Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 2 ben og barfodet
Forfatter: 
Dato:  14-09-2016 12:08

 

Man plejer jo at sige at hvis noget er for godt til at være sandt, så ER det også for godt til at være sandt!

 

Så en udsendelse på tv om earthing og søgte lidt på nettet og er blevet lidt nysgerrig efter at høre om I har erfaring med barfod produkterne fra barfodet.dk

Hvis det passer hvad de lover så burde det jo næsten være lægeordineret!

Jeg kan selvfølgelig starte med at gå i haven uden sko, men i længden så bliver det nok lidt koldt..

 


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

Buckskin farvet, Eventyr hest, vallak, 2 år,

utrolig velopdragen, håndteres af børn,

leder efter godt og kærligt hjem.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Knæproblemer
Forfatter: 
Dato:  21-09-2016 10:49

Jeg har problemer med mit knæ, det gør ondt ved belastning.

Men nu har jeg de sidste par måneder gået mange km uden problemer, løsningen for mig har været at gå uden sokker i et par gode sko med god støtte.


 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Barfodet
Forfatter: 
Dato:  21-09-2016 15:49

Jeg nåede kun til forsiden på den hjemmesiden før jeg næsten døde af grin. Det er simpelthen så tosset at jeg næsten ikke kan rumme det

 


Mvh Rikke

 

3
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  21-09-2016 22:14

 

Udstyr til vitalisering af vand? Hvad menes med vitalisering, og hvilken effekt skulle det have?

 

Anette det ligner en scam side :/ Jeg tror bestemt det er for godt til at være sandt..

 

De skriver noget med, at jordens overflade påvirker vores elektriske system...

Det eneste elektriske system vi har i kroppen, er nervesystemet, som kører på kemi.

 

Det med "jordstråler" og jordforbindelse er blevet videnskabeligt modbevist et utal af gange.. Første undervisningsdag i fysik i gymnasiet, så vi en dokumentar, der rev den "teori" fra hinanden.

 

De lover stressreducering, bedre blodomløb, bedre søvn, svækket inflammation og øget energi.

 

Jeg tænker dette kan hjælpes godt på vej af motion, og en stor kop dejlig grøn te (det drikker jeg slavisk hver dag, elsker te).

 

Jeg gider ikke være den der "haha det er dumt at tro på", men jeg vil altså også være ked af, hvis du kaster dine penge efter folk, der bare fusker og er ude på at snyde :/

 

En gummi yogamåtte til 1.000 kr? At de kan være sig selv bekendt....


Mvh. Sophie (:

 

"And those who were seen dancing

were thought to be insane

by those who could not hear the music".

- Friedrich Nietzsche

3
0
Svar på denne tråd
 
 Svar..
Forfatter: 
Dato:  26-09-2016 11:02

 

MissGreen/ Jeg (har også knæsmerter og) går uden strømper det meste af året så det kan jeg vist godt mene er afprøvet.

 

Men ellers så kan jeg godt forstå jeres skeptis. Syntes selv at det udløser nogle flere spørgsmål, men også en god potion nysgerrighed.

Er det feks. sikkert i tordenvejr..

 

Men ja, det er da vildt dyrt! Man kan jo begynde på det niveau hvor det er gratis, men ellers var det faktisk en ret spændende udsendelse, hvor også forsøgspersonerne var ret skeptiske i starten. Jeg ved ikke ved om udsendelsen fortsat kan fremsøges på nettet.

greenearthing.dk/dr2-og- greenearthing-fortaeller-om- jordforbindelse/

 


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

Buckskin farvet, Eventyr hest, vallak, 2 år,

utrolig velopdragen, håndteres af børn,

leder efter godt og kærligt hjem.

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider