Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 parfume til 59 årig
Forfatter: 
Dato:  02-09-2016 19:00

Hej :)

 

Jeg skal købe gave til min svigermor og jeg har tænkt jeg kunne give hende en parfume, men men men hvilken parfume er god, hun bliver 59 år, så den skal også passe til at hun ikke er 14 :D hehe.

Andre gave forslag modtages også gerne :) men jeg har kun i morgen til at købe den :D

På forhånd tak :)


Venlig Hilsen Leandra :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  02-09-2016 20:07

Jeg tror ikke du skal fokusere på alderen, men hvordan hun er som person.

 

Jeg vælger parfume hver dag ud fra hvilket humør jeg er til. Jeg har omkring 40 at vælge imellem (overhovedet ikke afhængig, nej nej ;) ) og der er slt fra tunge klassiske parfumer til søde og friske parfumer. Der er dog kun mærkevarer og ikke alle de "pop-stjerne" og billige parfumer. Dem synes jeg personligt er alt alt for søde og duften forsvinder meget hurtigt.

 

Hvordan er hun som person? Så skal jeg se om jeg har et forslag eller to.

1
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  02-09-2016 20:30

okai :)

 

Jamen hun er sådan en som altid er oprigtig sød og hjælpsom, glad og rimelig aktiv. Hun er også sådan rimelig "med på moden" :D altså hun er ikke sådan gammel svigermor agtig, men heller ikke " jeg tror stadig jeg er 30" hehe kan ikke lige finde en bedre måde at forklare hehe :D

Kan den beskrivelse hjælpe på valget ? :) jeg er nemlig ikke parfume kender :P Og jeg ved faktisk ikke hvad hun sådan er til af parfume, men ihvertfald ikke noget tungt er jeg ret sikker på.


Venlig Hilsen Leandra :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Er hun til parfume?
Forfatter: 
Dato:  02-09-2016 21:35

 

Er hun overhovedet til parfume?

 

Jeg hader at få parfume, især hvis den glade giver har en ide om at jeg skal have en ny duft.. (typisk uden byttemærke) og nogle er selvfølgelig stik modsat.

 

Personligt kan jeg godt li' Chloe parfumen og Red Door fra Elisabeth Arden, den sidste bruger nok oftest. Jeg har også fået parfume som der HELDIGVIS var byttemærke på og som kunne og blev byttet! Men har også fået noget uden byttemærke ... Tjaaa, det er røget ud!

 

Hvis du har en ide om hvad hun bruger så er jeg sikker på at hun vil blive glad for en ny flaske.

 

ellers er hun måske til en bestemt bog genre (roman, opskrifter, kæledyr, hobby osv.), musik, smykker (Jeg er ret vild med det jeg har hørt om de her magnet smykker https://bettinag.energetix.tv/ det er folk med gigt der har fået færre smerter, børn med angst der er blevet mindre angste, hunde med epilepsi der får færre anfald, heste med 'problemer' der er livet op og har fået det meget bedre osv. (har hørt om en hest der skulle aflives som fik en magnet i grimen og nu opfører sig som en ung bølle...) I dén alder har de fleste jo fået nogle skavanker..) Måske hun er til hygge (vin / chokolade), badesalt, krydersalt, blomsterhonning eller ynlings cremen.

 

Til min svigermor ville jeg nok vælge en ting fra den sidste kategori.

 

Held og lykke


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

Buckskin farvet, Eventyr hest, vallak, 2 år,

utrolig velopdragen, håndteres af børn,

leder efter godt og kærligt hjem.

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  02-09-2016 21:44

Jamen så er der nogle muligheder. Nu kender jeg ikke dit budget, men du må se om der er noget du kan bruge.

 

Chanel Chance Eau Tendre eller Chanel Chance Eau Fraiche. Begge er meget friske, men tendre er som jeg lige husker den lidt sødere end den fraiche. De ligger dog i den dyre ende af skalaen.

 

D&G The One er en helt fantastisk duft og ellers har de lavet Rose The One som er en lettere udgave af den anden. Har begge to og bruger som regel The one til fester o. lign og den anden til hverdag.

 

Marc Jacobs Oh Lola eller Daisy Dream kunne også være noget. Dog er Oh Lola måske lige til den søde side. Kumquat er en lækker parfume der er let og sommeragtig. Ligesom Chanel er de også en smule pebret.

 

Har en rigtig god en af Roberto Cavalli, men kan selvfølgelig ikke huske hvad den mere hedder og det fremgår ikke af flasken. Dog kan jeg mindes, efter at have googlet, at den er den udgave med en blå strimmel på æsken, som er i guld. Pris kan jeg ikke huske, da jeg købte den i udlandet.

 

One Milion kunne også være et godt bud og den er prismæssigt tit til at komme i nærheden af til en okay pris.

 

Valentino Valentina kan også anbefales, den dufter rigtig godt og er desuden en meget flot flaske at have stående

 

Jeg kan ikke umiddelbart ikke rigtig komme i tanke om flere lige nu

 

Håber du kan bruge det til noget og finder en parfume hun vil kunne lide

2
0
Svar på denne tråd
 
 heller ikke parfumekender
Forfatter: 
Dato:  06-09-2016 12:01

jeg er heller ikke parfumekender.

 

men jeg husker dog at have stået og duftet til en masse forskellige, sammen med en veninden. hun forttalte mig hvilken parfume hendes mor på 58 brugte, og jeg kan huske at jeg synes det var en fin og behagelig duft som jeg tænkte passede godt til den aldersgruppe. hverken tung, sød eller popstjerneagtig.

 

den hedder Kenzo flower. og er i en høj klar glasflaske med en rød valmue op ad.

 

ellers må du ud i en butik og dufte til en masse.


"Tankerne skaber forandringer. Oplev som dit dyr, og du oplever svarene."

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider