Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Renselse af hus..
Forfatter: 
Dato:  28-12-2016 21:07

Nogle der har nogle erfaringer på dette område??

 

Der er ikke tale om rengøring eller ligende, men spirituelt..


Knuss Mette

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rense hus
Forfatter: 
Dato:  29-12-2016 19:42

Om man tror på det eller ej er jo individuelt, men vi fik renset vores pga så mange oplevelser (ikke kun os, men også familie og de kursister der kom i den del af huset der er erhverv og som uopfordret fortalte om hændelser, trods vi selvfølgelig ikke havde fortalt noget selv).

 

Det var min mor der gjorde det og det fik også lukket det hele for end stund. Problemet er så at vi åbenbart selv slæber til huse igen, så nu har vi aktivitet på ny (heldigvis mere positivt denne gang og helt andre hændelser), så jeg kan anbefale lige at få tjekket hvem der "lukker" det ind, så man kan undgå besøg igen.

 

Man kan kontakte mange for at få det gjort, problemet er selvfølgelig at der også er svindlere i det erhverv (som i alle andre) og derfor kan jeg anbefale at undersøge det grundigt.


Med venlig hilsen

Karen

 

Tilbyder international Negle uddannelse og Negle kurser i kunstige negle og nailart, samt salg af produkter til kunstige negle og pleje af naturneglen.

 

http://www.magnail.dk

1
0
Svar på denne tråd
 
 Erfaring
Forfatter: 
Dato:  30-12-2016 10:48

 

Ha, ha, ha den var ellers god ts. Rengøring, uden ajax...

 

Jeg ved godt hvad du mener.

 

Vi fik renset huset for, tjaaaa det er vel lige 11½ år siden, for vores søn var præcis 6 måneder da det "skete".

 

Det var et ægtepar fra Djursland vi havde på besøg i en anden anledning. Manden rejser sig pludselig op og siger, jeg tror sørme at jeg vil give jer en gave.

 

Så rejser han sig op og går lidt rundt i huset.

Barnet begynder at skrige, hunden flygter ud af stuen og manden får kuldegysninger ned ad ryggen...

 

Han siger at han har fjernet 2 genfærd. Den ene en ældre dame og den anden en gammel mand der var ond i sulet.

 

Inden vi flyttede ind så hørte vi, at der under renovering af taget helt tilfældigt, var "faldet" en stor bjælke ned og havde knust nogle havestole.. Det var åbenbart den gamle mand der gjorde det, fordi han ikke ville have at der blev lavet om på huset. Det var ikke en hændelse vi havde talt om, overhovedet, da det ikke var noget vi selv havde oplevet, men ham der havde renoveret huset var ret oprevet over det!

 

Det mest underlige var, at det føl vi havde på det tidspunkt var ENORMT svært at lægge grime på om morgenen når han skulle ud på fold. Af alle de føl vi havde haft var han bare totalt underlig, vild og sky på samme tid!

Dagen efter episoden var der overhovedet intet underligt eller mærkeligt ved føllet. Han kom og fik grime på som alle andre søde små føl.

Manden der var på besøg havde godt nok sagt at "det der føl, det kunne han (genfærdet) ikke li' så han gik og stak til det med en greb'! Nu var manden væk og føllet var normalt.

 

Det var som sådan ikke noget vi havde bemærket eller følt os genret af, men siden har vi renoveret huset fra kælder til kvist, og da var det rart at tænke på, at vi ikke skulle have et genfærd i hælene som ikke ville have vi "lavede om på hans hjem"!

 

Jeg har da tænkt den tanke at når vi flytter så skal vi have lavet en hovedrengørning af vores nye hjem.


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

 

Happy wife, happy life

1
0
Svar på denne tråd
 
 Husrenselse
Forfatter: 
Dato:  31-12-2016 21:23

Magnail : Det var nemlig også det jeg tænkte på. da jeg oprettede denne tråd. Fpr ved at der er mange svindlere derude, derfor jeg var nysgerrig på, om der var nogle der havde erfaringer med nogle :)

Men ja, egentlig en god ide at få undersøgt, hvem det er der invitere dem med ind..

 

Shagya : He he :)

 

Lyder da heller ikke som nogle specielt søde i har haft så :( Især ikke i forbindelse med føllet..

 

Men da alligevel meget rart, at i ellers ikke rigtigt har mærket noget til dem. Andet end den aften de så lige blev sendt over.

 

Jeg har tidligere af 2 uafhængigt af hinanden fået at vide, at der er en del aktivitet i mit hjem. Både dyr og mennesker.. Nogle af dem ved jeg hvem er, og dem ønsker jeg bestemt ikke bliver sendt over, for de må meget gerne komme i mit hjem.

Men andre må godt sendes over.. Ikke fordi at de genere noget vildt, men nu er det os der bor her :)

 


Knuss Mette

0
0
Svar på denne tråd
 
 Blive eller forsvinde
Forfatter: 
Dato:  01-01-2017 12:00

Jeg kan sagtens følge dig i tanken om at dem man kender gerne må blive, men det jeg har lært i de alternative kredse er at uanset det er "positiv" eller "negativ" energi/besøg, så er det bedste at få alt væk, fordi de dræner energien i huset og hos de der bor der :)

 

Jeg ved at feks Stefan Bartholl og Maya Fridan er ret velansete, og jeg har oplevet meget spændende med dem, og fået svar på meget uden først at stille spørgsmål. Hvis ikke andet kan de måske guide dig videre?


Med venlig hilsen

Karen

 

Tilbyder international Negle uddannelse og Negle kurser i kunstige negle og nailart, samt salg af produkter til kunstige negle og pleje af naturneglen.

 

http://www.magnail.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Har prøvet...
Forfatter: 
Dato:  03-01-2017 09:14

Mette - nu ved jeg ikke hvor du bor - men det burde være muligt at finde en, som andre siger god for i dit område.

 

Jeg bor tæt på Aalborg, og vi kender en, der både har været i vores hus og i vores udlejningshus. Og selvom jeg ikke tror på den slags, så er jeg faktisk noget rystet over, hvad han har kunnet fortælle, som han på ingen måde har vidst i forvejen.


Ønsker du et vægttab med Forever Livings C9-program, så kontakt mig for yderligere info.

 

Transport til store koncert- og sportsarrangementer i ind- og udland, evt. incl. billetter - www.karkon.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 husrens
Forfatter: 
Dato:  03-01-2017 14:28

Jeg er næsten færdig med en clairvoyance uddannelse og laver husrens og clairvoyance og dyrekommunikation.
Det er helt rigtigt, at man kan have uønskede åndelige fænomener i hjemmet. Og man kan have det af flere årsager:

- "nedarvede" dvs de var der da man flytttede ind

- medbragte, dvs man tog dem med sig fra sit tidligere hjem

- hjembragte af en selv eller besøgende

- tilkaldte af ens tanke- og handlingsmønstre

 

Nogle fænomner er rare og hyggelige og man føler at man bliver passet på; andre kan være af mere uønsket eller uhyggelig karakter. Det er forskelligt fra person til person (og fra dyr til dyr) hvor meget man mærker og bliver påvirket af det.

 

En husrens kan nogen gange stå alene, men skal ofte følges af en opmærksomhed på og gerne ændring i tanker og adfærd. Hvis man har tilkaldt den slags vil man som regel gøre det igen, hvis man ikke ændrer sine mønstre.

Held og lykke.

-Nanna


Hestekundskab og ridning for børn - Dragør

Afspænding - få løsnet hestens kranie, kæbe og overlinie.

Dyrekommunikation, clairvoyance og healing til dyr og mennesker

www.heste-theisen.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider