Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Beslagsmed i Horsens omegn
Forfatter: 
Dato:  16-12-2004 19:42
Hejsa
Jeg stod og ventede på Gads beslagsmed fra Skanderborg, men de dukkede aldrig op i dag. De er da ikke dukket op endnu i hvert fald og de skulle komme kl 14. Nå, men nu søger jeg jo meget desperat en anden dag min pony jo har ventet på denne her smed og helst ikke skal gå en uge mere med de hove og det er jo jul og det hele.
Nogle der kan anbefale en god smed som man også kan kontakte uden for kontortiden (er træt af man ikke kan ringe når man har ventet en time)
Det skal jo også helst være en god smed og ikke mindst skal han være registreret.
Kram Hanne!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har
Forfatter: 
Dato:  16-12-2004 19:48
sendt dig en privat besked..

registrede miniatureheste sælges.
Se link for detaljer.
http://heste.dyregalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=18207
Cremellohingsteplag sælges
0
0
Svar på denne tråd
 
 Er Århus
Forfatter: 
Dato:  16-12-2004 19:56
mon nok i omegnen af Horsens??

Jeg selv bruger Jens Erik Bundgaard som jeg er meget glad for :-D Super dygtig og præcis :-D

Derudover kommer blandt andet Kim Madsen og Svend Kristensen i stalden.

ellers kan du jo prøve at kigge her:

8200 Århus Beslagsmed Mads Borg Mads Borg 4086 9121 213 --------
8270 Højbjerg
Raypawers Beslagsmedie Jack Ray Nielsen 4062 4910 253 R & H
8320 Mårslet Beslagsmed Erik Grove Erik Grove 8629 6286 111 R & H
8320 Mårslet Kaj Gregersens Eftf. Sv.Dueholm Christensen 8629 7708 181 R & H
8320 Mårslet
Højbjerg Beslagsmedie Kim Lind Madsen 4019 5487 117 R & H
8330 Beder Bruun-Larsens Beslagsmedie Lars Bruun-Larsen 8693 6419 137 R & H
8370 Hadsten
Hadsten & Omegns Beslagsmedie
Jess Schulze
2422 8733
235 R & H
8450 Hammel Beslagsmed Jesper Sørensen Jesper R. Sørensen 8696 3424 116 R & H
8472 Sporup
Olsens Beslagsmedie Lars Olsen 2273 4226 171 --------
8520 Lystrup Beslagsmed Jens E. Bundgaard Jens Erik Bundgaard 8622 0823 192 R & H
8543 Hornslet Beslagsmed Craig C. Buchspan Craig Charles Buchspan 8699 6207 188 R & H
8600 Silkeborg Silkeborg Beslagsmedie Tom Nørgaard 8682 4234 057 R & H
8600 Silkeborg Beslagsmed Preben Riis Preben Riis 2441 8402 140 --------
8653 Them Beslagsmed Preben Thomsen Preben Thomsen 8684 8225 165 R & H
8620 Kjellerup Midtjysk Beslagsmedie Kjeld Thorlund Jensen 8668 8698 204 R & H
8660 Skanderborg Gade`s Beslagsmedie Poul Erik Gade 8652 2260 194 R & H
8700 Horsens Horsens Beslagsmedie Sv.-Åge M. Jespersen 7561 3222 113 R & H
8700 Horsens Beslagsmed Chr. Andersen Christian Andersen 7561 4322 176 R & H
8765 Klovborg Lunds Beslagsmedie Søren L. Knudsen 7576 1174 047 --------
8950 Ørsted Beslagsmed Mogens Andersen Mogens B.S.Andersen 8648 1596 178 --------
8970 Havndal Beslagsmed Jan Frandsen Jan Frandsen 8647 3486 021 --------

Sakset fra hestenes værn liste over registrerede smede i Danmark... har taget alle i område med 8XXX

Hilsen
-Matilde og Shalu :-D-

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  16-12-2004 21:47
jeg kan anbefale Olsens Beslagsmed, som også står ovenover... Han er bare skide dygtig og rigtig sød!! og flink til at komme når man har brug for det!!!

mvh Pia

se mine skønne fjordheste Kashmir & Hannibal på min præsentation. Hvem siger de ikke kan??
0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er da træls...
Forfatter: 
Dato:  17-12-2004 08:36
at ham Poul Erik har brændt dig af - det kan han da ikke være bekendt. Giver ham en skideballe (drillende) næste gang jeg ser ham. Han har usandsynligt travlt altid - men så er det nok bedre at sige fra end ikke at dukke op.

Du får ingen bedre smed, men selvfølgelig kan hesten ikke gå uden sko hele julen. Så kan han lære det.
Misund aldrig nogen hans tilsyneladende lykke
Du kender ikke hans hemmelige sorger.
(indisk ordsprog)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Drop ham for guds skyld..
Forfatter: 
Dato:  17-12-2004 09:27
Glem alt om Poul Erik!
Jeg har bestilt ham én enkelt gang og jeg så ham heller aldrig. Det kan virkelig drive ens p.. i kog, når de ikke dukker op (n)

Hilsen Sofie
0
0
Svar på denne tråd
 
 smeden
Forfatter: 
Dato:  17-12-2004 09:58
hejsa... vil give SJ ret ... glem ham for han har alt for travlt til at huske sine kunder .. har brugt ham og kender MANGE som HAR brugt ham men når man tager fri fra arbejde og sådan for at være der når smeden kommer, ja, så er det spild for 9 ud af ti gange kommer han ikke.. men desværre er han ikke den eneste der har den holdning, for jeg har haft flere smede som er kommet som vinden blæser..jeg tror jeg kan se de første 5 i det indlæg som er med nummere som jeg ikke ville bruge.. en smed til sin hest er en tillidssag
Du har din stil, jeg har min,
ikke to er vi ens.
Det er det der gør hver enkelt rytter så unik
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu er jeg
Forfatter: 
Dato:  17-12-2004 10:39
da helt på spanden. Jacob Frunds nummer eksistere ikke mere, Klovborg har fået nyt nummer i forhold til det der står på listen og Tobias som Reikke nævner i hendes pb køre ikke helt til Horsens. Hmm så er der kun Horsens tilbage og deres sekretær orker jeg ikke at diskutere med. Han kan bare ikke forstå at min hest ikke kan stå alene inde hele dagen for at vente på smed som kommer hen sidst på eftermiddagen fordi de har sagt om formiddagen. Og så er der Chr. Andersen, men han er vist gammel og dårlig og sur så vidt jeg husker og har hørt.
Nogen der har nummeret til Jacon Freuns, og det skal ikke være noget med 226640 et eller andet eller. Tror det var sådan det var.
Kram Hanne!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg bruger...
Forfatter: 
Dato:  17-12-2004 13:23
Freund og jacobs nummer er altså 22 66 40 55

Kirsten
Individer der residerer i transparante domiciler af ringe brudstyrke, bør ikke anvende fragmenter af geologisk oprindelse som projektiler! ;-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa.
Forfatter: 
Dato:  17-12-2004 13:27
Lund beslagsmed er også gode,
jeg kan dessvære bare ikke telefon nr. eller addresse
>o<
GLÆDELIG JUL
&
GODT NYTÅR
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lunds...
Forfatter: 
Dato:  17-12-2004 13:45
Brugte jeg engang, men nu kører de ikke ud mere, i hvert fald ikke til mange heste...

Men det er dem der har udlært Freund, så prøv ham, han er rigtig rar...


Skøn friservallak sælges, skriv og hør nærmere...

Ponyudstyr sælges, ALT skal væk...
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg fik
Forfatter: 
Dato:  17-12-2004 17:57
fat i Freund men ikke på det der nummer.
Han kommer godt nok først på torsdag, synes bare sidst jeg havde ham at han var lidt meget temperamentsfuld, men bare jeg selv er der så går det nok.
Nå, men Jan fra Gads beslagsmed ringede og sagde at han havde fået forkert adresse og telefonnummer med fra ham der havde taget imod bestilling. Men det kan jeg jo ikke bruge til noget i længden. Så nu prøver jeg Jacob. Han skoede også min pony meget pænt sidste gange så det er nok godt det samme, men jeg er godt nok chokeret over hvor svært det er at få fat i en smed her i Horsens området.
Kram Hanne!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jan....?
Forfatter: 
Dato:  18-12-2004 00:59
Jan fra Gads beslag?
Er Gad ikke alene?
Eller har han fået en svend? for så tror jeg det er den svend jeg savner fra Horsens Beslagsmedie!


Linda

:-P
hvis man er "Venner" med alle er man ikke "Ven" med nogen

Prima kvalitet oksekød sælges. Tryk: HER
0
0
Svar på denne tråd
 
 gads...
Forfatter: 
Dato:  18-12-2004 08:49
jackpot... ved ikke om det er den jan fra horsens beslagsmed.. men er det den Jan som var ved Christian?? for det sidste jeg hørte var at han var startet sammen med den anden svend fra christian, mener han blev kaldt lange..de skulle køre noget selv i horsens, for en gang vi havde kaldt en anden smed fordi gad ikke kom, var det nemlig dem som kom, men kan ikke lige huske nr .. men jan var dygtig og det var den anden også for han skulle hvis have været nordisk mester elller sådan noget.. '


men det er svært at få en god smed i horsens og dem fra århus de køre somregel ikke herned for de har nok der oppe,...
Du har din stil, jeg har min,
ikke to er vi ens.
Det er det der gør hver enkelt rytter så unik
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jan....
Forfatter: 
Dato:  18-12-2004 08:56
Jan, som tidligere var hos Horsens Beslagsmedie, er nu ansat hos en i Skanderborg, så mon ikke det er hos Gad?!?

Ja, det er svært at få en smed i Horsens, jeg selv bruger Per fra Vejle til min hest som står opstaldet i Horsens...
:-D Louise S :-D



ET LIV UDEN DYR ER IKKE ET LIV...

Nu med Vestergård´s Black Jack
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja det er
Forfatter: 
Dato:  18-12-2004 11:37
Ja det er ham Jan, fra Horsens som nu er hos Gads.
Kram Hanne!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Undskyld...
Forfatter: 
Dato:  18-12-2004 15:48
ikke for at hakke på nogen overhovedet:

Men taler vi om Poul Erik Gade fra Gades beslagsmedie i Skanderborg? Det er bare fordi alle kalder dem for Gads - det hedder de da ikke, eller er der to firmaer?

Er jeg virkelig den eneste, der synes at han er værd at vente på selvom det er en kende træls? Ja bare rolig, det er ikke fordi jeg er forelsket. Ha ha




:-D
Misund aldrig nogen hans tilsyneladende lykke
Du kender ikke hans hemmelige sorger.
(indisk ordsprog)
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  18-12-2004 16:31
Ja det er nok Gades beslagsmed. Det er den i skanderborg, jeg ved ikke lige hvor mange der ligger der oppe. Hmm om du er den eneste der gider vente. Altså må nok indrømme jeg har andet at give mig til end at vente på en smed. Noget andet hvis man har hestene hjemme men når man skal stå og hunde fryse ude i stalden i flere timer, ikke kan komme ud og ride og ved man burde sidde hjemme og læse til eksamen i stedet så synes jeg ikke jeg gider at vente. Det er trodsalt mig der er kunden og ligger pengene så mener jeg også der bør være bare den service at de dukker op til tiden sådan nogenlunde og ikke 23 timer senere.
Der er jo mange andre dygtige beslagsmede, der er bare svære at komme ind til. Min farvorit er stadig Gert Buchave fra Egtved :D Men han køre ikke helt her op.
Kram Hanne!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Christian Andersen
Forfatter: 
Dato:  18-12-2004 17:04
Hej!

Nu har du godt nok skrevet at du har bestilt en tid hos en anden smed!!

Men jeg har haft meget gode erfaringer med Christian Andersen fra Horsens... Selvom jeg bor i Holstebro var det altid ham jeg bestilte, når vi bare var to det samme sted kom han gerne...
De er altid to ude sammen, for at den ene kan stå og berolige hesten hvis den er nervøs (hvilket min var i starten pga at en anden smed havde sømstukket hende)

Hilsen Astrid
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jubii..
Forfatter: 
Dato:  18-12-2004 19:54
Så ved jeg hvor jeg skal ringe hen for at få Jan ud igen.
Ham er jeg mægtig glad for.

Jeg vil lige tilføje at en der stod i min stald også havde Christian Andersen ude, og han virkede hværken sur eller stresset, men absolut kompetent.

Gads = Gades i mit sidste indlæg. Var bare lidt træt da jeg skrev.


Linda

:-P
hvis man er "Venner" med alle er man ikke "Ven" med nogen

Prima kvalitet oksekød sælges. Tryk: HER
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider