Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Nogen der kender Naturhov og Arne??
Forfatter: 
Dato:  21-08-2016 12:24

Jeg står og vil gerne med på et beskærekursus. Og fandt så

Naturhov ved Arne, det er et lidt dyrt

kursus, så er der nogen der ved noget om

det? Er det er kursus I kan anbefale? :)

 

Naja

0
1
Svar på denne tråd
 
 ikke kurset
Forfatter: 
Dato:  21-08-2016 15:49

Hej .

Jeg kender ikke selve kurset, men brugte Arne i mange år og hestene havde de flotteste og stærke hove.

 

0
1
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  21-08-2016 23:16

Jeg kender ikke kurset, men havde Arne 1-2 gange da den gamle hest skulle have hovsko. Det stoppede fordi det var for langt for ham at køre - fair nok.

 

Men jeg havde bestemt et positivt indtryk af ham.


Mvh. Sanne

 

Jaaaa nu rider vi udenfor igen :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 nå da,da....
Forfatter: 
Dato:  28-08-2016 11:41

Hvis nogen kan bruge en beskærings metode (Strasser metoden ) hvor det anbefales at fjerne en del af hjørnestøtten,så fred være med dem,måske skulle de havde hodt sig til akvarie fisk,der skader de da mindre.

 

En hest kan sagtens gå uden sko,der behøver ikke en speciel beskærings teknik til,kun godt gammeldags beslagsmede håndværk.

 

Husk altid på at en smed eller en barfods (guru) som fortæller at hesten lige skal vænne sig til den nye beskæring,ved ikke hvad de taler om.

Når hesten er beskåret på enten den ene eller den anden måde skal den bare gå som om at intet er hændt.alt andet er baljepis,og mangel på sagkundskab fra smedens,eller guruens side.

 

Held og lykke med personer som Arne,hvis at I tror der er en gud så start med at bede,I behøver det.


People can`t accept the truth,they rather hide from it and hope it NEVER interferes with the fantasy they are living.

7
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxx
Forfatter: 
Dato:  28-08-2016 12:00

der har været et par salgsheste beskåret af Arne som jeg ikke har turdet købe, fordi jeg synes de gik helt forkert på fødderne, og fordi de var ret langt fra hvordan jeg mener en hov skal se ud.

 

når det er sagt, har jeg ikke selv personlig erfaring med ham,- men ville tænke mig gevaldigt godt om inden jeg hyrede ham, jeg synes jeg har læst mange kedelige historier på nettet om ham


*** Misssophie


4
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider