Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Radiosignal pludselig væk i bil
Forfatter: 
Dato:  19-08-2016 21:13

Jeg håber, nogen kan hjælpe med at kaste lys over et af livets små mysterier, der plager mig lige nu...

 

Tirsdag morgen kører jeg i min bil på arbejde i Esbjerg. Jeg lytter til DR P4 som (næsten) altid, og alt er normalt.

Da jeg skal hjem igen, knaser radioen gevaldigt, og jeg sætter den på søg, så den kan fange et bedre signal, men den finder ingen DR kanaler, ingen Radio 24/7 og en meget svag Nova, men Skala, Favorit, o.l. går klart igennem.

 

Jeg har siden forsøgt på alle tre FM bånd samt MW og fra flere forskellige steder i Esbjerg og omegn, men uden held...

 

Antennen er ikke beskadiget og - så vidt jeg husker - lige så lang, som den plejer at være.

 

Hvad pokker er der sket? og hvordan får jeg mine radiokanaler igen???

 


Nu med skovtursquarter

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  20-08-2016 09:37

og du er helt sikker på at du er på fm båndet?


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sikker
Forfatter: 
Dato:  20-08-2016 10:40

Helt 100 - ja

 


Nu med skovtursquarter

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er såmænd bare
Forfatter: 
Dato:  20-08-2016 11:06

 

Illuminati der er ved overtage industrihavnen og genindføre lugten af penge. Dette under dække af de to interesseorganisationer "Vindere mod Møller", og "Fiskere for Flydende Firmafusk", som efter i årevis at have skrantet voldsomt og kun bestået af en lille lukket kreds, pludselig oplever stærkt stigende medlemstal af udefra kommende engagerede i en grad så man er blevet nødt til at screene medlemmerne, og blandt andet fjerne russiske agenter kendt fra "Atomvåbenfri Zone" i de lallende 70'ere.

 

Det er afgørende for planens succes at eliten (fnis) i Christiansborg ikke blander sig - ikke fordi de vil stoppe noget, men fordi de vil påføre punktafgifter på potentielle pengestrømme indtil enhver ændring er umuliggjort (og der er blevet råd til nyt penthousemonologkøkken) - og det er derfor nødvendigt at forsinke og neddysse informationer om hvad der foregår.

 

Havde du haft TV i bilen, havde du oplevet det samme, og tilsvarende med internettet hvor det mest interessante er genbrugte billeder på facebook. Når tilstrækkeligt mange i området opdager hvad der sker og mistænksomheden breder sig, vil signalerne blive åbnet igen, men med beroligende udsendelser med Jørgen Mylius (Bonderøven og Børnetime for TVs vedkommende). I denne fase ønsker du at køre med slukket radio og selv skråle højt i stedet for. Husk vinduerne.

 

Når revolutionen er gennemført vil din radio igen spille det sædvanlige musik, blandet med nyheder om fabrikerede sportsbegivenheder og fremtvungen platkultur.

 

Fiskene kommer i øvrigt med godstog fra Københavns havn som p.t. er ved at blive omdannet til dambrug.

5
0
Svar på denne tråd
 
 Konspiration
Forfatter: 
Dato:  21-08-2016 08:35

- det er da en indlysende forklaring, xy! Hvorfor har jeg ikke lige tænkt på det?

 

I går kørte jeg til Nordjylland, og ca. fra Varde var alt ved det gamle, så forsvandt signalerne igen omkring Viborg. Tro mig...

 

Hvad pokker kan det være?


Nu med skovtursquarter

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  21-08-2016 19:05

Det er vel en pæn hentydning til at du skal flytte nord på :)


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

1
0
Svar på denne tråd
 
 Der sidder
Forfatter: 
Dato:  22-08-2016 18:57

Der sidder en signalforstærker i antennefoden, som kan være kaput og skal skiftes. Jeg har oplevet det samme i min bil.

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Hemmeligt anlægsarbejde?
Forfatter: 
Dato:  22-08-2016 23:29

Ufoer, marsmænd, vindmøller, jordstråler eller P(r)ut-in der sabotere din bil og radio... Få en ny, ny job og ny identitet så skal det nok gå over, hvis ikke så må du søge nye venner blandt Bandidos, mafiaen og natteravnene.


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

Buckskin farvet, Eventyr hest på 2 år sælges.

 

Vindott, Islænder hoppe, sælges evnt. bytte.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Tegnsætning
Forfatter: 
Dato:  23-08-2016 06:42

Ja, ja, det er godt med jer, Anja og Anette - jeg er lige ved at flytte sydpå, men måske er det her et tegn på, at jeg ikke skal gøre det

 

Jan Petersen: tak, det forslag går jeg videre med

 


Nu med skovtursquarter

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider