Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Stor dansk rideklub tæt på at lukke
Forfatter: 
Dato:  01-02-2017 10:07
Indsat fra nyheden Stor dansk rideklub tæt på at lukke:

Efter en gennemgang af den rodede regnskabsmæssige situation hos SAO - Sportsrideklubben Aalborg og Omegn - har det vist sig at den økonomiske situation ikke er som håbet. Bestyrelsesmedlem Per Boe Larsen håber på at møde opbakning til den plan, som der kan læses meget mere om HER.

På nuværende tidspunkt er der ingen tvivl om, at SAO når som helst kan begæres konkurs af deres kreditorer, og det er derfor kun bankens velvillighed der gør, at klubben stadig er i gang. De kan begæres konkurs, fordi de har ubetalte regninger på 921.000 kr., men bestyrelsen tror på at det godt kan lade sig gøre at redde klubben. Læs meget mere i linket foroven.

Kilde: Sportsrideklubben Aalborg og Omegn

0
0
Svar på denne tråd
 
 Holy cow!
Forfatter: 
Dato:  01-02-2017 11:01

Det var godt nok noget af et underskud!!!

 

Tror det så noget anderledes ud, da jeg trådte mine barnben på Finstrupgård. Der var der ikke engang et ridehus .... Eller det første ridehus styrtede sammen pga. en snedyne, der begyndte at tø ....

 


Mange hilsner fra

 

Lise Andersen

 

 

Design for Pets

Hundetilbehør & Katteartikler

med fokus på lækkert design og høj kvalitet

0
1
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  01-02-2017 14:19

Hold op, hvor er det ærgerligt.

Økonomien skal der simpelthen være styr på. Jeg har set min egen barndoms rideskole styrte i grus, fordi økonomien sejlede. Da det endelig blev opdaget, var det for sent at redde.

Vedkommende, der var ansvarlig for økonomien, havde ingen ordenssans og fratrådte pludseligt, hvilket efterlod bestyrelsen med et bjerg af rod og ubetalte regninger, som forhenværende ansvarlige havde lavet større og større.

 

SAO er jo en kæmpe klub, håber virkelig banken er med dem, og at de kan få rettet op på forholdene.


Mvh. Sophie (:

 

"And those who were seen dancing

were thought to be insane

by those who could not hear the music".

- Friedrich Nietzsche

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider