Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 HJÆLP - Har jeg fucket ALT op?!
Forfatter: 
Dato:  02-12-2016 13:30

Hej allesammen,
Jeg har viiiirkelig brug for hjælp!

Sagen kort, så har jeg en kæreste som jeg har været sammen med i snart 4 år. Vi bor sammen og har det generelt heeeeeeelt fantastisk!

I lørdags var vi i byen, hvor jeg blev døddrukken, vi blev uvenner og han spurgte hans bedste ven om han ikke ville tage mig med hjem, så jeg kunne sove på hans sofa.

Vi bliver gode venner igen, (nogenlunde) men aftaler ikke at skulle i byen i en periode sammen, fordi at han gerne vil have et break hvilket er fair nok.. Vi går måske i byen én gang om måneden så vores forhold rummer meget andet end det..

Min kærestes kamerat er en rigtig flot og muskuløs fyr, så dagene efter "jokede" jeg lidt med mine veninder og skrev at på den positive side, så fik jeg da lov til at sove med en stor mandekrop som jeg normalt ikke ser meget til (da min kæreste ikke er decideret trænet eller hakket)

Det der sker er så, at min kæreste logger ind på min facebook og læser de beskeder....
Han er nu MEGA sur og vil ikke have at hans kammerat og jeg ser hinanden i de næste par måneder.....

Jeg er SÅ ked af situationen, for der var intet i dét udover at gøre situationen lidt komisk og komplimentere hans kammerat for en flot krop..

Hvad fanden gør jeg? Overreagerer han eller er jeg en mega @!#$? Havde jo på ingen måde regnet med at han skulle læse de beskeder som jeg skrev i sjov med mine veninder og føler mig egentlig også lidt krænket over at han har læst dem....

HJÆLP, hvad gør jeg?! Vi skulle til nytår ved hans kammerat og havde aftalt en skiferie med ham også...
Føler at tingene er blevet pustet op til noget KÆMPE STORT, som det slet ikke var....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Opsummering?
Forfatter: 
Dato:  02-12-2016 16:31
Hej.

Er dether en korrekt opsummering?


Du har været så fuld, at din kæreste blev rigtig træt af dig. Hvad der præcis skete er mig ukendt og kommer ikke mig ved.
Din kæreste gav babysitter opgaven til en ven. Der skete ikke andet, end at vennen var babysitter?
Bagefter har du joket med dine veninder i et lukket forum
Der er noget der hedder brevhemmeligheden, men det respekterer din kæreste ikke. Han læste noget som han ingen ret havde til at læse og han har ikke været med til at bygge joken op og forstår absolut ikke at man kunne joke med det..


Okey, du fuldede dig og var rigtig dum i fuldskab. Og det har du sikkert sagt undskyld for?
Men hvis han ikke kan lide at du er nær andre når du er grimmest og mest ucharmerende, så skulle han have levet op til sin egen rolle som loyal kæreste og selv været hos dig, da du havde brug for en voksen!
Og havde nogensomhelst snaget i min skriftlige korrespondance, så havde han fået røven på komedie!

Ja, du har måske lavet @!#$ i nælderne.
Men bagefter gik han ind i nælderne, samlede lorten op og bed i den!

Sorry, men i har nok begge fejlet.
I skal så vælge at tilgive jer selv og hinanden og komme videre.

Hav en glædelig jul.
16
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider