Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Jeg får snart et flip (udstyr til cowboyfest)
Forfatter: 
Dato:  11-06-2003 13:53
Ja, vi skal jo holde cowboyfest, hvilket vi glæder os helt vildt til!

Det der er irriterende er, at man jo har nogle ideer om, hvad man vil have på.

Jeg mangler f.eks et par cowboystøvler og en hat.

Min kone mangler også en hat og har udover det, præsteret at vokse ud af sine chaps (hvilket jeg selvføgelig ikke har kommenteret), så sådan et par mangler hun også.

Men det er fuldstændig umuligt at finde noget der er til at betale, når man ikke vil spendere en bondegård.
Vi skal kun bruge udstyret denne ene gang og synes derfor at det er en smule voldsomt at give hen mod tusind kroner.

Jeg har søgt på Hooks, alt-til-heste, Harald Nyborg, QXL, Happy Horse, HN, Hesteforum, Hesteinfo, DBA, Gul&Gratis....

Kan I komme på flere steder jeg kan søge?

Eller skulle der være en venlig sjæl der vil udlåne disse ting, bare for en weekend?

Håber I kan hjælpe os!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Så vidt jeg ved.....
Forfatter: 
Dato:  11-06-2003 14:33
findes der noget der hedder genbrugsbutikker. Har I prøvet dem?

Nu behøver man jo ikke være klædt i stetson-hat, prøv lige at se et enkelt afsnit af "lille doktor på prærien" - jeg tror nok den vises på et af sverige programmerne.

Der er kan man så vidt jeg husker, se mange forskellige måder at klæde sig på, blød hat, mørke bukser, seler, vest o.s.v.

Jeg selv brugte sidste år, en gl. ganske alm. vest, som jeg arvede fra min onkel, en ternet skjorte, et par slidte cowboybukser, en billig lege cowboyhat og indrømmet, jeg har selv støvlerne.


Held og lykke med at finde det I skal bruge :-P


Rigtige kvinder rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd
 
 Har prøvet genbrugsbutikker
Forfatter: 
Dato:  11-06-2003 14:39
Vi har været i dem alle her i omegnen op til flere gange og suser også direkte ind i sådan en butik, hvis vi møder en når vi kommer udenbys (lyder som om vi er vildt isoleret).

Men vi fortsætter selvfølgelig jagten. Det kan være vi ender med at leje.

Jeg ved godt, at man ikke behøver en stetson, men du ved hvordan det er, når man har sat sig noget i hovedet. Så SKAL det bare være sådan!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 tjaa allan....
Forfatter: 
Dato:  11-06-2003 14:44
i skulle da vist havde været med else til hjallerup marked,for hun havde bare tjek på det.

men prøv en der lejer kostumer ud,jeg ringede til en og jeg kunne få 2 dragter til 3 shows for 1000- kr
det er ikke så galt syntes jeg,men for galt til min pengepung lige for tiden.

så jeg har været på turne i diverse genbixer nu har brugt 500 kr og de bliver europas fineste sigøjnere nu.*G*

god fornøjelse.

hilsen berit
at sætte sin ven på prøve er
det samme som gerne at ville
af med ham.
G.E.Lessing
0
0
Svar på denne tråd
 
 Berit...ang. Else
Forfatter: 
Dato:  11-06-2003 14:48
Skal jeg forstå det sådan, at Else har købt cowboy-dress.?
Nøøøøj...det glæder jeg mig til at se.

Jeg må begynde at søge på kostume-udlejning....måske er jeg heldig!
0
0
Svar på denne tråd
 
 yep........
Forfatter: 
Dato:  11-06-2003 14:50
she is a´beauty.*G*

hilsen berit


at sætte sin ven på prøve er
det samme som gerne at ville
af med ham.
G.E.Lessing
0
0
Svar på denne tråd
 
 ang. chaps
Forfatter: 
Dato:  11-06-2003 16:51
hej
jeg har næsten lige købt et par chaps, de var på tilbud til kun 300 kr. så kan det jo ikke betale sig at låne osv.
med venlig hilsen
pia.
de er købt hos trekløveret i balle
0
0
Svar på denne tråd
 
 Chaps er billige
Forfatter: 
Dato:  11-06-2003 22:04
hos Møldrup rideudstyr. Endda de rigtige westernchaps der er ekstra lange.

Du kal ikek forvente at folk vil låne rigtigt westernudstyr ud til en fest.
Pludselig går hattene på omgang blandt fulde folk, og en rigtig cowboyhat af kvalitet og en god model koster fra 600 og så ellers opad. Det samme med ruskindschaps, lyse showchaps låner man ikke ud til en rødvins-fest hvis du ser pointen.
JEg har selv været med til at leje til en "cowboyfest" en gang i Kolding. De havde de ineste kostumer.
Jeg fik både grøn satin saloonkjole, slg, pilleæskehat og blondekorsage....rigtigt øm....og mændene fik veste, skydere og hele pivtøjet...de havde vist også enkelte hatte.

Stedet hedder vist Teatergarderoben Absalon
eller sådan noget.
Det ligger i Bramdrupdam ved Kolding.
Et helt sæt koster ca 400 kr at leje for en aften.
Lidt dyrt men man køber jo også hurtigt mange småting.

De har også "Det Lille Hus På Prærien" kjoler og en af dem, en yndig lyserødblomstret sag med kyse blev aftenens bedste udklædning....så tænk alternativt. Der er andet end chaps og skydere i en westernby. Vi havde også guldgravere, pelsjægere, kavallerister og andet godtfolk med til festen.

Mvh Tina
0
0
Svar på denne tråd
 
 Rolig nu rolig
Forfatter: 
Dato:  12-06-2003 04:16

...jeg har ikke købt dress... :-)
Jeg fik mig en hat og jeg har støvlerne, en nederdel et underskørt og en bluse... :-)
Hatten er købt på Hjallerup til 100,- kr.

Og så har jeg jo lige 2 børn og en mand der skal klædes på også.... :-)Så lige nu er jeg næsten glad for, at den store ikke skal med, da han jo damper med sin far og dennes familie til Sverige. Selv om han egentligt har rigtig cowboyfrisure, for han har halvlangt hår....:-)

Men jeg har været i gemmerne og har fundet seler og bukser og skjorte til Chris, så han bliver nok en der ligner en ansat ved ekspressen. Mette bliver nok den mest rå cowgirl der kan gå for sporer. (Måske med lidt hjælp og tilladelse fra Berit :-) ). Og lille mand, han forbliver bare lille mand.... :-)

Vi glæder os meget til at komme over til festen, for det lader til, at i rigtigt har gang i noget... :-)

M.K.H.
Else.

0
0
Svar på denne tråd
 
 kør et smut til herning
Forfatter: 
Dato:  12-06-2003 08:08
HVis det ikke var fordi du boede så langt væk, er jeg sikker på jeg havde et par chaps og en vaske ægte cowboy hat fra mexico du mptte låne...så hvis du vil smutte en tur forbi herning skal du være velkommen til at komme og låne det.

-Rikke Im not afraid to die
i just dont want to


Søger en hest til handicap ridning. robust og samarbejds villig.
Vil få det rigtig godt


Se de nye og måske sidste billeder af mig og emmaly på præs.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg bor i Tim
Forfatter: 
Dato:  12-06-2003 22:42

ved Ringkøbing og kan sagtens komme vejen og låne det med over til Allan, når vi skal til fest ovre ved ham... :-)


M.K.H.
Else.
0
0
Svar på denne tråd
 
 leje kostumer
Forfatter: 
Dato:  13-06-2003 00:35
Måske skulle du leje leje kostumer tror ikke det er så dyrt igen
her er et linkLink Thes ;-D

To know the Arabian horse is to love Them

Besøg min hjemmeside
http://thes.wronger.com/
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider