Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Lån af hest til stævne...
Forfatter: 
Dato:  03-01-2017 13:54

Hej

 

Nu starter der snart ny stævne sæson, og har et stort ønske om at komme afsted. Men problemet er at jeg ikke har egen hest, så ville skulle spørge rideskolen om jeg må låne en af deres heste, eller en af de private optaldere.

 

Er der nogen der har erfaring med at låne heste af rideskolen til at tage ud til stævne på en anden rideskole??

 

Kunne godt bruge lidt råd og vejledning....

 

Mvh Tina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nogle rideskoler
Forfatter: 
Dato:  03-01-2017 15:43

Hej,

 

Nogle rideskoler lader deres mere rutinerede elever tage elevheste med ud til stævner, men det kræver normalt, at man rider hestene på regelmæssig basis i undervisningstimerne. Rideskolernes gevinst er, at hestene uddannes af dygtige elever (i stedet for, at disse køber egen hest f.eks.), og nogle gange sælger de derefter disse heste og køber måske 2 nye for den "gamles" pris. Jeg har prøvet det i en periode, hvor min egen hest var skadet. Prøv at spørge på nogle af de nærmeste rideskoler, om de giver mulighed for det.

 

M.h.t. at låne en privat hest til stævner, så vil en hesteejer nok kun give lov til det, hvis du rider hesten fast som en part. Du kan jo evt. lave et opslag at sætte op på rideskoler og hestepensioner.

 

MVH

Jette


Vi rider akademisk, min hest og jeg, og vi elsker det!

Men jeg synes også, at...

Rigtige piger rider military!

NU FÆRDIGUDDANNET EQUINE TOUCH PRACTITIONER!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider