Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hvad skal jeg gøre??
Forfatter: 
Dato:  27-07-2004 15:55
Jeg har nu lånt min dejlige lånehest som jeg er meget glad for!!! B-)
Problemet er nu bare at der hvor hun står er der også en anden hest hun går sammen med og den hest skal på efterskole på søndag og jeg skal først næste søndag.
Min kommer så til at stå alene en hel uge, og det er ikke så godt. Da jeg lige havde fået hende sprang hun over hegnet 6 gange og så stoppede hun. Nu er jeg så bare bange for at hun gør det igen.
jeg tager på ferie den søndag som hende pigen der skal have den anden hest med tager afsted (Bare rolig, hun bliver passet alligevel) og kommer hjem om torsdagen. Hvad skal jeg gøre??
Hvis hun springer over fordi hun er alene er hun jo nødt til at stå inde og det er jo også synd!!
Jeg kunne selvfølgelig blive hjemme fra den ferie, men så er det jo bare at hesten ikke står hjemme vede mig men ca. 400 meter væk fra mig og jeg kan jo ikke være deroppe hele tiden!!
Vil rigtig gerne med på ferie!!
Kunne jeg prøve at fjerne den anden hest og så se hendes reaktion på det??
Men selvom hun ikke render ud af hegnet i dag, så gør hun det jo måske den tid jeg er væk!!!!
Kunne jeg tillade mig at hun stod inde de 4 dage selvfølgelig med hø og halm o.s.v.

Please, hjælp mig!!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej........
Forfatter: 
Dato:  27-07-2004 16:23
Hejsa...:-)
Hvis du kender nogen som har en lille pony f.eks. en shetlænder som bare er hyggehest, og går på fold, kunne du jo måske låne den, de 4 dage som selskabshest.....Jeg synes ivertfald...som du oz selv skriver...at det ville være rigtig synd at lade den stå inde i 4 dag!!! Held og lykke med det..... og god ferie :-)

Venlig hilsen Malie!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ellers.....
Forfatter: 
Dato:  27-07-2004 16:31
... så prøv at spørge nogle gårde eller noget i nærheden, om de vil have den stående indtil du skal have den med igen...? :-)

Mvh. Pony-Sille ;-D
Not Quite Friends But Not Quite Strangers

~MEW~



Biscala Prins & Conovan... Mine to øjestene ! :-D


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider