gamle minder og billeder, det var ret hyggeligt !

Der er flere herinde fra, der har hest derude ved jeg.

Karin

Fortiden søges på lille rød hoppe, fuldblodsblanding, 158 i stang, ca 15 år, vorter under maven se billeder på min præsentation.
0
0
Svar på denne tråd
 
 min mor
Forfatter: 
Dato:  25-04-2005 11:36
min mor har haft hest der ud tøsen hed den jeg har selv redet igor og niette der stod der ude.


Mod tåber kæmper selv guderne forgæves.

Ponyer sælges.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Skægt.
Forfatter: 
Dato:  25-04-2005 11:54
Ja, jeg red derude for en del år siden.

Jeg red på Merci i alle årene. Hun er der jo desværre ikke mere. Jeg tror jeg har været verden rundt på at finde hende. *Snøft* (Så hvis nogen lige skulle vide noget om hende, vil jeg meget gerne høre fra jer)

Men jeg har da prøvet en del af de andre også, bla. Jaqueline, Miss Beauty, Sea, Speedy, Samson, Mirage, Pinocio, Chopin, Carega, Canvan mfl.

Jeg tror endda at jeg har billeder af de fleste.

Mvh Jean

Formand for GKB - Græsk Katolsk Blindesamfund - Vi ser det klart!

Medlem af PMS og NADA!


Naja Rasmussen, Ring til mig igen ang. pasning af min datter.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jean..
Forfatter: 
Dato:  25-04-2005 12:11
Jeg red også på Merci nu jeg husker efter..

Vart hun ikke en brun hoppe???

Kan huske min far red på Samson.. så sjovt ud..

Carega husker jeg også.. tror kun jeg prøvede hende en enkelt gang---

*Shetter - Nu Uden Anya :{-( Hvil i fred, min skat..*


Medlem af "Hygge Gumpernes Klub"


Nu ejer af verdens smukkeste Belgier.. :D Flora
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ork ja,.......
Forfatter: 
Dato:  25-04-2005 12:19
:-)

Jeg red på bla Paw og Peter i slutningen af 70'erne :-) Jeg husker ikke så mange af hestenes navne fra dengang - men jeg havde også mine egne heste, som jeg fik undervisning på i rideklubben, selvom de stod et privat sted.

Senere gik min ældste datter så til ridning et stykke tid der - hun red på Merci - det var vel omkring 1990.

Vi valgte dog et andet sted ret hurtigt, idet der bla. var voldsomt mange ryttere på rideskoleholdene.



Hilsen May-Britt B-)









0
0
Svar på denne tråd
 
 jo jeg har gået der
Forfatter: 
Dato:  25-04-2005 13:28
startede der ude i 1995, men næsten hele min fam har gået der ude i siden de var små...

hehe kan godt huske alle de gamle heste som samson, pam, plet, carega, laban, tarzan, kolle, og mange flere de sidste år jeg gik der havde jeg part på lada...

vi var da også ude og ønske tillykke med 40 års jubilæum... men der er ikke nogen af os der går der ude i dag...

og skulle der være ældre rytter, fra længere tid tilbage, kan i så huske Tinna kristensen der red Noar???
eller bølle på gnist???

mvh. katrine
0
0
Svar på denne tråd
 
 Shetter
Forfatter: 
Dato:  25-04-2005 13:38
Jo hun var en brun hoppe.

Jeg har nu brugt et par timer på at lede efter installations CD'en til min scanner, så jeg kan lægge billeder ind, men den er pist forsvundet. Øv.

Mvh Jean

Formand for GKB - Græsk Katolsk Blindesamfund - Vi ser det klart!

Medlem af PMS og NADA!


Naja Rasmussen, Ring til mig igen ang. pasning af min datter.
0
0
Svar på denne tråd
 
 jo, jo...
Forfatter: 
Dato:  25-04-2005 15:20
jeg red der i ca. 7 år. stoppede vist i 1996. jeg startede på Mirage og har redet rigtig rigtig mange andre. Blev passer på Camille, så Scarlet, så Polo. Passede også hest for Karin Bantz en overgang.
Men jeg er ikke vild med stedet og deres behandling af skole-hestene. så jeg holder mig langt væk derfra.

Mvh Naja
0
0
Svar på denne tråd
 
 Vi er også "nye"
Forfatter: 
Dato:  25-04-2005 15:21
for jeg har redet i tåstrup og albertslund som barn.
Men nu har vi selv hest på Parcelgården.

Jeg havde en skolekammerat som red på parcelgården (tilbage i 70'erne) Og dengang syntes vi at det gamle ridehus var vildt stort (nu synes vi at det er meget lille ;-)) Jeg tror faktisk at hun købte Peter?

Men det er snart 5 år siden at vi forlod brøndby ny og rykkede til Parcelgården. Og det har vi aldrig fortrudt. Det er stadig med stor fornøjelse, jeg kører der ud.

Vi har lige solgt en tidligere rideskolehest, Peki, og har redet så forskellige heste som Freja, Lucas, Blackie og Cita.

Amalie på 7 år er lige begyndt at ride på Silas - så nu håber vi at hun holder interessen.

hilsen Schack
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hold kæft
Forfatter: 
Dato:  25-04-2005 15:39
.. det er sjovt at se alle de gamle navne igen..

Begyndte derude i Januar '91 på Speedy, dog kun 2-3gange før hun blev solgt og jeg kom over på Canyon {>

Så red jeg 2 gange om ugen en måneds tid, på Merci (i stedet for Canyon) og på Chopin, Fortsatte dog kun med en enkelt gang om ugen på Chopin indtil han blev solgt tilbage og kom på Bellis i stedet, hende red jeg så fast på indtil sommeren '96 hvor jeg stoppede fordi jeg skulle på efterskole.

Men har da redet på stort set alle de heste og ponyer der var i den tid når jeg red af (eller byttede for en time)

Savner faktisk lidt stedet, men det er jo ikke det samme sted nu som da jeg stopppede så ved ikke om jeg ville kunne finde mig tilrette derude nu.. I ved.. Nostalgi.. Det hele var bedre dengang.. ;)

/Alex


Til en vallak skal du sige; "Du skal"
Til en hingst skal du sige; "Be om"
Og til en hoppe skal du sende en ansøgning, og håbe den bliver fulgt.

Derfor købte vi en hoppe :D



Regnbue broen
0
0
Svar på denne tråd
 
 Os mig...
Forfatter: 
Dato:  25-04-2005 16:47
Jeg har hest på Parcelgårdens og har redet derude i mange år.

Jeg begyndte der for 19 år siden og red på Pluto, senere har jeg redet Isabella, Gubbe, Jaqueline, Merci, Chopin og alle de andre :-)

Jeg har holdt pause med ridningen i ca 5 år, men vendte så tilbage for ca. 6 år siden og har ikke en eneste gang fortrudt det, kun undret mig over at jeg har kunne "holde mig væk" så længe... :-P

Mvh Alette

Dejlig DV plag sælges, se billeder på min præsentation.
0
0
Svar på denne tråd
 
 jaamen
Forfatter: 
Dato:  25-04-2005 17:30
jeg har også redet er ude... og godt nok lige stoppet, da min part hest blev flyttet der ude fra.. men har da redet der ude i næsten 12år.. den første hest jeg red på var Carega.. ellers har jeg redet prins,fuga,moonlight,jaqline,kolle osv.. har prøvet en del af dem, da jeg som regl var uheldig, at den hest jeg red på inten blæev halt eller solgt...
Christina Hjelmroth ;-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Yes yes
Forfatter: 
Dato:  25-04-2005 19:17
Jeg kom også på Parcelgården eller GLK i mange mange år. Jeg begyndte at ride derude, da jeg var syv, så det må være i 1989(ca.).

Så red jeg i mange år en gang om ugen på diverse ponyer og heste bla. Picot, Pony(det hed den sørme), Speedy m.fl.

Så begyndte jeg at ride på Andrea og havde også den ære af at være passer på hende. Da hun blev solgt kom Mauritz. Efter ham Atila, så Racing Belle og til slut Cita. Cita - hun var dejlig! Nogen der ved om hun stadig går som skolehest derude? Det håber jeg nu ikke for hende...

Derudover passede jeg diverse privatheste og en overgang Hansen-hest.

Ja ja, det var tider... Men det eneste jeg nu savner i dag er ridehus osv., da min måde at have hest på idag er meget langt fra praksis på Parcelgården( som det var dengang).


Louise
0
0
Svar på denne tråd
 
 fra gamle gamle dage
Forfatter: 
Dato:  25-04-2005 19:42
hejsa,



jeg red på glostrup som 6 års og i ca 15 år frem så jeg husker de meget gamle heste og ponyer som tarzan, garbo, lasse, peter som benedikte købte, ceska, dina, bellis.

af privathestene husker jeg toma, don juijote, noir.

sjovt med os gamle ryttere derude fra, de lavede nogle suverene vintertræningsstævner.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Merci..
Forfatter: 
Dato:  25-04-2005 20:28
Endelig kører scanneren.

Det næste jeg så kunne lede højt og lavt efter, var billederne. Indtil videre har jeg kun fundet et par stykker af Merci. Jeg fatter ikke hvor de andre kan være henne, men jeg leder videre.





Mvh Jean

Formand for GKB - Græsk Katolsk Blindesamfund - Vi ser det klart!

Medlem af PMS og NADA!


Naja Rasmussen, Ring til mig igen ang. pasning af min datter.
0
0
Svar på denne tråd
 
 pia J........
Forfatter: 
Dato:  25-04-2005 21:46
hvem er du ?? det var mig der havde Don Quijote sjovt at du husker min hest ;-D

faktisk har jeg fundet ret mange fra dengang her på midtsjælland


Sussie



Du kan ikke ændre andre mennesker,men du kan ændre din måde at opfatte dem på.
0
0
Svar på denne tråd
 
 navne......
Forfatter: 
Dato:  25-04-2005 22:05
picot,nero,portland,oline,tulle,garbo,flying,lasse,tarzan,bellis,line,pauline,paw,peter,nora,saba,kreta,san-tana, sandra,ugly,amigo,gnist,taifun..

jo jeg husker tina..faktisk mødte anette og jeg hende på næstved ridecenter..hun var bare som jeg husker hende, tænk ikke at se en dag ældre ud :-@

og bølle husker jeg også..

nallo,victory,gipsy,raimonette,sascha,tanja,noir,
cassio,penang, chevall, honey,silly sally, felix,chablis,rex,le gacon, zeus,tristan,garon,mizar,mascot,rana,pappilon,lumumba,flicka,albani,.

jeg kommer sikkert på flere når nu kalken kommer af hjernen.

Sussie



Du kan ikke ændre andre mennesker,men du kan ændre din måde at opfatte dem på.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jean..
Forfatter: 
Dato:  26-04-2005 09:55
Skægt at se billeder af Merci igen...

Kan I så også huske islænderen Asterix?? Jeg er nok den eneste på Parcelgården der formåede at falde af ham i skridt (uden sadel..) Hehe.. Glemmer det aldrig..

Kan ikke huske om jeg red fast på Canyon også, men det må jeg have gjort..

Vi er næsten nødt til at mødes derude igen til 50-års jubilæum..

Så har I vel også hørt at udendørs-ridebanen skulle lyttes da motorvejen skulle gå lige igennem den.. Eller fandt de ud af noget andet???

Og.. Er der nogen af jer der ved om den sorte smukke Tobias er kommet til salg igen??? Ville sgu godt eje den hest.. Han er for lækker...


*Shetter - Nu Uden Anya :{-( Hvil i fred, min skat..*


Medlem af "Hygge Gumpernes Klub"


Nu ejer af verdens smukkeste Belgier.. :D Flora
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg kan også
Forfatter: 
Dato:  26-04-2005 10:24
være med! :-P

Jeg har f.eks. en rigtig grim tommeltot som Speedy har bidt i stykker! Jeg skulle gi' hende en gulerød den dag hun havde fået føl, ja for ca. MANGE år siden! Så jeg har et minde om min tid som ridepige! For altid!

Men jeg var dengang hestepasser for Jannik og Birgittes hest! Først Penang og senere Cassio. Ellers har jeg haft part på Kiki Dee og redet hos Torben på Peter.

En rigtig god tråd som er sjov at læse.

Jeg kan også godt huske Tinna Kristensen og Bølle. De underviser begge på Havdrup Ridecenter.

Rigtige kvinder er gift med en cowboy



0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har.......
Forfatter: 
Dato:  26-04-2005 10:32
Jeg har redet lidt i perioder på Parcelgården igennem 80'erne. Kan kun huske Picot og Plus (ham var jeg ret vild med). Brød mig ikke om undervisningen dernede, men red som regel ture på Volden sammen med min veninde Charlotte som red fast derude igennem mange år.

MVH
KarinP
0
0
Svar på denne tråd
 
 hihi anette
Forfatter: 
Dato:  26-04-2005 10:33
det kan jeg faktisk godt huske... ;-D hjernen har fået endnu en gang afkalk

artemis,blue bird, peggy, ajax,michelle,za-za, goeha,jesper, kashmir, basta,kuller,betina,tonka, flush,linea,janus..
hmmm vender sikkert tilbage ;-D demensen er ved at lette


Sussie



Du kan ikke ændre andre mennesker,men du kan ændre din måde at opfatte dem på.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Altså Tonka var min......
Forfatter: 
Dato:  26-04-2005 10:58
jeg købte ham af Gunvor.

Hilsen May-Britt B-)









0
0
Svar på denne tråd
 
 Louise
Forfatter: 
Dato:  26-04-2005 11:42
Hej Louise

Cita kom væk for et par år siden efterhånden, ved faktisk ikke om hun blev solgt eller kom til regnbuebroen.

Kolle er også blevet solgt, måske et år siden ? eller 1,5 år siden, faktisk til en pige herinde, som efterlyste hende ? Hun er også ved at være en gammel dame nu. Hun skulle vist gå lidt skovtur og hygge sig..

Karin



Fortiden søges på lille rød hoppe, fuldblodsblanding, 158 i stang, ca 15 år, vorter under maven se billeder på min præsentation.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Milton..
Forfatter: 
Dato:  26-04-2005 11:57
Nu jeg tænker over det..

Hvorfor kom Milton egentlig til at gå rideskolehest???

Han var da en pragtfuld dressurhest.. Var det Jon eller Torben der havde ham???

Han var da en dejlig knægt også.. og stor som et ondt år..

nå.. må hellere se at få vækket manden.. nu skal han ikke sove mere.. lille pus.. tror han er træt..

*Shetter - Nu Uden Anya :{-( Hvil i fred, min skat..*


Medlem af "Hygge Gumpernes Klub"


Nu ejer af verdens smukkeste Belgier.. :D Flora
0
0
Svar på denne tråd
 
 bare for at
Forfatter: 
Dato:  26-04-2005 12:00
være rigtig skide irriterende så kommer der lige et par mere fra dengang..cita,simone, silver azeff, cavallo,


Sussie



Du kan ikke ændre andre mennesker,men du kan ændre din måde at opfatte dem på.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Milton er nu 14 år
Forfatter: 
Dato:  26-04-2005 12:01
Han tilbragte 1½ år i sydsjælland hos Anita.
Og jeg mener nu at han var Joens springhest.

Han har rigtig nydt at ride ture på markerne.
Rygterne siger at han er endt i Hillerød.

hilsen Schack

0
0
Svar på denne tråd
 
 Milton..
Forfatter: 
Dato:  26-04-2005 12:02
Milton er blevet solgt som skovturshest, siden hen, så han går vidst og hygger sig !

Karin

Fortiden søges på lille rød hoppe, fuldblodsblanding, 158 i stang, ca 15 år, vorter under maven se billeder på min præsentation.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Anette..
Forfatter: 
Dato:  26-04-2005 12:03
Hej Anette

Du var lige en tand hurtigere end mig :-D

Karin

Fortiden søges på lille rød hoppe, fuldblodsblanding, 158 i stang, ca 15 år, vorter under maven se billeder på min præsentation.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Milton..
Forfatter: 
Dato:  26-04-2005 12:05
Oki.. For et ½ år siden gik han da rideskole hest.. men oki.. er efterhånden vant til at hestene på Parcelgården bliver skiftet jævnligt ud..

Er den der Kid stadig derude?? En hvid flueplettet pony??

For jeg er næsten sikker på at det har været ,min gamle hest Harlekin.. (Han lystrer da på navnet og ligner ham på en prik..)

*Shetter - Nu Uden Anya :{-( Hvil i fred, min skat..*


Medlem af "Hygge Gumpernes Klub"


Nu ejer af verdens smukkeste Belgier.. :D Flora
0
0
Svar på denne tråd
 
 Kid på mors..
Forfatter: 
Dato:  26-04-2005 12:12
ej det er mere end en halv år siden Milon blev solgt !

Kid er sidst hvad jeg hørte på Mors i jylland, det er vist 1,5 år siden. Mener der var papir på ham, men er ikke sikker ?

karin

Fortiden søges på lille rød hoppe, fuldblodsblanding, 158 i stang, ca 15 år, vorter under maven se billeder på min præsentation.
0
0
Svar på denne tråd
 
 arh karin..
Forfatter: 
Dato:  26-04-2005 12:19
Hmmm.. er det virkelig to år siden jeg sidst var derude???

Hmm.. Åbentbart.. 8-)

Men er det ikke rigtigt at Torben sifter heste som vi andre skifter undertøj.. :-D

*Shetter - Nu Uden Anya :{-( Hvil i fred, min skat..*


Medlem af "Hygge Gumpernes Klub"


Nu ejer af verdens smukkeste Belgier.. :D Flora
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvis Milton
Forfatter: 
Dato:  26-04-2005 12:19
Har gået rideskole siden august 2003, har det ikke været på parcelgården. Men jeg ved ikke hvad Anita har brugt ham til, udover tur.
Anita og jeg var skovtursmakkere på morgenholdet om lørdagen, indtil hun flyttede og tog Milton med.

Ang. Kid er han ikke rideskolehest længere, men jeg husker ikke hvornår han flyttede.

Hej Karin.
Jo noget skal frokosten jo gå med, når maden ikke vil blive indenbords ;-D. Men jeg skal til sidste behandling i morgen - så om et par uger er jeg vel klar igen.
Hilsen Schack
0
0
Svar på denne tråd
 
 Scack..
Forfatter: 
Dato:  26-04-2005 12:25
Vi krydser i hvert fald fingre for at du hurtigt bliver fit for fight (y)

Er for resten meget misundelig på den lækre unge hankøn af en hest i har fået ! Krydser nu alligevel fingre for, at min bliver hest igen og jeg ikke skal ud og have en ny !

Karin

Fortiden søges på lille rød hoppe, fuldblodsblanding, 158 i stang, ca 15 år, vorter under maven se billeder på min præsentation.
0
0
Svar på denne tråd
 
 hehe ej hvor sjovt
Forfatter: 
Dato:  26-04-2005 23:54
hehe sjovt i kan huske tinna og bølle...

ja ved de underviser på havdrup, for har selv hest der ude og for undervisning af dem hehe...

hippie leè: ja og til det med tinna (noar) ja så kan jeg oplyse hun blir 40 på lørdag, og hvis du har hørt hende undervise da du var i næstved ja så kan du jo kun give mig ret i at, stemmen ikke fejler noget (hun er jo et reserve togehorn for oslo færgen hehe)

knus katrine
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa..
Forfatter: 
Dato:  29-04-2005 01:14
Jeg startede med at gå til ridning på Parcelgården i 1966, og stoppede der i 1984, da jeg flyttede. Bor mellem Ringsted og Næstved.

Jeg kan også huske Bølle (Bente Andersen) og Tinna.
Kan nogen af jer huske Anna og Ejnar - Torbens mor og far. Torben har 2 mindre tvillingebrødre (Hans og Jørgen) og en storesøster (husker ikke navnet). Hans blev gift med Jette og Jørgen blev gift med Lisbeth.
Bjarne og Karin Bantz, den gamle formand Jørgen Nielsen, Ole Rasmussen, Steffen, Per Tvernø. Ja der er rigtig mange.

Hestenavne som jeg kan huske: (ikke for at være blæret)

Akista, Amigo, Amida, Attila, Amie, Alma, Alba.
Banus, Blue Bird, Buffalo, Basta, Blackie, Black Boy, Bonito, Bella Mia, Buké, Boston, Baktus, Benjamin, Belphegor, Balto, Bonnie, Bandit, Bongo, Bellis, Basse, Bacardi, Bino, Baron, Bess, Boheme, Bento, Betina, Banner, Belona, Buller, Buster, Bayardo.
Celsius Garbo, Cosy, Castor, Chablis, Casmihr, Capion, Cassio, Clyde, Caraco, Cajuca, Campari, Checco, Cocktail, Cyprix, Cæsar, Chatain, Claus, Cheval,.
Dareios, Desirée, Dana, Don Quijote, Django, Dorina, Dina, Darlington, Dixie.
Easy.
Farahdibah, Flak, Frisco, Foxon, Fleur, Farao, Flipper, Falkner, Flush, Flicka, Faxe, Falcon, Fia, Flying.
Garon, Garcon, Grandus, Glenn, Gazette, Gisella, Gipsy, Grenka, Gnist, Go-On, Gorgo, Gaska, Gubbe, Guffy, Gyldenspjæt.
Heikko, Honey Moon, Hopsa.
Iris, Ino, Issy McKee, Ivanhoe.
Junker, Junior, Jeanne, Jacqueline, Java, Julius, Juta, Juci, Josva, Janus.
Karina, Kättila, Kiki Dee, Kong Hans, Kuller, Kiba, Kira, Kobri, Kondi, Kreta, Korfu, Kalle, Kitt, Kasper, Karat.
Linn, Liselotte, Lumumba, Luie, La Petit, Loke, Lady, Lenke, La Dino, Lara, Lotus, Linea, Louise, Lollik.
McCloud, Mona, Musse, Miss Lotte, Mickey, Mini, Monique, Marquis, Manet, Macon, Mustapha, Mascot, Moon Gate, Mitropolka.
Nallo, Nero, Nora, Noir, Nevada, Ninon, Nobel, Never.
Orion, Oline, Olsen, Optimist.
Peggy, Petarda, Parcello, Portland, Picot, Plus, Pascha, Pluto, Palia, Peter, Pedro, Papillon, Penang, Pimpernell, Pepsi, Palle, Paw, Puma, Prins, Pina, Perry, Plusser.
Rune, Rolf, Rex, Rubina Tornehøj, Raimonette, Raket, Rana, Rola, Rikke.
Sloopy, Søren, Sputnik, Sulus, Santana, Sofus, Stepperman, Sergeant El Haitham, Skipper, Shetan, Smockey, Silver Azeff, Schelina, Starlight, Speedy, Surprise, Silly Sally, Sandra, Sigga, Stella, Samba, Saga, Saba, Sheik, Strauss, Simba.
Tarzan, Tulle, Tosca Bohemo, Tarras, Tioej, Toma, Tello, Truska, Tamara, Tinto, Tanja, Troll, Trine, Tjavs, Tosca, Tyfona, Taifun, Tøsen, Tristan, Tuffe, Topas.
Vixen, Victor, Valiant, Vaks.
Whisky, Whimsey, Whimsa.
Zeus, Zi-Zi, Za-Za, Zar.

Jeg har 2 søstre Benedikte og Thurid samt min ældste datter Nina, som har redet der i en del år. Kan nogen huske dem?

Sussie: Jeg kan sagtens huske dig og din hest Don Quijote.

Hvad angår Tøsen, kan jeg huske at det var Jette, der havde den. Tøsen havde hvide pletter. Engang skulle Jettes veninde, som ikke kunne ride, skridte Tøsen af på springbanen. Så løber Tøsen med hende og springer et spring. Veninden blev siddende, men gæt hvem der var meget bleg og rystet bagefter. Sådan husker jeg det, men er det rigtigt?
Jeg mødte engang Jette i Ehlers i Ringsted.

PiaJ: Har du en tvillingesøster, Lene - og havde i Lenke og Linn? For så ved jeg godt, hvem I er.

Der er meget mere, men det vil føre for vidt, at skrive alt.

Ellen
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Ellen
Forfatter: 
Dato:  29-04-2005 03:14
Du må hilse Nina mange gange fra mig. Sidste gang jeg mødte hende var vidst i 1999 eller 2000 til et "venindetræf" hjemme hos Jette :-)

MVH
Karin Petersen
0
0
Svar på denne tråd
 
 Milton
Forfatter: 
Dato:  29-04-2005 06:56
Jeg kender tilfældigvis Anita, som købte Milton.
Hun har brugt ham til dressur og fået undervisning. Derudover har hun brugt ham til ture. Masser af dejlige marker og lange galopper. En sød og rar hest, men KÆMPE stor.
0
0
Svar på denne tråd
 
 hold da op ellen
Forfatter: 
Dato:  29-04-2005 07:28
det er da helt vildt hvad du husker... :-@ hvem red du selv på bare så jeg kan finde ud af hvem du er... jeg er åbenbart ikke så god alligevel..til det der huskeri... men vi er jo næsten nabo nu.. jeg kommer fra broby/sorø

Sussie



Du kan ikke ændre andre mennesker,men du kan ændre din måde at opfatte dem på.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Sussie
Forfatter: 
Dato:  29-04-2005 09:47
Jeg har redet på rigtig mange, men jeg har jo også redet der i mange år, så det er vel meget naturligt.

Den allerførste hest jeg red på derude, var Petarda.
Ellers red jeg om tirsdagen på sidste hold om aftenen.
Red på Janus, Kira, Kuller, Peter og mange andre.

Jeg har også redet på Toma i nogle måneder. Jeg kan huske Gurli som også har passet ham.
I starten red jeg tirsdag eftermiddag og lige inden jeg stoppede, red jeg på Gazette om lørdagen. Har også redet onsdag aften.

Jeg har forresten et gammelt postkort (luftfoto) af Parcelgården. Dengang lå springbanen langs det gamle ridehus. Vi red på Vestvolden dengang og kunne ride helt ud til Roskildevej og Jyllingevej.

Min veninde (Inge-Lisa) havde den store (176 i stang) sorte vallak, Sheik, som jeg også red når hun skulle på ferie.

Da jeg red tirsdag aften, samledes vi altid bagefter i rytterstuen til kaffe og hjemmebagt kage. Jane, Helle og deres mor Ingelise og Jørgen Standland var blandt dem, der var med i "kaffeklubben".

Flere minder følger senere.

Ellen
0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm....
Forfatter: 
Dato:  29-04-2005 09:59
jørgen standland husker jeg .. han fejede altid stalden som en gal.. ;-D som gamle hansen sagde inden han stak med det søm han havde i lommen " du fejer skidt med den kost" ;-)

gurli husker jeg.. og lone og pia.. anette vest, susanne dyrnell.. marianne Harsing,
susanne (flicka) snakker jeg med endnu.
Birgitte ahlberg ------------- "-------- også selvfølgelig MBN

Sussie



Du kan ikke ændre andre mennesker,men du kan ændre din måde at opfatte dem på.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Forresten Sussie
Forfatter: 
Dato:  29-04-2005 14:05

jeg bruger høreapparat. Og så havde jeg i nogen år lange fletninger. Siger det dig noget?

Kom i tanke om hestene Mette og Jackie. Ja, de popper lige så stille op, uden at man tænker over det. Hvad med Mælke som købte rideskoleponyen Glenn, Annette Rasmussen, lille Annette, Benedikte Mølgård, Hanne Fledelius, Lotte Saba. På et tidspunkt havde Bølle et springvand i håret, lige midt ovenpå hovedet sad den sødeste lille rotte/hestehale og strittede til alle verdenshjørner. Og vi tog til Bernstorffsparken og så springning.
Der var også Fløistrupperne med Mitropolka, Bess, Zeus og Zi-Zi. Susanne Za-Za. Margrethe Andersen med Rune og Flak.
Og Bølle og Gnist var med til et juniormesterskab eller sådan noget lignende i Tyskland vist nok.
Allerede dengang havde GLK ry for at lave gode stævner. Der var tit nogen, der bagefter kom og roste.
Så blev ridehuset brugt til opstaldning, mens der var stævne.

Ellen
0
0
Svar på denne tråd
 
 det dæmre
Forfatter: 
Dato:  29-04-2005 16:55
nu du siger høreapparat så mener jeg at huske dig.. ja jeg husker dem du skriver..og stylte og henrik, bo, henning.. mælke red Harsings Albani, inden den blev solgt.. jette og helle med silver aseff... jeg har sidste år været til fødselsdag hvor.. lene,dortheBlue, marian og susanne hansen var med.. susanne passede za-za.. dikke husker jeg også.. jeg havde part i felix, chablis inden jeg købte don Q og fik part på sebastian efter og red på holdhest simone også om tirsdagen, hvor heidi Kløcker fik hende efter mig..

Sussie



Du kan ikke ændre andre mennesker,men du kan ændre din måde at opfatte dem på.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Majstævne
Forfatter: 
Dato:  29-04-2005 17:06
Lige lidt reklame til alle jer "gamle" ryttere, så er det årlige majstævne her fra den 5-8 maj, hvis i skulle få lyst til at komme og genopfriske minderne og se alle de nye ting, så er det da en oplagt mulighed :-)

Karin

Fortiden søges på lille rød hoppe, fuldblodsblanding, 158 i stang, ca 15 år, vorter under maven se billeder på min præsentation.
0
0
Svar på denne tråd
 
 tøsen..
Forfatter: 
Dato:  29-04-2005 18:30
den var vist lidt skør. th hi min far startede sin kariare på glk først og sidste gang han skulle vist låne en af torbes heste og vupti var kræet stukke af og smed ham af der er nok ikke noget at sige til at det tog min 12 år at få lov at gå til ridning, men rigtigt vi bor i ringsted hele familien


Mod tåber kæmper selv guderne forgæves.

3pony sælges DH hoppe sælges
0
0
Svar på denne tråd
 
 ellen..
Forfatter: 
Dato:  29-04-2005 19:16
du husker godt det var min mors veninne den stæk af med.



Mod tåber kæmper selv guderne forgæves.

3pony sælges DH hoppe sælges
0
0
Svar på denne tråd
 
 Parcel gården Campari
Forfatter: 
Dato:  29-04-2005 19:46
Hej jeg læste om alle de heste du kunne huske fra parcel gården det var mig der købte Campari der fra (gennem en hestehandler)han er ikke mere men blev 26år
jeg havde ham i alle de år.han er blevet brugt til meget forskelligt og gik sit sidste stævne som 21årig
han gik dressur på middelsvært niveau
jeg fortæller gerne mere hvis nogen har interresse
jeg ved at han ikke stod der inde så længe.
0
0
Svar på denne tråd
 
 jamen jeg
Forfatter: 
Dato:  29-04-2005 21:06
husker godt der var en Campari..dejligt at høre han fik et dejligt og godt liv :-D

Sussie



Du kan ikke ændre andre mennesker,men du kan ændre din måde at opfatte dem på.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor dejligt
Forfatter: 
Dato:  29-04-2005 23:04
at Campari fik det godt hos dig. Jeg red selv på ham, så længe han stod på Parcelgården. Han var en rigtig sød hest. Men han bar meget højt, og det var vist grunden til, at han blev solgt. Han var så sød, når jeg skulle rense hove, så slikkede han mig nogen gange på ryggen. Heldigvis havde jeg en rigtig god ridetime på ham sidste gang jeg red på ham, inden han blev solgt. Han gik en rigtig god og kontrolleret galop, og da vi skulle springe brugte han sig så godt at Torben bemærkede det. Dejligt minde at have. Det var Berit Mühlhausen der fik lov til at give ham navn.
Jeg har et billede af ham, hvor han står i sit spiltov.

Ellen
0
0
Svar på denne tråd
 
 Parcelgården
Forfatter: 
Dato:  30-04-2005 14:58
Hej med jer..

Er her nogen fra Parcelgården der lige læser det her, der står og mangler en part til deres hest? Jeg rider derude 2 gange om ugen på Vanja. Hun er en skøn hest bare ærgeligt hun er begyndt og halte lidt -snøft- :-(
0
0
Svar på denne tråd
 
 hej ellen!!!
Forfatter: 
Dato:  03-05-2005 13:21
hej ellen...

sjovt du siger det med kaffe klubben!!!

min mor gik også på tirsdags holdet og man må sige hun også var medlem af kaffe klubben!!!

hun hedder Lena og red på jauglin (staves????) til sidst ellers var det carega, samson, flicka osv...
kan du huske hende!!!

min søster jannie gik også der ude hun sprang turbo, og passede mille!!!

mange knus katrine :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Katzee..
Forfatter: 
Dato:  03-05-2005 19:49
Din mor må have redet, efter at jeg holdt op på Parcelgården. Jeg kan ikke kende nogen af de heste, hun har redet på. Jeg stoppede ca. aug. 1984.

Ellen
0
0
Svar på denne tråd
 
 hej ellen
Forfatter: 
Dato:  03-05-2005 20:44
ja i 1984 var hun på barsel...

og mille og turbo er fra en senere tid end 1984...

men vi kender alle ingelise og fam ;-)

men før det red hun på santana/ kit/ janus men aner ikke hvem det er for var ikke født der hehe :-P

knus katrine :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa igen
Forfatter: 
Dato:  05-05-2005 23:46

KarinP: Jeg skal hilse fra Nina. Jeg kan da godt huske dig. Har forresten et billede af dig.

Katzee: Jeg kan ikke lige komme i tanke om, hvem din mor er. Men min datter Nina kan huske hende. Når jeg ser hende, kan jeg jo nok huske hende. Ja, hun må jo have redet der samtidig med mig for Santana, Kit og Janus var der, da jeg red der. Jeg red selv på Janus tirsdag aften fra 19.30 til 20.30.

Ellen
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ellen....
Forfatter: 
Dato:  08-05-2005 18:34
Anede ikke at du har et billede af mig - jeg plejer ellers at være temmeligt god til at undgå kamera'er ;-)

Forøvrigt er det meget sjovt at jeg den dag i dag ikke kan høre Depeche Mode uden at komme til at tænke på Nina :-) Vi havde godt nok maaange sjove timer sammen....

MVH
Karin
0
0
Svar på denne tråd
 
 min start
Forfatter: 
Dato:  08-05-2005 18:43
Jeg startede også hos Torben. Men hold da op det er MANGE ÅR siden.. Jeg startede da jeg var ca 5 år jeg red en der hed Plet en knapstrupper hest.
Og stoppede da jeg var 7-8 år da jeg fik lov til at starte på Vestegnens rideskolen hvor jeg så der red på Hero indtil jeg var ca 11 år. Der startede jeg som jockey i Fredensborg på Kvistgård en privat galopbane.




Mvh

Henrietta & Girl's minde

R.I.P Girl Of Beauty
12.05.1999
01.04.2005


Er IKKE medlem af rygklapperklubben (RKK)

Dækkener og andet sælges
Billeder af salgs tingene
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ak ja alle de minder
Forfatter: 
Dato:  09-05-2005 23:14
Jeg har også rigtigt mange minder dernede fra og jeg var rigtigt glad for Kira, der blev solgt men tilgengæld blev stående.

Karin P: Tak for sidst, længe siden.

Ellen: Tror snart jeg kommer snart forbi til the.

Pia J: Vi ses jo jævnligt

Osv osv.

Ak ja, hvor har man mange minder dernede fra......

Håber I allesammen har det godt.

Jette
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jette..
Forfatter: 
Dato:  09-05-2005 23:50
Kom bare, så laver jeg lige en dejlig varm kop the til dig. Så kan du varme fingrene, for det er jo ikke særligt varmt i øjeblikket. :-)

Ellen
0
0
Svar på denne tråd
 
 hvor skægt
Forfatter: 
Dato:  10-05-2005 07:49
At høre alle de gamle navne igen.

Jeg har redet der ude i en del år fra slutningen af 80'erne til slutningen af 90'erne.

jeg red på Careca, som jeg også passede.


Så startede jeg et vintertræningsstævne på Janus, vi fik en tredieplads.


Der ud over har jeg redet på Andrea, da hun blev rideskolehest, jeg har redet på scott, Nicky, Chanell, Ugly, Santa, Freja, Rikke og en masse andre....

Jeg startede på Pony, en lille fræk fjordhest. og red også nogle gange på stampe, da de stod i boks sammen....det er mange år siden.

Men hvor er det skægt, at sidde og tænke tilbage og se, hvor meget man egentlig kan huske.

Anne
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har også redet der i mange år..
Forfatter: 
Dato:  12-05-2005 00:22
Hejsa..

Jeg har også redet på GLK i mange år..
Startede i 1990 med at ride på rideskolehesten Pinocchio.. Derefter fik jeg Gaston, Snoopy og Samson..
Har endvidere senere redet: Andrea, Laban, Scott, Cadeau, og Freja.
Kan endvidere huske: Pam, Freyja Kollekilde, Careca, Merci, Chopin, Bellis, Stella, Jaqueline, Belona, Camilla, Scarlet, Janus, Zaire, Moonlight, Artemis, Pasha, Sisse, Amanda, Miss Beauty, Canyon, Turbo, Sea Train, Asterix, Tarzan, Rikke, Cita, Flicka, Bongo, Senator, Pirat, Gaston, Charlie, Marco Polo, Klaus,

Privathestene jeg husker: Fearless Fighter, Fleur, Simply Red, Rivento, Shadow, Igor Nordfeld, Ugly, Diana, Orkan Lyshøj, Houdini, Maddox, Plet, Jackpot, Ludvig, Bella Mia, Janus, Shannon, Lorimer, Chevall, Petit Cheval, Wicky, Zeus, Drusus, Sandra, Tournesoll, Cordoba, Tippeary, Palør, Claire, Pirat, Gaston, Kazan, Charlie, Prins Valiant, Rex, Milton, Valør, Wanja, Sokrates, Heart Break, Arkibal, Daisy, De Marco, Sunbeam, Falcon, Val di´sere, Moonlight, Pinocchio, Dante, Meister, Fandary Flower, Ounbøl Lemann, Oliver, Sønden Wind, Ibrahim, Twister, Pimpernel, Zaire...

I 1996 købte jeg Tippeary af Grith Hansen - har ham desværre ikke mere, men formoder han stadig lever derude et sted???...

Har senere hen haft part på Milo og Arkibal, som stadig står derude.. :-)

Har altid været glad for at være/ride på GLK...

Venligst, Helle..
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ikke andre ryttere?
Forfatter: 
Dato:  19-05-2005 18:33
Ikke andre ryttere herinde der er herfra????????
0
0
Svar på denne tråd
 
 HALLO...
Forfatter: 
Dato:  12-10-2005 20:36
Ikke flere ryttere herfra???
0
0
Svar på denne tråd
 
 Åbenbart
Forfatter: 
Dato:  12-10-2005 21:24
...ikke..*SS* Louise
0
0
Svar på denne tråd
 
 Princip..?
Forfatter: 
Dato:  12-10-2005 21:36
Findes Princip stadig derude..? Red ham 2 gange, så stoppede jeg derude.. Kunne ik lide deres måde at undervise og behandle deres heste på...
:-D Hilsen Jeanette :-D
Jeg elsker ikke Dixi fordi hun er smuk,
jeg syntes hun er smuk fordi jeg elsker hende..!

0
0
Svar på denne tråd
 
 ang. min hest
Forfatter: 
Dato:  13-10-2005 00:00
er der nogen lidt nyere glk' ryttere der måske kan huske. mr. monty og evt. har lidt billeder af ham. da han er/var min hest som jeg detsvære måtte aflive d 5 okt
0
0
Svar på denne tråd
 
 til tråden ovenfor.
Forfatter: 
Dato:  13-10-2005 00:12
også gerne skrive lidt om ham evt. en historie fra træning el. andet
0
0
Svar på denne tråd
 
 Princip
Forfatter: 
Dato:  13-10-2005 12:25
Nej, Princip er ikke derude mere... Kan ikke rigtig huske hvad der blev af ham - desværre! Mener han blev halt... :-( Min veninde Mia sprang ham da han var derude! Sød hest...
0
0
Svar på denne tråd
 
 Glostrup
Forfatter: 
Dato:  13-10-2005 12:31
Jeg red derude da jeg var 5 år, red på en pony ved han Astrix - en lille hvid pony .. Hehe. fræk pony .. Så stoppede jeg som 9 årig og startede andet steds. Så startede jeg på Glostrup igen da jeg var 13 år .. Startede på rideskolen lidt tid men så Fik part derude - den flyttede efter nogen månmeder Fik endnu en part - den flytetde efter et års tid. Fortsætte så med rideskole til jeg var ca. 15 år. Da jeg var 16 år (Er også nu) i Dec. fik jeg så part i Albertslund. Så fik jeg ny part på ARK fordi den skulle rykkes. Så sku den anden også rykkes. Så nu har jeg part på BALlerup Rideklub - som jeg er glad for haha.. Jeg red dressur på Benjamin hér da jeg var 15-16 år. Han var en dejlig hest, dog slaget nu pga. dårligt ben :(

Min arto - Kig Hér

- HUSK: Det ENESTE tidspunkt hvor du ligefrem SKAL se snobbet ud - èr til hest
0
0
Svar på denne tråd
 
 Også mig!
Forfatter: 
Dato:  15-10-2005 15:22
Jeg startede på Parcelgården i 1985 på en flueskimmel der hed Jumby. Derefter red jeg meget på Pluto. I 1989 begyndte jeg at passe Fleur (hvid pony) indtil min familie købte hende i 1991. Jeg holdt en ridepause i ca. 6 år og begyndte så at ride igen på forskellige heste (bla. Flicka og Turbo). Jeg havde halvpart på Marco Polo i et par måneder, og så købte jeg gamle Turbo i år 2000 og havde hende 1 år og 8 måneder indtil hun måtte aflives :{-( Jeg kan desværre ikke sætte billeder ind da min scanner ikke virker (n)
0
0
Svar på denne tråd
 
 hej ditte
Forfatter: 
Dato:  15-10-2005 16:48
ja man må give dig ret i det var sørgeligt at turbo blev aflivet, hende er vi mange der savner... ( men alderdom kan man jo desværre ikke kæmpe i mod)... hyggeligt at høre fra alle de " gamle glkèr hehe) mvh. katrine
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ihhh altså
Forfatter: 
Dato:  17-08-2006 13:11

Ved godt det er super gammel tråd denne her, men må li høre.

Er der slet ingen der kender Sisse? Hun kom væk i 2002 (tror jeg nok). Havde redet hende siden jeg startede på GLK i 1994. Hun er simpelthen fantastisk. Men der er slet ingen der nævner at de husker hende, kun Helle.

Kan også nævne en masse heste, men det er mest de nyere.

Men ja, det var bare li det.

Kh Janni


0
0
Svar på denne tråd
 
 Sisse..
Forfatter: 
Dato:  17-08-2006 15:17

kan jeg sagtens huske.. jeg red hende een gang... Edderhakkemig en hystade i spiltovet...




~ Shetter ~
~~~~~~~~
"Casa Del Thorkild"
Hittemissernes paradis
~~~~~~~~

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sisse...
Forfatter: 
Dato:  17-08-2006 16:21

En brun hest ikke sandt??

Navnet siger mig noget, red hende vist også en gang eller to, men stiftede ellers ikke bekendtskab med hende.


Anne


min hjemmeside
- Nu med billeder fra Hedelands ridtet

"Vi kan ikke holdes ansvarlig for vore følelser.
Kun hvordan vi vælger at reagere på dem."
0
0
Svar på denne tråd
 
 Kristi Himmelfart stævner
Forfatter: 
Dato:  17-08-2006 16:22

Jeg har redet og passet hest i mange år på GLK. Husker især at Kristi Himmelfartsdag ferien blev brugt til at bo i telt derude for at hjælpe med ved stævnet. De stævner er virkeligt et posetivt minde for mig.


Jeg køre stadigvæk der ud under stævnet og sluder lidt hvis det passer ind.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Sisse-pigen
Forfatter: 
Dato:  18-08-2006 09:44
Jo, Sisse var en brun hoppe. Og lidt af en hystade vil nogle sige. Men det var kun indtil man lærte hende at kende, så var der ingenting. Den sejeste rideskolehest, det må siges!!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Kaffeslaparas efter ridning...
Forfatter: 
Dato:  01-05-2016 19:08

Hej Ellen.

Sjovt jeg lige så dig her, det er lang tid siden, men jeg håber du ser det. Vi skiftes til at komme hos hinanden efter ridning, Finn, Marku, Mogens, Pernille, Solvej, Karin, Benedikte, Thurid, Mona og dig, ha, ha. Der er et stort ridestævne på Parcelgården d. 7 maj, måske jeg kommer derud, har faktisk ikke været der siden 1970`erne, jeg har for nyligt talt med en som rider derude, der sagde at Torben stadigvæk underviser, og så tænkte jeg på det var meget spændende at hører hvordan det går med den gode gruppe jeg gik i, vi havde da mange sjove og gode oplevelser sammen.

 

Mange hilsner

Mona (Christensen) Bindslev

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kaffeslabberas
Forfatter: 
Dato:  18-02-2017 23:50

Hej Mona :-)

Jeg har tit tænkt på, hvad der var blevet af den gode gamle tirsdagsgruppe. Hvad er der blevet af Finn?

Hvor er han i Verden.

Hvad med dig? Hvordan har dit liv formet sig?

 

Mange hilsner

Ellen


Ellen

Uden hov, ingen hest.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider