Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Horsemanship
Forfatter: 
Dato:  20-11-2016 19:40

Hej, jeg kunne godt tænke mig at få nogle gode råd. Jeg har altid været meget glad for heste, og har redet i lang tid. Men jeg kan ikke rigtig finde gejsten pga. Jeg syntes der er for mange problemer. Har tænkt på noget horsemanship istedet.

 

Hvordan kommer jeg igang og hvilke overvejelser skal jeg gøre mig? Tips og tricks man kunne starte med ?

 

Tak på forhånd

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  21-11-2016 06:19

Finde en der underviser i det og få ham/hende ud. Horsemanship er fantastisk, og giver et helt andet syn på din hest, det kan virkelig styrke nogle bånd. Jeg er fan.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Få inspiration
Forfatter: 
Dato:  21-11-2016 08:42

Først og fremmest har du fået hjælp til det, som giver problemer?

Det kunne jo være at det kunne løses med et par nye øjne..

 

Men ellers vil jeg sige, at du skal ud og afsøge markedet. Der er mange retninger, undervisere og guruer, at det er en jungle. Hvad er det du søger? Tricks, frihedsdressur??

Jeg er alm dressurrytter, men har fået rigtig god inspiration til biomekanik og træning fra jorden ved et kursus. Jeg havde ikke hest med, men kunne fint afprøve det bagefter. Og det gav super god mening, for mig.

Jeg var til et kursus hos Katja, Reiten ist orange, og hun var super god! Er man en lille flok på min 5 heste, så kommer hun privat. Et link til hendes FB side. og hun taler dansk (y)

www.facebook.com/Reiten.ist.orange/

Det har givet mig en ny dimension til træning og kontakt med hesten. Men det er kun et forslag. Jeg ved ikke om det er dén retning, du ønsker at gå..

 

Venlig hilsen

Mia F.


Do not corner something that you know is meaner than you.

...

0
0
Svar på denne tråd
 
 horsemanship
Forfatter: 
Dato:  26-11-2016 18:23

Jeg tror du skal fokusere på de gode ting hesten gør i stedet for de negative. Jeg havde Tina ude fra positivhestetræning.dk hun var så dygtig. Jeg begyndte at klikkertræne med min hest, og det er så sjovt og fedt. Der ikke grænser for tricks man kan lære sin hest med en klikker og lidt godbidder. Ellers søg nogen videoer på youtube om horsemanship. Men ja der er virkelig mange retninger inden for det, og det nok vigtigt at kunne finde sin egen vej i det.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider