Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 8 måneder til drømmen
Forfatter: 
Dato:  25-11-2016 11:52

Hej HN,

Jeg har fra jeg var teenager læst med på sidelinjen i jeres eventyr men aldrig rigtig deltaget i debatten.
For 5 år siden solgte jeg min elskede hest efter en svær periode hvor jeg gik fra min eks, mistede min mor til kræft osv. Jeg startede på universitetet og vendte tilbage til SU, hvilket ikke var super optimalt. Efter 5 års universitet er jeg nu ved at skrive mit speciale, hvilket betyder at jeg er færdig med min kandidatgrad i slutningen af Januar!

Nu til pointen - Jeg har ikke bare savnet at ride, jeg har savnet hele hesteverden, selv hønsegården og alt det forbistrede drama fra konkurrencestaldene der var med til at få mig til at miste lysten før i tiden. Jeg savner samhørigheden med hesten, udviklingen, stævner, skovture, kort sagt alt!

Om 8 måneder flytter jeg tilbage på landet og så skal der købes hest! Jeg har spinket og sparet så jeg er sikker på at have økonomien, så nu har jeg god tid til at finde min nye bedste ven.

 

8 måneder føles dog som forevigt!




 


Succes is going from failure to failure with no loss of enthusiasm.

Winston Churchill


 






13
0
Svar på denne tråd
 
 Held og lykke
Forfatter: 
Dato:  25-11-2016 14:45

Jeg vil bare sige held og lykke med færdiguddannelsen/eksamen og fremtidigt hestekøb, det bliver dejligt for dig.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

Flere Welsh Mountain plage med særdeles god afstamning sælges

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  26-11-2016 09:59

Hej.

 

Det lyder godt nok skønt, at drømmen er i sigte! Det bliver da dejligt med 8 måneder, hvor man bare går og glæder sig.

Tillykke med det - og held og lykke med specialet! :)

Heidi

0
0
Svar på denne tråd
 
 tjaøhm
Forfatter: 
Dato:  01-12-2016 14:02

Tillykke med snart at være færdig på udd - og snart at kunne realisere din hestedrøm :-)

 


PAAtvaers

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider