Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Fotograf
Forfatter: 
Dato:  20-02-2017 13:20

Hej Heste-nettet, dette hører nok ikke rigtig til her, men i ved altid en masse!

Jeg er en amatør fotograf, som er igang med at øve mig i at blive bedre. Og derfor vil jeg gerne fotografere nogen "modeller", men hvor finder man dem henne??

Jeg håber virkelig at der er en, som ved noget om det.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Heste eller mennesker!
Forfatter: 
Dato:  20-02-2017 17:38

Hvis det er hestemodeller, så er der nok nogen herinde som gerne vil have deres hest fotograferet, er det mennesker, så ved jeg det ikke rigtigt. Er der nogen aldersgrænse for modellen? I disse tider, er man nok lidt forsigtig med, at tilbyde sig. Ikke at jeg tror, at du har ondt i sinde.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Menneskemodeller
Forfatter: 
Dato:  20-02-2017 19:06

Tænlrr Menneskemodeller, men hvis nogen eri interreseret i det andet, kan vi sikkert finde ud af noget:-) Og nej ingen aldersgrænse, men hvis man er under 18, skal man selvfølgelig have sine forældres tilladelse.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fotomeetup
Forfatter: 
Dato:  20-02-2017 21:02

Søg på Facebook efter Fotomeetup. En god ven af mig, der også holder af at fotografere mennesker/fotomodeller på amatørbasis/hobbyplan, deltager jævnligt i div. fotomeetup.

Ellers er det bare øvelse, øvelse og atter øvelse, når du godt vil lære at fotografere mennesker, siger han. Find en veninde der godt vil lege model. Når du har fået styr på lys, skygge og komposition, samt kameraindstillinger og efterbehandling, kan du evt. købe dig tid med en professionel model i et rigtigt studie.

God fornøjelse


Salvia

 

 

One of the greatest mentalfreedoms is truly not caring what anyone else thinks of you

 

 

The past is over. The future hasn't happened yet. The only time is now.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider