Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Bidløse dressurklasser
Forfatter: 
Dato:  19-10-2016 20:30

Hej alle.

 

Bare sådan af nysgerrighed: er der nogen det ved, om det nogensinde blev til noget med de bidløse dressurklasser? Jeg ved, at det blev besluttet (i dressurudvalget) at give tilladelse "forsøgsklasser" ved 3 stævner i 2. halvår af 2016 - men jeg har ikke hørt spor mere til sagen.

 

Blev der udskrevet bidløse klasser, og hvordan gik det med dem?

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bidløst teststævne
Forfatter: 
Dato:  19-10-2016 21:31

Hej Sif

 

Jeg læste her forleden om en der havde været til et bidløst teststævne, men jeg kan ikke huske hvor det var. Måske det var på Facebook. Jeg vender tilbage hvis jeg finder det.

 


Caroline
Heste er født med en fri vilje og nogen gange gør de brug af den

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bidløst
Forfatter: 
Dato:  19-10-2016 21:57

Ja, der blev afholdt en testklasse i søndags i LØSR Jeg er temmelig sikker på at det er den første/eneste indltil nu.

Der var desværre ikke blevet reklameret særlig meget for det, så der er nok en del der ikke har opdaget noget (blev bla. udskrevet som "for særligt inviterede" - uden at nævne noget om bidløs).

 

Der var 8 starter i klassen fordelt på 4 ekvipager der startede fra LD til LA.

Klassen var lagt som den første på dagen, så de "vilde bidløse hippiheste" ikke blev blandet med de andre på opvarmningen

Alle red til over 60% så mere vilde var de heller ikke

 

Jeg så desværre ikke nogen fra DRF/dressurudvalget så jeg ved ikke om der var nogen til at se hvordan det gik?

 

Der er en på facebook der har skrevet lidt om det: www.facebook.com/AbsoArgo/?fref=nf

 

1
1
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider