Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Dansk deltagelse i Rio
Forfatter: 
Dato:  01-08-2016 11:48

Hej alle jer hestemennesker

 

Er jeg den eneste der synes det er underligt at med så mange gode springryttere i DK at vi ikke skal være repræsenteret med en dansk deltager i Rio denne gang. Der var da heller ikke nogen i 2012 vel?

Ikke fordi jeg ikke gider se dressuren. Rider selv kun dressur. Men synes bare med så stor en pulje af ryttere i DK er det underligt at vi ikke er med. Det gælder skam også for Military.

Nogen der skulle have nogen viden om årsagen til dette? Ellers bare skyd nogle kvalifiserede gæt i min retning.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  01-08-2016 13:17

Næh, det er da ikke så underligt. Der var jo ingen, der kvalificerede sig i hverken ridebanespringing eller military...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kort og godt
Forfatter: 
Dato:  01-08-2016 15:50

Kort og godt - de er ikke dygtige nok i

0
0
Svar på denne tråd
 
 Danske ryttere
Forfatter: 
Dato:  02-08-2016 15:34

Military sporten i DK har det lidt hårdt på top niveau, da vores udendørs sæson er en hel del kortere end mange andre landes. Det giver udfordringer i lang kørsel til stævner som er hårdt for hestene og økonomien.

 

Dog var Hanne meget tæt på at kvalificere sig i år, så vi kan i hvert fald krydse fingre frem mod de næste mesterskaber :-)


 

Nynne & Grumse

 

- Follow us on facebook www.facebook.com/NynneogGrumse/

 

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider