Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Monster High Pingullaja ?
Forfatter: 
Dato:  09-09-2016 09:57

 

Min datter ønsker sig en Monster High, men jeg aner ikke, hvordan den ser ud eller hvordan det staves..

 

Hvordan googler man noget man ikke kan stave til.. er faktisk heller ikke sikker på den er i handlen mere.. Får alle mulige mystiske forslag når jeg prøver at google..

 

Nå men hvis der er en som kan hjælpe med at stave navnet rigtigt så ville det være fedt.

 


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

Buckskin farvet, Eventyr hest, vallak, 2 år,

utrolig velopdragen, håndteres af børn,

leder efter godt og kærligt hjem.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 monster high
Forfatter: 
Dato:  09-09-2016 11:38

Har ikke helt styr på de der monster high men har fundet følgende:

  • Draculaura: Datter af Dracula, vegetar, kæreste til Clawd Wolf, og har en flagermus ved navn Count Faboulous.
  • Lagoona: Datter af uhyret fra den sorte lagune, elsker sushi, kæreste til Gill "Gillington".
  • Clawdeen: Datter af Varulven, har en storebror som hedder Clawd, og en lillesøster som hedder Howleen.
  • Frankie: Datter af Frankenstein, kan ikke bade pga. el´en i hendes krop, har en sammensyet hund der hedder Watzit.
  • Operetta: Datter af the Phantom of the opera, elsker musik (Ikke så mærkeligt).
  • Cleo: Datter af Mumien, Har en storesøster der hedder Neffera De Nile, kæreste til Deuce.
  • Ghoulia: Datter af Zombierne, den klogeste på Monster High, kæreste til Slowmoth.
  • Clawd: Søn af Varulven, Kæreste til Draculaura, Har to søstre der hedder Clawdeen og Howleen.
  • Holt Hyde/Jackson Jekyll: Søn af Mister Hyde og dr. Jekyll (Skifter karakter) Han er lun på Frankie Stein.
  • Howleen: Datter af Varulven, lillesøster til Clawd og Clawdeen, elsker blodige bøffer.
  • Deuce: Søn af Medusa, kæreste til Cleo de Nile, går md solbriller, for ikke at forstene sine venner.
  • Robecca: Datter af en gal professor, Har tandhjul i øjnene, og nogle usædvanlige raketsko, der spyer damp ud, så hun kan køre.
  • Rochelle: Datter af Gargøglerne, bedste venner til Robecca og Venus, elsker lyserød.
  • Venus: Datter af Plantemonsteret, har en venusfluefanger som kæledyr, som hedder Chewlian.
  • Toralei: Datter af Varkatten, Elsker ansjoser og milkshake, har en sabeltigerklilling, som hedder Sweet Fang.
  • Meowlody og Purresphone: Bedste venner til Toralei, havde en undulat, elsker is.
  • Abbey: datter af yeti, kommer fra himalaya bjergene, kan fryse alt til is, elsker Osten af Yak og pandekager, er altid ærlig.

Fuld beskrivelse her

da.wikipedia.org/wiki/Monster_High

 

Måske det kan lede dig videre i din søgen :)

 



Mvh. Rikke

1
0
Svar på denne tråd
 
 mere monster high
Forfatter: 
Dato:  09-09-2016 11:45

Og her kan du se alle dukkerne.

Måske din datter kan udpeje den ?

 

play.monsterhigh.com/da-dk/ index.html

 



Mvh. Rikke

1
0
Svar på denne tråd
 
 Monstre
Forfatter: 
Dato:  11-09-2016 21:42

 

Tak Frk. Kan det tænkes at de hedder noget andet i Tyskland? Det var nelig i en butik dernede hvor hun så Pingulleja...

 

Måske den ikke er i handlen i DK, selvom det måske er usandsynligt.

 


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

Buckskin farvet, Eventyr hest, vallak, 2 år,

utrolig velopdragen, håndteres af børn,

leder efter godt og kærligt hjem.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxx
Forfatter: 
Dato:  12-09-2016 17:01

Navne på tysk play.monsterhigh.com/de-de/ character/index.html

Navne på engelsk play.monsterhigh.com/en-au/ character/index.html

Desværre ikke rigtigt noget jeg kan få til at minde om Pingulleja

0
0
Svar på denne tråd
 
 Måske her?
Forfatter: 
Dato:  12-09-2016 17:30

Lister over de sjældne Monster High: www.monsterhighchecklist.com/

Eller google: rare monster high





 


Salvia

 

 

One of the greatest mentalfreedoms is truly not caring what anyone else thinks of you

 

 

The past is over. The future hasn't happened yet. The only time is now.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Der er ngoet
Forfatter: 
Dato:  12-09-2016 20:55

Der er noget som hedder Monster High Pelicula Completa

 

Billede

 

Det lyder mere som en serie end en konkret dukke?

 

Pelicula betyder vistnok film på spansk?

så en dukke fra filmen Monster High?

 


Venlig hilsen Christina


Små fødder sætter dybe fodspor...

 

Alt muligt sælges, børnetøj 0-6 år, legetøj, hjemmelavede ting osv.

*Klik klik*

1
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-09-2016 00:28

Min datter var helt vild med monster high, og har 15 dukker eller lign, samlet over mange jul og fødselsdage. Jeg tror ikke hun leger med dem længere, men jeg kan spørge hende om hun stadig er expert

 

De var ikke billige, men hold op hvor har hun haft glæde af dem og de er ret godt lavet synes jeg.

 

Jeg er dog glad for at slippe for dilemmaet med ''hvad for en skal jeg nu vælge''nede i toysrus når hun skulle bytte eller købe en

 

Og de fåes også i Festfigur...

 

Vh Charlotte


Heste lyver aldrig

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider