Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Legat søgning
Forfatter: 
Dato:  06-02-2017 18:42

Hej HN,

 

Jeg står og skal til Canada til næste januar, skal i praktik i forbindelse med mit studie og har i den forbindelse et ønske/håb om at kunne søge nogle legater og med lidt held måske også få et enkelt.

MEN, det er dælme en jungle! Der er mega mange og har virkelig svært ved at gennemskue hvilke der egentlig retter sig mod mig og mit studie.

 

Kan nogen herinde måske hjælpe?

 

Info:

Uddannelsen er administrationsøkonom

Praktikkens varighed 3 mdr.

Jeg er 29 (om lidt)

Jeg er fra København

Alle store som små legater er naturligvis relevante

 

Jeg håber der sidder nogle kloge hoveder som har prøvet noget lignene, som ved hvor der kan være nogle relevante legater at søge:)

 

/Jette


Stritmaner er bare et hit!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg søgte
Forfatter: 
Dato:  06-02-2017 19:31

et par stykker, da jeg tog min master i Skotland (i 2009). Jeg fik et af dem - 5000 kr, så der var til et par flybilletter, dejligt

 

Jeg mener, at jeg brugte legatnet.dk, og jeg trawlede simpelthen igennem dem et efter et. Det tog en god lang eftermiddag, og derefter skulle jeg jo så samle alle de oplysninger ind, som de skulle bruge (bl.a. et cirka budget for mit ophold).

 

Om du kan søge til så kort et ophold, ved jeg faktisk ikke? Jeg kan huske, at det var svært at finde noget, da jeg var på udveksling i USA, men da kunne vi så søge et igennem vores hjemmeuniversitet. Måske har din uddannelsesinstitution en pulje, du kan søge fra?

 

Held og lykke med det! Canada er et skønt land


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider