Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Oversigt over OL i Ridning..
Forfatter: 
Dato:  03-08-2016 12:44

Billede

 

Jeg har lavet denne oversigt som viser dag, tidspunkt og kanal. Tænkte jeg ville dele den med jer så i andre også kunne finde rundt i det ?

 

Jeg skal nemlig absolut sidde klistret ved skærmen når der dressur. Derfor har jeg tilmeldt mig TV Play. Der kan i se det på iPad/computer. Hele august måned er gratis.

 


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Følg mig på Facebook - HER

 

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at.

12
0
Svar på denne tråd
 
 123546
Forfatter: 
Dato:  03-08-2016 13:27

tak. det vil jeg helt sikker gøre brug af


Mvh Tina

med hestene: Viktor, Felix, Dawina og Diva

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gratis??
Forfatter: 
Dato:  03-08-2016 13:35

Hvor kan man bestille tv2 play gratis i august? Link??

0
0
Svar på denne tråd
 
 kun on demand
Forfatter: 
Dato:  03-08-2016 15:16

Er det ikke kun on demand pakken, der er gratis første måned?


 

Marlene

 

Westerntosse under indlæring

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 DR????
Forfatter: 
Dato:  03-08-2016 15:22

Sender DR slet ikke ridesport?


 

 

Oplysninger om Siff / Guccis fortid søges. Irish Cob Crossbreed fra 1996. Genkender du hende? Se billeder på præsentation.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kkkkkkkkk
Forfatter: 
Dato:  03-08-2016 15:49

Jeg fik en rabat kode over mail da jeg havde oprettet mig hvorpå jeg fik alle deres kanaler, også live, gratis i en måned :)

 

Det er vidst kun TV2 der dækker OL i år.


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Følg mig på Facebook - HER

 

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Cool....
Forfatter: 
Dato:  03-08-2016 16:01
Ok, så du har kun bestilt on demand?

 

Marlene

 

Westerntosse under indlæring

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 DR........
Forfatter: 
Dato:  03-08-2016 16:04

Jo da DR dækker også OL. Ved dog ikke hvem der dækker ridesport. Ellers er der jo også tysk og svensk tv, hvis man har mulighed for at se det. Især tysk tv plejer at være gode til at dække ridesport. Personligt gider jeg ikke se det i tvivlsom kvalitet på computer eller andre små skærme.


2
0
Svar på denne tråd
 
 play..
Forfatter: 
Dato:  03-08-2016 16:27

synes nu ikke at tv2 play er helt så ringe i kvaliteten, f.eks som clipmyhorse. jeg plejer at tilkoble min pc til tv'et og så se det på den. så slipper man for en lille skærm

 

Er der nogen som ved, hvem som skal kommentere? Det vil jeg nok vælge efter Ser også gerne ridning fra Tyskland. De plejer også at have en god kommentator


Mvh Tina

med hestene: Viktor, Felix, Dawina, Diva og Donna Summer

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lille / stor skærm
Forfatter: 
Dato:  03-08-2016 17:54

Man behøver ikke at side og kigge på en lille skærm.

 

Med en Chromecast kan du streame/caste fra din telefon, tablet eller pc til dit TV (der skal blot være en HDMI-port i TVet).

 

Jeg bruger tit min Samsung J5 mobil til at caste til TVet, f.eks. DRTV eller Youtube.

 


Caroline
Heste er født med en fri vilje og nogen gange gør de brug af den

1
0
Svar på denne tråd
 
 Chromecast
Forfatter: 
Dato:  03-08-2016 18:33
Jep, vi bruger også chromecast når vi ser netflix og mange andre ting, det fungerer upåklageligt.

 

Marlene

 

Westerntosse under indlæring

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 dddddddd
Forfatter: 
Dato:  03-08-2016 19:33

Nej jeg har bestilt live udsendelserne for jeg vil gerne se det når de sender det "direkte" :)

 

Prøv at tjekke DRF der kan du se en oversigt også og også hvem der skal være kommentator i de tre dicipliner :)


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Følg mig på Facebook - HER

 

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at.

0
0
Svar på denne tråd
 
 OL i hest
Forfatter: 
Dato:  03-08-2016 23:11

Hvad er Play 1?


0
0
Svar på denne tråd
 
 ffffffff
Forfatter: 
Dato:  04-08-2016 14:36

Play 1-2-3 er findes på deres online streaming tjeneste. Søg på Google. Tv2 play.

Findes som en APP til fx ipad.


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Følg mig på Facebook - HER

 

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Play 1
Forfatter: 
Dato:  04-08-2016 15:29

Det vil sige, at play 1 er en del af TV2 streamingens tjeneste? - såfremt man har den fulde TV2 play pakke?




0
0
Svar på denne tråd
 
 OL på tv
Forfatter: 
Dato:  05-08-2016 11:21
Nu fik jeg lavet en profil og har tv2 play gratis i 30 dage.. Så kan jeg jo altid opsige bagefter, men hvordan får lavet det så jeg kan se det på mit tv ?? Gider ikke se altsammen på min tablet

Alice
0
0
Svar på denne tråd
 
 alice...
Forfatter: 
Dato:  05-08-2016 11:41

Køb en chromecast til dit tv, det er langt det nemmeste.


 

Marlene

 

Westerntosse under indlæring

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 1 måned gratis, men...
Forfatter: 
Dato:  05-08-2016 12:46

som jeg kan læse mig til, binder man sig for minimun 6 mdr ved TV2/play. Håber jeg har læst forkert


Sort havre sælges 100 kg/200 kr.

Vårbyghalm, småballer fine. 10 stk./100 kr.

4470 Gl. Svebølle - Ring 4014 3480

 

0
1
Svar på denne tråd
 
 Huuuuuuu
Forfatter: 
Dato:  05-08-2016 13:06

Det gør man ikke. Start med at meld jer til. Så får i en rabat kode til 30 gratis ALLE kanaler, inkl live sendingen. Gå ind og betal og tryk rabatkoden.

 

Så har du adgang til alt og uden binding. Bare husk at sige abonnementet op 2 dage før udløb.


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Følg mig på Facebook - HER

 

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  05-08-2016 14:27

Det ser til gengæld ud til, at tv2 m.fl kun viser uddrag fra ridningen. Dressur den 10. varer eksempelvis fra kl. 15-21, men de viser kun 17.05-18.35.

 

ARD og ZDF ser til gengæld ud til at sende det hele. Så vidt jeg kan læse mig til kan det også streames fra BBC sports.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjah...
Forfatter: 
Dato:  06-08-2016 06:41

Det er simpelthen så svært at gennemskue.. Jeg har Telmore Play abbonement, og altså så TV2 Play (on demand?) inkluderet.. Kan jeg se den der Play 1 kanal?



/Line

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hhhhhhhjjjj
Forfatter: 
Dato:  06-08-2016 06:53

Kun hvis dit abonnement inkludere live kanalerne :)


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Følg mig på Facebook - HER

 

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  06-08-2016 12:52

Nu valgte jeg den der on-demand pakke fordi den var gratis i 30 første dage.

Har ikke modtaget den der rabatkode desværre.

 

Men hvor er så det der play 1 osv? Kan ikke finde den under kanaler. Er det fordi den ikke er inkluderet i on-demand pakken?

 


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  06-08-2016 13:05

Pro-tip: det viser sig, at man skal afbryde både sin AdBlock og sin tracker-blokker hvis TV2 Play skal virke. Før stod den nemlig bare og loadede uden der skete noget, troede jeg manglede et plug-in eller noget.

Prøvede tilfældigt at slå min AdBlock og Ghostery fra, og vupti, så vil den gerne spille.

 

Sandra jeg forstår stadig ikke hvordan du gjorde. Altså, du tilmeldte dig den gratis i 30 dage on-demand pakke, ikke? Og så fik du en mail med en rabatkode, så du kunne opgradere til live-pakken?

 

Argh hvorfor skal det seriøst være så besværligt at se TV :P


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar ...
Forfatter: 
Dato:  06-08-2016 13:15

 

Sophie: Det forstår jeg ikke. Jeg har Adblock kørende, og der er ingen problemer. Tænker at det kan være Ghostery der driller?

 

______________________...__________

 

Jeg har haft Tv2play i nogle år efterhånden og jeg blev lidt skuffet da det så ud til, at jeg skulle betale 129,- oven i det abonnement jeg allerede har på 99,- for at få lov til at se PLAY kanalerne. Men det ser muligvis ud til, at det ikke er nødvendigt alligevel nu hvor OL er startet. Men nu må vi se for når jeg klikker på PLAY 1, så står den og kører - men da der ikke er noget program endnu er jeg ikke sikker om jeg har fuld adgang.

 

Men jeg er simpelthen for nærrig til at betale 129,- oven i mit betalte abonnoment - og som kunde der har brugt Tv2play i flere år så synes jeg da godt, at de kunne sende mig den rabatkode.

 

 

 

 

\\ Pernille

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvordan kommer jeg ind og se dressur
Forfatter: 
Dato:  06-08-2016 15:13
Jeg har fået et 30 dages gratis tv2play. Men hvordan kommer jeg ind og se ridningen ??? Kan ikke finde ud af det

Alice
0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar ..
Forfatter: 
Dato:  06-08-2016 15:19


Alice3:

 

Du skal logge ind, før du kan se ridningen.


Det er relativt simpelt, når du har oprettet et login så er det bare at logge på og se under livekanalerne, der er PLAY1 kanalen.

 

 

 

 

\\ Pernille

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  06-08-2016 15:31

Så må det være Ghostery, der driller.

 

Og jeg fatter stadig ingenting. Jeg kan IKKE se live kanaler, med de 30 dages gratis halløj jeg har tilmeldt mig.

 

Hvis nogen gider lægge en udførlig guide op, til hvordan man kan se ridning live fra OL, GRATIS, i 30 dage eller hvor lang tid det er, så please skriv.

Jeg er normalt en ørn til computere, men TV2 Play's hjemmeside står jeg af på.

 

Jeg har fået noget gratis i 30 dage, og jeg aner ikke hvad det er. Jeg kan ikke få lov at se nogle kanaler overhovedet, kun gamle arkiverede programmer. Hvordan i alverden kan det normalt koste 99 kr ellers?

 

Så ingen OL i ridning til mig so far...


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar ...
Forfatter: 
Dato:  06-08-2016 15:38

 

 

Du logger ind:

Billede

 

Du vælger live:

Billede

 

Du ser ridning:

Billede

 

 

 

\\ Pernille

1
0
Svar på denne tråd
 
 TV2play
Forfatter: 
Dato:  06-08-2016 15:40

Jeg oprettede en profil derinde. Efterfølgende fik jeg tilsendt en mail med en kampagnekode som gav 30 dages gratis adgang til den fulde pakke. Gik ind og bestilte og skrev koden under betaling, og nu ser jeg military dressur på play 1.


Mvh

Mette

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  06-08-2016 16:37

Sophie: Du skal ha' den store pakke til 129 kr for at kunne se live. Den gratis er kun til arkivet, og ikke til live tv.

 


VH Pernille

 

"Du er et spørgsmål, der endnu ikke er stillet"

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar ...
Forfatter: 
Dato:  06-08-2016 16:43

 

Pernille: Det er ikke helt rigtigt, for jeg har ikke den store pakke - men jeg kan godt se PLAY 1, 2 & 3 nu. Det kan jeg normalvis ikke.

 

 

 

\\ Pernille

0
0
Svar på denne tråd
 
 fffffffff
Forfatter: 
Dato:  06-08-2016 21:45

Mylady: Nemlig. Det er ganske gratis i 30 dage. Det er faktisk ret nemt at lige oprette en bruger og benytte kampagnekoden og så vupti kan man se det med det samme når det er indtastet.

 

Jeg har set nogle timer af military dressur i dag. Meget interessant. I morgen kommer der også military dressur :)


Bliver sjovt ar følge med på mandag når de skal i tærrenet.


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Følg mig på Facebook - HER

 

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at.

0
0
Svar på denne tråd
 
 111222
Forfatter: 
Dato:  07-08-2016 10:45

Hej,

 

Hvis man har adgang til det TV2 PLAY,kan man så se ridningen på et andet tidspunkt end det sendes??? Altså ikke være tvunget til skærmen kl. 15:00 men mulighed for, at se det senere fra arkivet?


Venlig hilsen

 

Irene...

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  07-08-2016 14:11

Tak fordi i prøver at hjælpe, men jeg har altså stadig ikke fået nogen kampagnekode!!!

 

 

Men modsat igår, så får jeg noget op på skærmen nu, når jeg vælger Play 1. Det er en grøn skærm der fortæller, at der starter noget OL ridning kl 14:55.

Så må vi se til den tid, om det virker ;)

 

For igår sagde skærmen, at jeg ikke havde adgang til live-kanaler med et on-demand abonnement.

 

Tror ikke helt TV2 Play kan bestemme sig ;) men jeg krydser fingrer for at det så virker her kl 14:55.


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  07-08-2016 14:14

Jeg oprettede mig som bruger og ventede lidt for at se, om jeg fik en velkomstmail, evt med en kampagnekode. Der skete ikke noget, så jeg bestilte den fulde pakke.

Jeg har stadig ikke fået mail med tilbud om 30 dage gratis.

Har jeg gjort noget galt eller er det helt tilfældigt, om man får det tilbud?



Med venlig hilsen

Sanne "Kuku"


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  07-08-2016 15:10

Det er åbenbart tilfældigt, for jeg har heller ikke fået nogen.

Men folk her bliver ved med at skrive man skal "oprette en profil", men de skriver ikke HVILKEN :) man skal jo vælge om det er on-demand, live osv når man opretter sig.

 

Jeg valgte som sagt on-demand, da det var den eneste der stod som om den var gratis i 30 dage.

Har ingen mails modtaget fra dem.

 

Men kan afsløre at det virker, jeg ser military dressur lige nu. På trods af det ikke virkede igår. Har opgivet at fatte princippet.

 

Og så er de selvfølgelig snedige nok til, at de lukker for din adgang, hvis du afmelder dig. Modsat fx Netflix, hvor du stadig kan se de dage du har ret til, selvom du afmelder dig i god tid.

Jeg har sat en alarm på min telefon, så jeg husker at afmelde mig, så de ikke trækker penge.

 

Beklager i øvrigt min knapt så glade tone i denne tråd haha. Jeg er så syg med feber at jeg aldrig har oplevet noget lignende. Jeg har ondt i alle muskler, led og over hele huden, og snotten vil ingen ende tage.

Det eneste jeg har brug for, er at se OL i ridning, og det kan jeg heldigvis nu!


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ZDF.........
Forfatter: 
Dato:  07-08-2016 15:19

Jeg fik heller ingen kampagne/rabatkode. Tilmeldte mig live-pakken til 99kr, men betalte ikke, da jeg ventede på koden. Har dog senere indtastet mit kortnummer et andet sted, men har altså så vidt jeg ved ikke betalt. Kan dog se det lige nu .

ZDF viser det også lige nu, men hvor meget de viser ved jeg ikke. Heller ikke specielt ophidsende at se military-dressur. Den brune lige før havde en elendig galop og rakte tunge.


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  07-08-2016 15:40

Jeg prøvede også først med live-pakken da jeg håbede på rabatkoden, men de bad med det samme om mine kontooplysninger, så det sprang jeg fra.

 

Ja military dressur er ikke nødvendigvis særligt ophidsende.. Den hvide hest fra Canada havde mange fejl, men franskmanden efter havde sørme en skøn hest. Masser af "fjeder" i bevægelsen, masser af skub og en hest der gik villigt frem. Perfekte changementer også, det lignede den ikke havde lavet andet.

 

Glæder mig til cross country imorgen!


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  07-08-2016 15:40

Jeg prøvede også først med live-pakken da jeg håbede på rabatkoden, men de bad med det samme om mine kontooplysninger, så det sprang jeg fra.

 

Ja military dressur er ikke nødvendigvis særligt ophidsende.. Den hvide hest fra Canada havde mange fejl, men franskmanden efter havde sørme en skøn hest. Masser af "fjeder" i bevægelsen, masser af skub og en hest der gik villigt frem. Perfekte changementer også, det lignede den ikke havde lavet andet.

 

Glæder mig til cross country imorgen!


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  08-08-2016 11:16

Nåh, så fik jeg styr på det.

Military sendes kun live på TV2play. Det gemmes IKKE i arkivet, så man kan se det senere.

 

Efter at jeg har brokket mig til TV2Play på facebook har jeg fået en undskyldning og tilbud om at opsige mit abb (Jeg havde ellers valgt den store pakke til 129 kr, fordi jeg regnede med at kunne se hestesport når jeg havde tid)

Kundeservice sagde at de havde fået rigtig mange klager, så nu vil man overveje at ændre procedure til næste OL.

Min opfordring til alle herinde: Klag og brok jer. Ellers sker der ikke en prut.


VH Pernille

 

"Du er et spørgsmål, der endnu ikke er stillet"

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

1
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  08-08-2016 11:17

Selvom jeg har sagt mit abb op, så kan jeg stadig se military live. Min allerbedsteste bedste ven har nemlig et abb på TV2 live, og han må dele med 5 enheder


VH Pernille

 

"Du er et spørgsmål, der endnu ikke er stillet"

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  08-08-2016 14:32

"ændre det til næste OL"

Ja det er da flot, folk har problemer NU. Elendig kundeservice.

 

Jeg er virkelig generelt ikke fan af TV2 :D

De har et ton af reklamer, og er alligevel frække nok til at tage sig betalt for deres kanaler. OG, selvom du modtager og betaler for deres tv, skal du betale EKSTRA for også at kunne se det på nettet.

Bare det at kunne se gamle, arkiverede udsendelser (og INGEN live tv) på nettet, koster mere om måneden end Netflix!

 

Intet under, at tv er på vej ud. Vi har helt opsagt vores Yousee abonemment herhjemme, og bruger i stedet pengene på lynhurtigt internet, så vi kan streame løs.

 

Brok færdigt, jeg har stadig feber, beklager ;)

Men der kommer cross country nu!


Mvh. Sophie (:

 

"And those who were seen dancing

were thought to be insane

by those who could not hear the music".

- Friedrich Nietzsche

2
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg ved ikke,
Forfatter: 
Dato:  08-08-2016 15:01

om man kan se det i DK, men jeg ser cross country gratis på den tyske kanal ZDF online

 


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

0
0
Svar på denne tråd
 
 ZDF/ARD
Forfatter: 
Dato:  08-08-2016 15:26

Jeg kan ikke få ARD og ZDFs livestream til at virke, så jeg tror ikke, det virker udenfor Tyskland. Jeg plejer ellers altid at se en del ZDF og ARD, når der er OL, men i år er der ikke meget OL på de kanaler i forhold til, hvad der plejer at være. Synes de springer til og fra hele tiden, og det meste af tiden snakker de bare i studiet. Ikke som i 2004, hvor jeg de havde lavet 4 ekstrakanaler udelukkende til OL. Så vidt jeg husker dækkede Eurosport OL i London og i Sverige var det SVT og ikke TV3, der havde rettighederne, så dengang var der langt flere muligheder for at se det på tv.


0
0
Svar på denne tråd
 
 TV2play
Forfatter: 
Dato:  08-08-2016 15:27

Jeg kan se det uden abonnement på computeren, men ikke på mobil via app.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Det var en skam,
Forfatter: 
Dato:  08-08-2016 15:33

men ja, det handler jo om rettighederne i de forskellige lande. De springer ikke frem og tilbage i live streamingen online, de viser heldigvis det hele


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

0
0
Svar på denne tråd
 
 nbc live stream
Forfatter: 
Dato:  09-08-2016 07:50

Jeg tror også at man kan se live stream her: www.nbcolympics.com/live-stream- schedule/equestrian

 

Tidspunkterne er eastern standard time, så vi er 6 timer foran, tror jeg nok...


 

Marlene

 

Westerntosse under indlæring

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej.....
Forfatter: 
Dato:  09-08-2016 15:48

Virker heller ikke. Tror godt vi kan glemme at finde en udenlandsk side, der virker i DK.

ZDF sender lige nu.


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  09-08-2016 16:56

Ej nu må de kraftedme holde op.

 

Nu giver de mig igen ikke lov til at se ridning!

Jeg så det uden problemer igår og i forgårs. Nu fortæller den mig, at jeg skal opgradere til deres live-abonnement for at se det.

Say what?! Hvorfor virkede det igår men ikke i dag? Og jeg ER logget ind.

 

F*ck TV2, helt alvorligt.

 

Jer andre der har de 30 dages gratis on-demand, har i også problemer, eller er det bare mig?


Mvh. Sophie (:

 

"And those who were seen dancing

were thought to be insane

by those who could not hear the music".

- Friedrich Nietzsche

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  09-08-2016 17:05

Kommentatorerne har lige sagt at alle millitary disiplinerne bliver alligevel lagt ud i deres akriv på TV2 play on demand. De kan ikek helt sige hvornår, men det kommer til at ske. Så det hjælper at klage


VH Pernille

 

"Du er et spørgsmål, der endnu ikke er stillet"

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  09-08-2016 17:09

Årh det lyder da dejligt. Men det fedeste er nu at se det live :)

Men hvis det bare kommer op en dag senere eller lignende, så går det også nok.

 

Ahem, hvis jeg havde en kampagnekode havde jeg altså delt den for længst, folkens :)

Husk det gavner også jer, jo flere der ser ridesport til OL, jo bedre kan vi sikre, at ridning også vises fremover.

Så hvis det ikke er sådan en unik kode, må i altså meget gerne dele den.

Det havde jeg selv gjort :)

 

Jeg har i øvrigt skrevet til TV2 og brokket mig. Både over at det virkede fint igår men nu ikke gør, og at (næsten) alle andre er blevet tilsendt kode, undtagen mig.


Mvh. Sophie (:

 

"And those who were seen dancing

were thought to be insane

by those who could not hear the music".

- Friedrich Nietzsche

1
0
Svar på denne tråd
 
 Idag.......
Forfatter: 
Dato:  09-08-2016 18:41

Jeg kunne se det søndag og mandag uden abonnement, men får idag beskeden, "hov du har vist ikke den rigtige pakke". Så jeg må undvære. Gider ikke betale 99kr for at se det, når jeg i forvejen betaler i dyre domme for min tv-pakke. Bare irriterende tysk tv (der også har en langt bedre kommentator) ikke dækker så godt som de plejer.

Jeg har TV2Sport, så noget af dressuren kan jeg da se.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Dressur på TV2
Forfatter: 
Dato:  09-08-2016 20:25

Nu så vi lige at der stod i en bemærkning at der kommer der dressur på TV2 i morgen, og når man kigger på TV2.dk, så er der dressur fra 15.55 - 17.35 på TV2.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

Flere Welsh Mountain plage med særdeles god afstamning sælges

3-års Hannoveranervallak til dressur/military sælges

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 bøvl og atter bøvl
Forfatter: 
Dato:  09-08-2016 20:39

Nu fandt jeg ud af, at jeg via mit fibernet/waooabonnement kan få tv2play for 39kr/måned OG gratis 2 måneders prøvetid. Bøvlede så først med at oprette mig som waoo.tv bruger (ikke noget jeg har planer om at bruge udover til at få adgang til at oprette tv2play abonnement), fik så derefter, da jeg forsøgte at logge ind på tv2play besked om, at min tv-pakke ikke giver adgang til at købe tv2play . Der står man skal have en pakke med alle tv2s kanaler, hvilket jeg har. Mage til bøvl


0
0
Svar på denne tråd
 
 hej....
Forfatter: 
Dato:  09-08-2016 21:05

Ang. abonnement til Tv2. Jeg bestilte med vilje den store pakke for at være sikker på at være dækket ind og det virker fint det hele.

 

Og så er det skønt, at de lægger military on-demand. Der er visse passager, jeg gerne vil gense. Bl.a med den ældre hvide hest, der klarede det så fint gennem tærrenet.



Med venlig hilsen

Sanne "Kuku"


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  09-08-2016 22:14

DitteH: det er det samme her. Fik svar fra TV2 i dag, og de siger det faktisk er en fejl, at jeg har kunnet se OL live de sidste par dage. Og nu er der lukket.

 

Mor er ikke skuffet, mor er mega sur ;)

Jeg vil sgu have min ridning. Og ikke til 120 kr for nogle enkelte dage, vel.


Mvh. Sophie (:

 

"And those who were seen dancing

were thought to be insane

by those who could not hear the music".

- Friedrich Nietzsche

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  09-08-2016 22:22

Men for at vende tilbage til ridningen:

 

Øv jeg var ærgerlig over, at William Fox-Pitt med Chilli Morning fik et stop. Jeg hepper altid på de britiske ryttere, og han klarede sig igennem SÅ flot, det så legende let ud, ingen kampe med hesten osv. Simpelthen en skam, de red så pænt, og med udsigt til en god tid.

 

Jeg læste på Horse & Hound, at briterne kom ind på en 5. plads i dag, efter de ellers havde nogle fine point med fra dressuren. Men ærgerlige fejl i terrænnet og sikkert også på springbanen.

 


Mvh. Sophie (:

 

"And those who were seen dancing

were thought to be insane

by those who could not hear the music".

- Friedrich Nietzsche

0
0
Svar på denne tråd
 
 billig fornøjelse
Forfatter: 
Dato:  09-08-2016 22:25

"Mor er ikke skuffet, mor er mega sur

Jeg vil sgu have min ridning. Og ikke til 120 kr for nogle enkelte dage, vel."

 

Nu har jeg siddet og set military i 4 dage og næsten alle ridt. Hvis jeg kan få tid til det fortsat med dressuren og springningen - så er det egentlig en billig fornøjelse til 120 kr i min verden.

Det er vel noget med en 10'er om dagen.

 

Men nu havde jeg heldigvis adgang til de der Play-kanaler (som jeg ikke kendte eksistensen af før) da vi ikke har noget tv-abonnement, men kun streamer DR og TV2 i det daglige.


Mvh Tina

 

"Undervurder aldrig styrken af dumme mennesker i flok"

 

"When a lovedone becomes a memory,

memory becomes a treasure."

 

http://www.freec.dk/hermelinhaven

1
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  10-08-2016 15:53

Jeg har lige været 11 dage på kongres i Østrig, og har lige fået en kæmpe uforudset regning i forbindelse med min lejlighed. Og så er jeg på SU.

Så for mig handler det ikke om prisen er fair, men mere om at jeg ikke føler, at jeg kan slippe 120 kr på "pjat" (altså underholdning) lige i øjeblikket :)

Det er ingens skyld, jeg bliver selvfølgelig bare så ærgerlig. Langt de fleste streamingtjenester har gratis prøveperioder, og jeg har med vilje ikke tilmeldt mig TV2 før, for så kunne jeg jo bruge det til OL. Men de er så ikke som andre streamingtjenester, desværre.

 

Til fælles info, så har Horse & Hound en live-stream med tekst, hvor de konstant opdaterer fra OL, så den vil jeg følge med i!

 

Jeg læste også, at to danske heste skulle trave endnu engang ved dyrlægetjek, fordi de ikke var sikker på de var rengående. De gik igennem anden gang. Vi må håbe de er helt rengående i dag!


Mvh. Sophie (:

 

"And those who were seen dancing

were thought to be insane

by those who could not hear the music".

- Friedrich Nietzsche

0
0
Svar på denne tråd
 
 OL 2016
Forfatter: 
Dato:  11-08-2016 14:24

Jeg har også købt den med 30 dage gratis, men kan ikke se ridning :/

Må jeg låne en bruger til TV2 Play af en sød person, hvis jeg mobile payer 50 kr ? :)

 


Trine

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening.
Forfatter: 
Dato:  11-08-2016 15:14

 

Jeg kan godt li' at se ridning på tv og følger gerne med i det omfang det kan lade sig gøre; Men jeg syntes altså det er en skandale at ridesporten skal flyttes over på en betalingskanal!

 

Gratis periode på TV2 play eller ej, jeg forventer at få dækket det når jeg betaler licens! I det mindste de sportsgrene som har dansk deltagelse.

Hvorfor flytter de ikke fodbold, sejlsport, gymnastik, svømning eller noget af alt det andet (uden dansk deltagelse)!

 

Det fortæller jo bare hvilken holdning dansk tv har til ridesporten og det lover desværre ikke godt for fremtiden.

 


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

Buckskin farvet, Eventyr hest på 2 år sælges.

 

Vindott, Islænder hoppe, sælges evnt. bytte.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Betalingskanal?
Forfatter: 
Dato:  11-08-2016 16:51

Alle TV2-kanalerne er jo betalingskanaler, det er kun DR-kanalerne der betales af licensen.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

Flere Welsh Mountain plage med særdeles god afstamning sælges

3-års Hannoveranervallak til dressur/military sælges

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Udbud og efterspørgsel
Forfatter: 
Dato:  11-08-2016 17:04

Tjah var der nok seere og dermed reklamekroner i det, blev det nok vist. Forstår dog ikke lige, at det skal vige pladsen for skydning, som der vel heller ikke er mange seere til.

Men nu lykkedes det mig da endelig at få hul igennem til TV2Play via waoo. Ser dog desværre ikke ud til, at der kan ses live via boksen, så computeren må sættes til fjernsynet. Ikke helt samme billedkvalitet, men noget bedre end når jeg tidligere har forsøgt mig med at streame.


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider