Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Fibersprængning og backontrack?
Forfatter: 
Dato:  18-09-2016 14:39

Hej derude.

 

For et lille år siden pådrog jeg mig en skade i min højre knæhase. Jeg danser pole, hvilket involverer en masse smidighedstræning. Da jeg har scoliose og en generelt ulige krop som følge af at min højre ben er 1,6 cm længere end det venstre, bliver mit højre ben hurtigt belastet (vidste ikke disse ting om mig selv, før jeg blev undersøgt i forb. med skaden).

 

Fik konstateret fibersprægning ved fysioterapeuten - kun delvist revet over. Ikke den store smerte, men megen hævelse og "kliklyde" ved belastning. Fik massage og akupunktur og byggede det stille og roligt op igen. Ingen problemer ift. styrketræning. Kunne godt komme ud for, at noget gjorde ondt, men så stoppede jeg med det samme, og smerten forsvandt max 10 min senere.

 

Nu er jeg så omsider begyndt at tage smidighedstræningen op igen, men selvom jeg er meget forsigtig og ikke presser mig selv, kan jeg simpelthen ikke komme nogen vegne uden skaden spinger op.

 

Jeg har hørt rigtig gode erfaringer med BackOnTrack produkter, men ved ikke om det kan anbefales til fibersprængniner?

 


PAAtvaers

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider