Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Twitter
Forfatter: 
Dato:  31-12-2016 11:43

Hej alle sammen og godt nytår.

 

Jeg har lige oprettet en bruger på Twitter og tænker umiddelbart at det er lidt sjovere når man følger nogen.

 

Så hvem følger i, gerne heste relateret, men også gerne ikke hesterelateret?

 

Og hvad bruger i Twitter til?

 

Mvh Anja

 


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

0
0
Svar på denne tråd
 
 Twitter
Forfatter: 
Dato:  31-12-2016 16:43

Jeg har prøvet at oprette en Twitter-profil flere gange, men ender hver gang med at slette den igen, det virker meget upersonligt på mig.

 

Det var noget med vores tyske avlsforbund, top-dressurryttere, nyhedssider, diverse sport, vi interesserer os fx for cykelsport osv. Men der var ingen ping-pong, bare læse hvad andre havde slået op, og når man selv ville slå noget op, så var man stærkt begrænset af max antal anslag.

 

Så jeg har en FB-profil og en FB-side for vores stutteri, der kan jeg slå op når der sker lidt ting i hverdagen.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  31-12-2016 17:49

For mig er Twitter bare underholdning.

Jeg følger mange forskellige, nogle er komikere, nogle er jeg bare kommet forbi og synes, at deres tweets er underholdende eller tankevækkende.

Ingen af dem er hesterelaterede.

 

Modsat Charlotte kan jeg godt lide, at man er begtrænset af de 140 karakterer, det gør, at mamn skal være meget skarp i sine formuleringer

 

Et udpluk af dem jeg følger:

 

many - Lærer med gode observationer om det at være lærer, meget humoristisk

#thaikollega - Samme person i sit 2. job på et hospitalskøkken

Jon Pigeon - En due

Absolut Unik Nr. 13 - Skriver om løst og fast også politik. Arbejder indefor psykiatrien

James Breakwell - Komiker. Skriver om sine 4 børn

 


Hvorfor være vanskelig, når man med en lille smule omhu kan blive fuldstændig umulig?

GO YOU BIG RED FIRE ENGINE

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  31-12-2016 19:55

tak for svar begge to. Jeg tror også at jeg kommer til at bruge Twitter som ren underholdning. Det mere seriøse bruger jeg Facebook til.

 

Det er dejligt at få lidt inspiration til hvem/havd jeg skal følge. Den med duen må jeg lige tjekke ud.


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider