Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 mangler en foldkammerat hvad gør jeg?
Forfatter: 
Dato:  12-08-2016 21:32

hej jeg står en rigtig rigtig dum situation. jeg har en hest jeg gerne vil ha flyttet hjem til mig, men jeg mangler en foldkammerat. og jeg kan ikke købe en ny, så jeg pludselig skal ride to heste. men jeg ville heller end gerne finde en som ville opstalde hos mig. men hvor finder jeg det? jeg er virkelig på bar bund, håber nogen vil hjælpe.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar ...
Forfatter: 
Dato:  12-08-2016 22:11

 

Mit bedste bud ville være, at finde hestegrupper på Facebook med folk fra dit område, og så lave et opslag om at du mangler en staldkammerat og hvad du kan tilbyde.

 

Alternativt så kan du jo prøve at finde en lille selskabspony. De fås i alle former, farver og størrelser. :-)

 

 

Held og lykke!


\\ Pernille

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hos købmanden
Forfatter: 
Dato:  13-08-2016 07:20

 

Hvad med et opslag hos den lokale købmand, brugs eller hvad der nu er af lokale butikker i dit nærområde?

 

Der er masser af gratis eller billige heste på markedet og anskaffer du en selv, så bestemmer du også over den, (og kan få en part) men hvis du ikke vil have udgift/besvær med en ekstra så må du jo ud og finde en og håbe i kan enes. :)


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

Buckskin farvet, Eventyr hest på 2 år sælges.

 

Vindott, Islænder hoppe, sælges evnt. bytte.

1
0
Svar på denne tråd
 
 vær opmærksom på
Forfatter: 
Dato:  15-08-2016 12:29

at to heste kan give problemer når den ene efterlades tilbage ved ridning.



Sorry
The lifestyle you orderd
is currently out of stock.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider