Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Laborant ansøgning
Forfatter: 
Dato:  19-09-2016 11:39

Hej

mit navn er aya og jeg står udsendt praktikplads som laborant studerende og det har jeg nu gjort det sidste års tid

jeg ville spørge om der Måske var nogen her der ku sendetid deres ansøgning for at se hvordan den skal være

håber nogen der vil hjælpe

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Aya
Forfatter: 
Dato:  21-09-2016 08:00

Jeg er selv uddannet laborant for +10 år siden. Hvor er det ærgerligt, at du står uden praktikplads.

Hvad siger din studievejleder? kan han/hun ikke hjælpe dig videre med søgningen og evt med at kigge dine ansøgninger igennem?

At "låne" en ansøgning lugter i min verden af, at den blot bliver kopieret. Dvs du lærer ingenting. En ansøgning har ikke en fast skabelon, men skal være personlig og fortælle, hvad du finder spændende ved lige dén virksomhed. Det er rigtig svært at skrive en god ansøgning, I know... Er du medlem af dansk laborant forening/HK ungdom? De kan helt sikkert hjælpe dig.

Da jeg var under uddannelse, var det også ret svært, at få en praktikplads. Nogle gik igang med at videreuddanne sig til procesteknoglog eller bioanalytiker. En enkelt gik videre og blev kemiingeniør (y)

Mulighederne er mange. Held og lykke med forløbet.

 

Venlig hilsen

Mia F.


Do not corner something that you know is meaner than you.

...

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider