Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Fødselsdagsfest - pynt mv.?
Forfatter: 
Dato:  29-01-2017 12:01

Hej,

 

Vi blev gift i sommers og gik all-in på bordpynt osv. Brugte meget tid på det, og synes at det var sjovt og hyggeligt :) Vi holdt festen i vores staldbygning, og det blev mega godt!

 

Nu fylder jeg 30 til sommer, og vi regner med at gentage successen. Min mand har ikke holdt nogen 30-års, så vi tænker at holde en fælles fest.

 

Så selvom vi hverken har fundet dato eller noget endnu, så tænker jeg allerede på bordpynt. Men jeg er fuldstændig blank! Der er jo ikke noget "tema" når det "bare" er en fødselsdagsfest. Så hvad pynter man borde med, for at skabe lidt stemning? Jeg kan sagtens lave noget med nogle blomster, men der udover, så er jeg da helt blank.... Hjæææælp! :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bordpynt
Forfatter: 
Dato:  29-01-2017 14:13

Når det nu er fødselsdag, så kan du gå all-in med flag. Man kan få nogle flag-guirlander (i Tiger og lignende steder) som man kan hænge på kryds og tværs i rummet. Balloner (måske i rød og hvid eller metal for ikke at gøre det alt for rodet, men det er jo helt op til dig) kan også give et pift.

Du kan også stikke pinde med flag ned i blomsterdekorationerne. Hvis det er 2 x 30 års, så tænker jeg at det gerne må være lidt "vildt".

 

Lene


Courage is being scared to death but saddling up anyway.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Totalt vildt
Forfatter: 
Dato:  29-01-2017 18:11

Ja det må endelig gerne være vildt - min holdning, er at hvis man gør det, så skal man gøre det ordentligt, så vi er klar på at gå all in :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Guld og sort
Forfatter: 
Dato:  30-01-2017 12:20

Jeg har lige holdt 30 års fødselsdag i lørdags. Jeg havde tema - gold and black og det var bare smadder fint!

 

Gik på Pinterest og søgte og fandt inspiration!

Bla vinflasker som er spray først sort og så guld og så med perlekæde om og så blomster i, sorte velour duge, guldservietter osv

og selvfølgelig balloner i samme farve. ( og ballon i 30 tal )

 

udover det, så havde jeg et kæmpe skilte i sort, med 30 stavet i guld.

 

Folk var helt vilde med pynten - har billeder, men sidder på telefonen, så kan ikke vise billeder.


<3 med katten Dixie <3


Rip Apopka - 15.06.2011

Du er savnet!




Unge med høreproblemer - se her!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider