Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 At søge en vare på HN
Forfatter: 
Dato:  03-01-2017 13:14

Hej Ænder

 

Det er omkring 100 år og en madpakke siden, jeg sidst var herinde på HN. Er det korrekt forstået, at jeg skal betale for at søge efter 1 halmballe? Skal kun bruge den ene (mængde a la hesteballer) til et forsøg, men geografisk et godt stykke fra, hvor jeg selv holder til, så jeg kan ikke bare gå ud og spørge på div. hestesteder/gårde.

 

Takker!
Guest

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  03-01-2017 14:52
Det er gratis at kigge på annoncerne inde på markedspladsen og du kan også søge i dem gratis.


Hvorfor være vanskelig, når man med en lille smule omhu kan blive fuldstændig umulig?

GO YOU BIG RED FIRE ENGINE

0
0
Svar på denne tråd
 
 Takker
Forfatter: 
Dato:  03-01-2017 15:02

Den er jeg med på. Det, jeg mener, er, om jeg ikke kan søge aktivt gratis (lave en tråd, et opslag eller lignende)? :)


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  03-01-2017 19:55

Der er vist ikke mulighed for at lave søges-annoncer mere.. Kun salgsannoncer. Men mon ikke du kan købe en enkelt balle af en af dem, der annoncerer herinde??


Hvorfor være vanskelig, når man med en lille smule omhu kan blive fuldstændig umulig?

GO YOU BIG RED FIRE ENGINE

0
0
Svar på denne tråd
 
 købes annoncer
Forfatter: 
Dato:  04-01-2017 11:42

købes annoncer er nedlagt for flere gruppers vedkommende

 

men ærligt så har FB overtaget på mnage områder, både med køb7salg af brugt udstyr og foder/strøelse, trailere osv

 

Så mit råd er at tjekke FB for grupper- jeg er selv bruger i den gruppe der hedder: hestefoder , hø, wrap strøelse

Den dækker hele DK

 

 

 

Karina

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider