Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Muligheder i Vejle
Forfatter: 
Dato:  18-09-2016 15:10

Jeg går på efterskole, nede omkring Sønderborg. Jeg går til ridning på efterskolen, men kunne godt mangle noget ridning i weekenderne når jeg er hjemme, og jeg har ikke råd til at have halv part på en hest. Men har i nogen ideer til noget jeg kan gøre? Jeg mangler lidt at være sammen med heste i weekenderne.

 

Jeg bor lidt udenfor Vejle, når jeg er hjemme ved min mor, hvilket jeg er hver anden weekend.

0
0
Svar på denne tråd
 
 tjaøhm
Forfatter: 
Dato:  18-09-2016 19:22

I første omgang kan du oprette en ønskeprofil herinde og skrive, at du søger part, men du ikke har råd til at betale for det.

 

Jeg er blevet tilbudt et par gratis parter på den måde (også heste, der kunne rides), og jeg bor i Storkøbenhavn - så kan det nok også lade sig gøre for dig :-)

 


PAAtvaers

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 mit svar
Forfatter: 
Dato:  19-09-2016 12:51

Hvordan kan man lave en ønskeprofil herinde? Og hvordan fungere det, jeg er ret ny herinde.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Facebook
Forfatter: 
Dato:  06-10-2016 22:42
Har du en profil på Facebook? Det giver hurtig respons. Der er et par hestegrupper for Vejle området. Fortæl hvad du søger og hvad du kan tilbyde 😊 Held og lykke
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider